stond een tijdje terug ik baarden topic. You snooze you losequote:
Daar kom ik niet, kan geen baard groeienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
stond een tijdje terug ik baarden topic. You snooze you lose
Drinky is gew turk hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Drinky is paki, henk
Die worden met een baard geboren
je bent zelf turkquote:
Ethan, pls don't be small with no beard pls don'tquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
Iedereen weer Ff melden hoe ziekelijk zijn baardgroei is!! Ik ben ook een gorilla hoor!!!
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ethan, pls don't be small with no beard pls don't
thank lordyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.
Dat komt door je beveiliger kleding niet door je baardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Turken groeten mij omdat ze denken dat ik Turk ben. Heb ziekelijke baardgroei.
Alles gladquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
Gewoon elke dag dat mes over mijn lijf. Gewoon alles glad. Uber alpha. Niks verbergen achter die bossen ongewassen meuk
flikekr!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
Gewoon elke dag dat mes over mijn lijf. Gewoon alles glad. Uber alpha. Niks verbergen achter die bossen ongewassen meuk
Alleen in mn baard though. Blond, bruin rood alles.quote:
whahahahaha zo goed is die jonguh!!1quote:
Jij krijgt ban in je poepert. Wedden.quote:
Krijg jij nou 40 dagen per jaar? Of heb je ze opgespaard?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.
[..]
42. 15 adv, 26 regulier 1 ouwelullen dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
whahahahaha zo goed is die jonguh!!1
[..]
Jij krijgt ban in je poepert. Wedden.
[..]
Krijg jij nou 40 dagen per jaar? Of heb je ze opgespaard?
heb jij een ouwelullen dagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
42. 15 adv, 26 regulier 1 ouwelullen dag.
Ja. Maar vandaag ben ik heel hip want ik heb geen stropdas om. Casual Friday tenslottequote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alles gladwerk je bij een bank ofzo
elke dag een casual day hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja. Maar vandaag ben ik heel hip want ik heb geen stropdas om. Casual Friday tenslotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |