SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Maringo op 02-05-2014 11:11:45 ]
nee dank jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zodat we je van glitters kunnen voorzien.
dat was LR zijn taak toch alquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zodat we je van glitters kunnen voorzien.
mwa, als er een aantal komen die je wel aardig vind, negeer je de rest gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel vage mensen op FOK!, ik denk niet dat ik me op een meet op m'n gemak kan voelen.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel vage mensen op FOK!, ik denk niet dat ik me op een meet op m'n gemak kan voelen.
Protip: drogeer jezelf goed en je merkt er geen donder vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dus jij komt ook naar de meet, gedrogeerd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Protip: drogeer jezelf goed en je merkt er geen donder van
neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus jij komt ook naar de meet, gedrogeerd?
jij gaat tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
De vage mensen van fok komen juist vaak niet naar een meet
Neemt er wel iemand een bbq mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij word het een karige bbq als niemand vlees mee neemt
Die was wel epic jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was (bijna) 2 jaar terug bij mono
nee hoor divaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat je mij suppergraag wilt zien
Spontaanquote:
dat was het grapjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spontaanwerd wel een handje geholpen. Maar was karma in dit geval
Hello my name is Trollsciencequote:
bonjour mademoisellequote:
dit wist ik toch nog net zelfquote:
nog nooit op een meet geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan me van die vorige meet niks meer van de bbq herinneren, maar wel dat op een gegeven moment het bier op was en we dat bij een of andere karige chinees moesten kopen voor keiduur
Anderhalf uur?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goed genoeg. Ben al anderhalf uur moed aan het verzamelen om iets te gaan doen.
And u?
Joysa toch ook al eens?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit op een meet geweest.
alleen jou en spees heel kort gezien
Die kwam niet echt goed op gang toch?quote:
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die kwam niet echt goed op gang toch?
Oh mehe ik kan me alleen het gestuntel met aansteken herinnerenquote:
nee, die zou naar een festival komen, maar zei af de avond van te vorenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joysa toch ook al eens?Verder niemand?
iedereen was te stoned?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:49 schreef Trollscience het volgende:
het is toch een beetje een stonermeet 2.0 als ik zo naar de aanwezigen kijk
Haha nee maar moeilijk doen met plastic mesjes met omdraaien, op een gegeven moment een BBQ die uit was weer aangemaakt met takken enzquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anderhalf uur?Hihi
Hier is alles prima
NBT ken ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zou naar een festival komen, maar zei af de avond van te voren
NBT heb ik wel eens gezien, maar verder niemand bewust gemeet.
Moet nog een date plannen met HJ
Hier ookquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier ookpagina vernieuwd zich niet meer.
Ohquote:
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
OhLigt niet aan mijn internet dus. Moet telkens vernieuwen om nieuwe berichtjes te lezen
quote:
Ik blow nietquote:
Ik ookquote:
Ik heb een broodje zalm besteld... wat ga je etenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik haal straks in de stad wel even iets. Moet toch naar het gemeentehuis enz
Geen idee wat ik ga halenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb een broodje zalm besteld... wat ga je eten
Gemeentehuisdrukte
mensen
![]()
Cocainaquote:
Ik heb altijd pech als ik in het gemeentehuis sta voor mijn ID oidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga halenDrukte.. Mwah ik heb een afspraak gemaakt dus zal wel meevallen
Cocaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriet hoor. Whatever floats his boat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
CocaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:
Het is best irritant nu je zelf moet vernieuwen
Eindelijk heeft dit gifje weer nut:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:
Het is best irritant nu je zelf moet vernieuwen
dat is helemaal geen gifje, het is een png!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eindelijk heeft dit gifje weer nut:
[ afbeelding ]
Watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eindelijk heeft dit gifje weer nut:
[ afbeelding ]
Illuminatiquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Illuminati
Omg hij doet het weer
De vlag kan uit
Niks ernstigs dan denk ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
Gelukkig was je nog niet onderwegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
ziekenhuizenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
waarvoor moest je gaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Beterquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Dan was het nieuws dat het verschoven is naar 8 mei wel wat jammer ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijk
Inderdaad..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenis
Op 5 mei is het mijn FOK! verjaardagquote:
Hoiquote:
en eten opeten nog meerquote:
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isquote:
Het is wel FOK! hier heequote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
Oh jaquote:
U jelly?quote:
Komt wel goedquote:
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op 5 mei is het mijn FOK! verjaardag
Vraag me nog altijd af hoe ik dat heb volgehouden
Zo dan, doe maar duurquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.
Sst.. de AIVD kijkt meequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zo dan, doe maar duurPlastic rozen kun je lang mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was mn vriendin maar zoquote:
en hebben minder doornenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:03 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Plastic rozen kun je lang mee.
Je meid als enige recht geen aanrecht gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.123kawaii.com/c-2188315/kigurumi/
Ik vind het erg lastig een nieuwe pyjama uit te zoeken. De Unicorn Kigurumi heeft toch wel mijn lichte voorkeur.
had mijn boterhammen al op toen er gebeld werd dat er pizza stondquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had mijn boterhammen al op toen er gebeld werd dat er pizza stond
2 stukken van een familie pizza gehad wat bijna gelijk staat aan 1 gewone pizza
Opel Amperaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor auto moet ik eens kopen![]()
Er is te veel keus
Zu teuerquote:
dance feestje ook goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanavond maar sportschooltje pakken dan
seat ibizaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor auto moet ik eens kopen![]()
Er is te veel keus
Ohquote:
Dan mag hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dance feestje ook goed?
maar het is wel hele goede pizza
Astra vind ik niet echt een mooie auto, dan zou ik eerder gaan voor een VW Poloquote:
Peugot 208quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Astra vind ik niet echt een mooie auto, dan zou ik eerder gaan voor een VW Polo
Franse auto's vind ik niet zo, heb dan liever een Zweedse schonequote:
Astraquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Astra vind ik niet echt een mooie auto, dan zou ik eerder gaan voor een VW Polo
Post 'm hierquote:
over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Franse auto's vind ik niet zo, heb dan liever een Zweedse schone
http://suchen.mobile.de/a(...)RT&maxMileage=125000
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Astra![]()
mn allereerste autootje
We hebben nu een VW Polo
Tis een leaseauto en mn vriend 'moest' hem rijden. Volgens mij mag hij er volgende maand zelf 1 uitzoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo'n auto is toch veel orgineler?
Ik vind een Polo maar zo'n karretje die iedereen koopt als ie 18 is
Ah oké, dan ligt het ook anders natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tis een leaseauto en mn vriend 'moest' hem rijden. Volgens mij mag hij er volgende maand zelf 1 uitzoeken
nee hoor, mijn eerste auto was een fiat Uno van 800 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo'n auto is toch veel orgineler?
Ik vind een Polo maar zo'n karretje die iedereen koopt als ie 18 is
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om bij volvo te blijven, hij was over oa een v60 aan het twijfelen dacht ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak haha
17, over een dikke maand 18quote:
man van mn zus zweert erbij. ik moet er niks van hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak haha
Ahquote:
Dat kanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhIk heb zelf niks met volvo's eigenlijk.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
voorlopig kan ik toch geen nieuwe auto kopen
dat je een puistige kut scholier bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af wat de mensen bij de jumbo denken als ik aan de kassa sta met 2 zakken chips, een literfles cola en een pak suikerwafels
wel als je al die zooi op hebtquote:
Dat je een fatty bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af wat de mensen bij de jumbo denken als ik aan de kassa sta met 2 zakken chips, een literfles cola en een pak suikerwafels
neger alsjeblieftquote:
Dat je stoned bent? *denk ik welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ben je al stoned?quote:
Beetje. Vanavond welquote:
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje. Vanavond welHeb net wiet gekocht maar mijn vriend gaat ook nog wiet halen in een andere stad zo (goede wiet)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjes
drie maal raden wat ik heb
Tjaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie eigenlijk de behoefte hebben om te blowen?
ik blow al jaren niet meer..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, geef mij maar een goed glas bierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TjaWat moet ik daar op zeggen? Ik vind het gewoon chill. Ik drink daar in tegen niet zo vaak alcohol
Af en toe glaasje wodka vind ik wel nice. Morgen ga ik wel flink aan de zuipquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oké, geef mij maar een goed glas bier
Wegflikkeren maarrrrrquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjes
drie maal raden wat ik heb
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben geheelonthouder, rook niet, blow niet, en doe geen pillen
Jezusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
12 Mei kan ik mijn nieuwe ID kaart pas ophalen
ik drink geen alcohol en ik word er creatiever van wanneer ik muziek maakquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel met naalden in de weer dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik drink niet (veel), rook niet, blow niet (meer), en doe geen pillen
Alleen maar lange mouwen dragen ftwquote:
En altijd een broek dragen met een riem erin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen maar lange mouwen dragen ftw
Ja staat er ook bijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezusik dacht dat dat 5 werkdagen duurde ofzo?
En een tangaslip met olifantenslurfjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
En altijd een broek dragen met een riem erin.
gratis uitdelenquote:
al kijk ik dan meestal zoquote:
Mij is laatst verteld dat ik kijk als een hert die in de koplampen van een auto kijktquote:
weet ik nietquote:
ook leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij is laatst verteld dat ik kijk als een hert die in de koplampen van een auto kijkt
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijkquote:
sommige gezichten zijn wel echt creepy danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijk
Aahwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijk
sushi?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond eten bij zo'n tent waar ze eten op een lopende band hebben![]()
*stuiter*
Ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
*stuiter*
Ja sushi en er komt ook vlees/groente/vis langs dat je op je tafel grill kan gooienquote:
Ik heb nog een gekookt ei in mn tas die ik op moet etenquote:
nicequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja sushi en er komt ook vlees/groente/vis langs dat je op je tafel grill kan gooien
Mijn laatste ervaring bij zo'n tent was kut. Daarentegen sushi.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
*stuiter*
Waar was dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn laatste ervaring bij zo'n tent was kut. Daarentegen sushi.
Oh ik ga in Amsterdam. Hopelijk een beter ervaringquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Den Haag centrum, weet de naam even niet meer van de toko.
Hopelijk wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik ga in Amsterdam. Hopelijk een beter ervaring![]()
Jaa ik zag hem net nog lopen, je krijgt de groetjes van hemquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa ik zag hem net nog lopen, je krijgt de groetjes van hem
Groetjens terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
zou hem niet herkennenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog een gekookt ei in mn tas die ik op moet etenvanmorgen gekocht bij de ah-to-go
wist niet eens dat ze dat verkochten, gekookt en gepeld
1 euro voor 2quote:
hmm, gepeld vind ik wel apartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1 euro voor 2en ze smaken raar.
Maar ik moest nog een tussendoortje omdat mn vriend mn kwark op had gemaakt en ze verkochten alleen maar kleine cupjes met suikerzooi of een halve liter magere kwark met niks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1 euro voor 2en ze smaken raar.
Maar ik moest nog een tussendoortje omdat mn vriend mn kwark op had gemaakt en ze verkochten alleen maar kleine cupjes met suikerzooi of een halve liter magere kwark met niks
Het smaakt net zoals een broodje ei voorverpakt van het tankstation oid.quote:
Mja we hadden geen eieren meerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dan maar een gekookte ei haha. Zou ze liever zelf maken
bier ligt koudquote:
Woon je naast de febo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Zo even een snack bij de buren uit de muur halen
Nee maar wel een andere snackbar die een kleine snackmuur heeftquote:
doe maar een bamiblokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel een andere snackbar die een kleine snackmuur heeft
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel een andere snackbar die een kleine snackmuur heeft
Helemaal niet goed voor mijquote:
29 Mei, FineLine Emmenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ama wanneer wordt je tattoo gezet? En waar? (shop)
een wat?quote:
ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wat?
zo'n zompige bamiblok die eigenlijk al net iets te lang in zo'n muur ligt is eigenlijk wel een beetje een guilty pleasure
Ik ben dan ook blij dat er bij mij in de straat alleen een apotheek zit en meer nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helemaal niet goed voor mijTelkens als ik naar de Jumbo loop is de verleiding zo groot
Dan loop ik er namelijk voorlangs
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Ik woon in het centrumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat er bij mij in de straat alleen een apotheek zit en meer nietDe verleiding
wat zit er om dat ei?quote:
Bohh ik heb serieus al minstens twee jaar geen frikandel meer gegetenquote:
Oeh bijna! Ben je vaker bij die shop geweest?quote:
ik echt maar 1x per kwartaal ofzo, maar dan is het ook wel echt lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bohh ik heb serieus al minstens twee jaar geen frikandel meer gegeten
Alleen voor piercingsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh bijna! Ben je vaker bij die shop geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |