Hahhaha inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Hey yuriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Het blijft toch iets Nederlandsch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hij's geen molukkerquote:
Zo, daar kan ik wel een kunstje op doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.quote:
Meer om van te houde togquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.
Maar ik zou d'r wel doen. Ik heb een groot hart.
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Iddquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.
Nou ja, anders gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet af. Je kunt dan zelfs aankomen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
IddAls ik zeg wat mijn doel is dan zegt 9 v/d 10 gasten dat ik 6x per dag moet eten om m'n kacheltje te laten branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |