Hahhaha inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Hey yuriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Het blijft toch iets Nederlandsch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hij's geen molukkerquote:
Zo, daar kan ik wel een kunstje op doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.quote:
Meer om van te houde togquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.
Maar ik zou d'r wel doen. Ik heb een groot hart.
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Iddquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.
Nou ja, anders gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet af. Je kunt dan zelfs aankomen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
IddAls ik zeg wat mijn doel is dan zegt 9 v/d 10 gasten dat ik 6x per dag moet eten om m'n kacheltje te laten branden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
Smaakte idd kkgoed, vriend, kkveel meatz voor de gainz. Ik ben zo klaar in de badkamer lol.
Don't get me started..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
Die had ik vandaag nog gehoord inderdaad. Zat iemand aan de slimfast
'Haha die shakes is niks man, gewoon zes keer per dag eten, Adri, das het beste'
Als ik sap of Henk had geheten had ik echt een kutpauze gehad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan worden
Of een bbq improviseren en verse vis erop (ja echt vers van de boot uit Urk)
Collega van Urk die 25 jaar in de visserij heeft gezeten. Dus die neemt nog wel eens een emmertje meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Familie of vrienden die varen?
M'n ex was Noors en familie nam standaard zalm mee als ze naar Nederland kwamen. Was ook fucking lekker. Vis en vlees in de supermarkt is eigenlijk echt ruk wat dat betreft.
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Ahaha vriend wat weet jij nou van eten, ik eet toch veel meer dan jij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.
Tip: doe het niet, fatties lachen je kk hard uit en ze denken dat je eetproblemen hebt ofzo
450%, dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
Hoeveel % zou je vetpercentage dalen als je een liposuctie laat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat moet hem ook gewoon zijnquote:
Whahahahaha.quote:
Oke Joeriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahahahaha.Zou ik zo kunnen zijn ja, maar helaas, ik heb donkere haren. Ik heet ook geen Yuri IRL.
Ik heet Miroslav.
lel, why?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren geinstalleerd. Na 4 minuten verwijderd.
LoL is makkelijker dan Dota imo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Sap, jij speelt Dota of niet? Dat is toch ongeveer hetzelfde?
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?quote:
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/quote:
Yeah. Over reddit gesproken; als je reddit zo kut vindt omdat je telkens op die links moet klikken om plaatjes/filmpjes te kijken, installeer RES: http://redditenhancementsuite.com/ Reddit is zo chill nu @ desktop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.Maar zal wel op Reddit enzo ja.
Whehehe, n00b.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/
Zoiets.
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb LoL een half jaar geleden terug eraf gegooid omdat het teveel tijd begon te kosten.
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te stekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Ik ben srs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te steken
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Diablo 3 denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?
Je praat veel poep Yuri maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben srs.LoL is toch een soort schaken?
Whehehe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.
Mi gado.
Aaah, ja. Hoe zit dat in elkaar?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ja yuri, je wordt een echte djengis van die shit. De echte strategische grootmeesters begonnen allemaal met LoL
Nah, zover wil ik niet gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.
Zit er ook wel in. Maar voordat het zover komt moet je gewoon nerd level over 9000 hebben die met z'n matties in een gamehuis woont en die shit gaat analyseren omdat-ie meedoet op internationaal niveau voor een paar miljoen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had wel minstens een beetje strategisch inzicht+ verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Confidencequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke film moet ik gezien hebben die ik waarschijnlijk nog niet gezien heb?
Nice, thanks. Hopelijk staan ze op Netflix.quote:
Penelope Cruzquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook nog twee toffe films als je die niet gezien hebt: Blow, Middle Men.
Diablo is redelijke grind/farm game op een gegeven moment. Je bent daar gewoon een hero en je kunt met 3 anderen in een group spelen. Quests doen, level 70 worden en dan quests herhalen of adventure mode doen (missies) of speciale bazen doden. Op die manier kun je dan goede gear verzamelen of nog verder levellen in paragon levels.quote:
Pls. Ga DOTA spelen. Hogere learning curve maar veel beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoi Fanta, je bent er vroeg bij vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |