dat is helemaal geen gifje, het is een png!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eindelijk heeft dit gifje weer nut:
[ afbeelding ]
Watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eindelijk heeft dit gifje weer nut:
[ afbeelding ]
Illuminatiquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Illuminati
Omg hij doet het weer
De vlag kan uit
Niks ernstigs dan denk ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
Gelukkig was je nog niet onderwegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Ben ik net klaar om naar het VUmc te gaan, word ik gebeld met het bericht dat mijn afspraak verzet wordt naar 8 mei.
ziekenhuizenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
waarvoor moest je gaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Godverdomme![]()
Beterquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Dan was het nieuws dat het verschoven is naar 8 mei wel wat jammer ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk gaat ze morgen dood
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wat gesprekken met een psycholoog.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben geneigd om door te vragen, maar dat is niet netjes natuurlijk
Inderdaad..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap ik wel, FOK! ken is een traumatische gebeurtenis
Op 5 mei is het mijn FOK! verjaardagquote:
Hoiquote:
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isquote:
Het is wel FOK! hier heequote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En daarna je vriendinnetje als toetje neuqen isx infinity
Oh jaquote:
U jelly?quote:
Komt wel goedquote:
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op 5 mei is het mijn FOK! verjaardag
Vraag me nog altijd af hoe ik dat heb volgehouden
Zo dan, doe maar duurquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, knul. Ik stuur wel een boeket rozen naar je toe.
Sst.. de AIVD kijkt meequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zo dan, doe maar duurPlastic rozen kun je lang mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was mn vriendin maar zoquote:
en hebben minder doornenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:03 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Plastic rozen kun je lang mee.
Je meid als enige recht geen aanrecht gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |