Dat je stoned bent? *denk ik welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af wat de mensen bij de jumbo denken als ik aan de kassa sta met 2 zakken chips, een literfles cola en een pak suikerwafels
Beetje. Vanavond welquote:
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje. Vanavond welHeb net wiet gekocht maar mijn vriend gaat ook nog wiet halen in een andere stad zo (goede wiet)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjes
drie maal raden wat ik heb
Tjaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie eigenlijk de behoefte hebben om te blowen?
ik blow al jaren niet meer..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, geef mij maar een goed glas bierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TjaWat moet ik daar op zeggen? Ik vind het gewoon chill. Ik drink daar in tegen niet zo vaak alcohol
Af en toe glaasje wodka vind ik wel nice. Morgen ga ik wel flink aan de zuipquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oké, geef mij maar een goed glas bier
Wegflikkeren maarrrrrquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
virned van me stuurt net een nieuwsbericht door die iemand was gestorven aan pillen in de vorm van dominos steentjes
drie maal raden wat ik heb
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben geheelonthouder, rook niet, blow niet, en doe geen pillen
Jezusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
12 Mei kan ik mijn nieuwe ID kaart pas ophalen
ik drink geen alcohol en ik word er creatiever van wanneer ik muziek maakquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel met naalden in de weer dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik drink niet (veel), rook niet, blow niet (meer), en doe geen pillen
Alleen maar lange mouwen dragen ftwquote:
En altijd een broek dragen met een riem erin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen maar lange mouwen dragen ftw
Ja staat er ook bijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezusik dacht dat dat 5 werkdagen duurde ofzo?
En een tangaslip met olifantenslurfjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
En altijd een broek dragen met een riem erin.
Mij is laatst verteld dat ik kijk als een hert die in de koplampen van een auto kijktquote:
weet ik nietquote:
ook leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij is laatst verteld dat ik kijk als een hert die in de koplampen van een auto kijkt
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijkquote:
sommige gezichten zijn wel echt creepy danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijk
Aahwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, mijn vriend daar in tegen vind het niet zo leuk. Die is telkens bang (vooral als hij ook iets op heeft) dat er iets is omdat ik wel zo kijk
sushi?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond eten bij zo'n tent waar ze eten op een lopende band hebben![]()
*stuiter*
Ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond eten bij zo'n tent waar ze eten op een lopende band hebben![]()
*stuiter*
Ja sushi en er komt ook vlees/groente/vis langs dat je op je tafel grill kan gooienquote:
Ik heb nog een gekookt ei in mn tas die ik op moet etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |