Niks ernstigs dan denk ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
Gelukkig was je nog niet onderwegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
ziekenhuizenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
waarvoor moest je gaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Beterquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Dan was het nieuws dat het verschoven is naar 8 mei wel wat jammer ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijk
Inderdaad..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenis
Op 5 mei is het mijn FOK! verjaardagquote:
Hoiquote:
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isquote:
Het is wel FOK! hier heequote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
Oh jaquote:
U jelly?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |