over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Franse auto's vind ik niet zo, heb dan liever een Zweedse schone
http://suchen.mobile.de/a(...)RT&maxMileage=125000
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Astra![]()
mn allereerste autootje
We hebben nu een VW Polo
Tis een leaseauto en mn vriend 'moest' hem rijden. Volgens mij mag hij er volgende maand zelf 1 uitzoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo'n auto is toch veel orgineler?
Ik vind een Polo maar zo'n karretje die iedereen koopt als ie 18 is
Ah oké, dan ligt het ook anders natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tis een leaseauto en mn vriend 'moest' hem rijden. Volgens mij mag hij er volgende maand zelf 1 uitzoeken
nee hoor, mijn eerste auto was een fiat Uno van 800 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo'n auto is toch veel orgineler?
Ik vind een Polo maar zo'n karretje die iedereen koopt als ie 18 is
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om bij volvo te blijven, hij was over oa een v60 aan het twijfelen dacht ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak haha
17, over een dikke maand 18quote:
man van mn zus zweert erbij. ik moet er niks van hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volvo's vind ik echt geweldige auto's , jammer dat ik nog niet oud genoeg ben voor een baan met een leasebak haha
Ahquote:
Dat kanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhIk heb zelf niks met volvo's eigenlijk.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
voorlopig kan ik toch geen nieuwe auto kopen
dat je een puistige kut scholier bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af wat de mensen bij de jumbo denken als ik aan de kassa sta met 2 zakken chips, een literfles cola en een pak suikerwafels
Dat je een fatty bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af wat de mensen bij de jumbo denken als ik aan de kassa sta met 2 zakken chips, een literfles cola en een pak suikerwafels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |