Je wantrouwt de MSM, maar neemt een artikeltje van een of andere onbekende site klakkeloos voor waar aan? So much for critical thinking...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt volstrekt maar dan ook volstrekt onlogisch. De uitspraak "voor Irak zelf" is al verdacht. Ook de wederopbouw is natuurlijk een volstrekte farce.
Als dat zou kloppen dan houd dat in dat de missie volkomen mislukt is.
Waar haal je dit vandaan?
edit-
Inderdaad. Alles uit de lucht gegrepen. http://www.tomdispatch.co(...)ppened_to_iraqi_oil/
Wat ik niet wist is dat de missie bijna mislukt was. Zo leer ik weer wat nieuws.
Brand los, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef PontifexMaximus het volgende:
Interessante OP, maar verder geen substantiele discussie helaas.
Nee hoor. Dat is een uitstekende bron.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Je wantrouwt de MSM, maar neemt een artikeltje van een of andere onbekende site klakkeloos voor waar aan? So much for critical thinking...
Er wordt ook gepraat in dat artikel over Iraq Reconstruction.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is een uitstekende bron.
Hier Democracy Now met dezelfde auteur. Voortreffelijke journalistiek. ,
http://www.democracynow.o(...)the_fire_author_greg
The Independent
http://www.independent.co(...)rce-war-2271178.html
Dus ga lekker fietsen met je critical thinking.
Nou ja wees blij dat jij niet dommig bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef Untermenschlich het volgende:
Alles goed en wel, maar dit heeft natuurlijk niets te maken met je dommige uitspraak dat de olie-opbrengsten naar Irak gaan.
Snappumnie? Javier Bardem met een bebloede enorme tampon? Wat wordt bedoeld?quote:
No Country for Old Men (2007) - IMDbquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snappumnie? Javier Bardem met een bebloede enorme tampon? Wat wordt bedoeld?
ja, goeie film, maar wat is het verband?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
No Country for Old Men (2007) - IMDb
Een quote uit de film.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, goeie film, maar wat is het verband?
Ah ok, ik snap hem en ja, ik herinner me die quote.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een quote uit de film.
Anton Chigurh: And you know what's going to happen now. You should admit your situation. There would be more dignity in it.
Stof tot nadenken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Nou ja wees blij dat jij niet dommig bent
Ik geef toie dat ik me er te weinig in verdiept heb.
OK, jij weet kennelijk in wat voor situatie ik zit en wat er gaat gebeuren? Anders slaat het m.i. nergens op (ik neem ten minste aan dat je niet zo kinderachtig bent dat het hier gaat om dat ene regeltje over de olie-opbrengsten in Iraq dat ik te voorbarig heb gepost)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
Theguyver heeft het begrepen. Hij is de man.
Dat was niet zomaar een regeltje. Het was geschreven in alle hoogmoed. En het heeft meer dan twee weken geduurd (ik had je al opgegeven), een periode waarin je vaak online was, om dit toe te geven. Je deed nog wat bokkensprongetjes, probeerde eronder uit te kruipen, toch nog proberen te laten zien dat je ervan af wist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 03:45 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
OK, jij weet kennelijk in wat voor situatie ik zit en wat er gaat gebeuren? Anders slaat het m.i. nergens op (ik neem ten minste aan dat je niet zo kinderachtig bent dat het hier gaat om dat ene regeltje over de olie-opbrengsten in Iraq dat ik te voorbarig heb gepost)
Tja dan hebben wij toch TOTAAL verschillende belevingswerelden...voor jou lijkt het enorm beladen (in alle hoogmoed, genadeloos doordrukkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:18 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Dat was niet zomaar een regeltje. Het was geschreven in alle hoogmoed. En het heeft meer dan twee weken geduurd (ik had je al opgegeven), een periode waarin je vaak online was, om dit toe te geven. Je deed nog wat bokkensprongetjes, probeerde eronder uit te kruipen, toch nog proberen te laten zien dat je ervan af wist.
Maar nee. Je moet gewoon genadeloos doordrukken.![]()
Is goed, doe dat. Ik zit ook gewoon te ouwehoeren hoor. Beetje stangen dat is alles.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:50 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Tja dan hebben wij toch TOTAAL verschillende belevingswerelden...voor jou lijkt het enorm beladen (in alle hoogmoed, genadeloos doordrukken), voor mij een futiliteit...voor mij tellen de feiten, niet het gelijk hebben. Ik ben echt niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven. En het is een onderwerp waar ik me al sinds een hele tijd niet meer mee bezig gehouden heb...maar ik weet zeker dat ik destijds, toen het mijn aandacht had, ergens opgevangen heb dat de opbrengsten grotendeels naar Iraq zelf gaan. De reden dat ik er nu pas op in ga, is dat ik in de tussentijd druk bezig geweest ben met andere dingen...ik heb ook een leven naast fok...en ja, fok staat de hele dag open, al kijk ik er niet naar.
Maar goed, ik ga er eens gedetailleerd naar kijken, in welke mate Iraq profiteert, en in welke mate de Amerikaanse oliemaatschappijen (duidelijk is wel dat de oliemaatschappijen er fors van profiteren). En ik maak een mentale notitie geen stellige uitspraken te doen als ik ergens niet 100% zeker van ben (wat velen hier OOK eens zouden moeten doen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |