Ehehehehehe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:43 schreef no1uknow het volgende:
dikke dieetclub takeover in dat afvallen met zwemmen topic
Ja gvd man dat rustled me ook zo hard. Net als #wcw dat ze allemaal foto's van chicks posten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:42 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, fuck mensen die #tbt shit posten waar dan ook. Donder eens op.
/Sapstengel
lol jij wil zeker ook lange spieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
Een baard willen omdat dat 'baas' of 'hip' is GTFO.
Gwn scheren smoot net als ronaldo
#WCW?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gvd man dat rustled me ook zo hard. Net als #wcw dat ze allemaal foto's van chicks posten.
Maar wel steeds op instagram blijven kijken
Hollywood staat erquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft Hulk Hogan nou een muts waar 'Willy Wonka' opstaat?
[ afbeelding ]
gewoon zelf die trein besturen, ja tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
Weet ik nog niet man. Chinees klinkt wel goed ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat eet je vanavond?, ik denk dat ik chinees ga bestellen #lekkergenieten
Kom kettlebellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Klokov het volgende:
Srry Etha en Awesome, dat betekent dat ik niet kom. Jammer, had er graag bij willen zijn.
doe GTA San Andreas stijlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe GTA San Andreas stijl
[ afbeelding ]
gast ik dacht dat je al wel achter het stuur plaats had genomenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Ik luistrr thuis. Zit in een trein die stil staat op het CS, remember?Zijn terwijl ik schrijf net vertrokken met een half uur vertraging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |