Echt niet. Dat wordt meestal gezegd op de andere subforums. Hier kan iedereen naar hartelust discussieren over welk complot dan ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:13 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Er zijn zoveel verschillende types binnen BNW, net als in de 'echte' wereld. Je hebt de extreem fanatieke BNW'ers die een bepaalde tunnelvisie hebben, en geen enkele kritiek dulden, maar ook de users die graag willen discussieren, waar theguyver en el_matador er twee van zijn. Ik merk wel dat iedereen die post binnen BNW als een 'gekkie' gezien wordt die niet serieus te nemen is, en dat vind ik wel schadelijk. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, blind geloven in één kant, of het de BNW kant of de 'rationele maatschappelijk gezonde kant' is even dom.
Ik blijf kritisch over de informatie die ik vanuit de MSM alsmede de alternatieve media krijgt, en maak maak daarmee mijn eigen beeld over de maatschappij. En ja, ik geloof daardoor wel in bepaalde complotten. Ik hou er daarnaast ook van om met intelligente mensen te discussieren, hun opvattingen en visies te horen...daar leer ik zoveel van, hoe verschillend onze opvattingen ook zijn.
Ook waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet helemaal, de echte bnw complotters zitten over het algemeen nog vaster in hun hokje dan de sceptici. Kijk bijvoorbeeld maar in de topics over vaccinatie, 9/11 en chemtrails, degenen die daar beweren dat het allemaal een complot is om ons onder de duim te houden of ziek te maken zijn zeker geen waarheidszoekers te noemen, zij willen alleen maar bevestigd worden in hun denkbeelden en alle informatie die daar niet bij aansluit word genegeerd of afgedaan als propaganda.
Oh ja sorry, niet goed verwoord. Maar ik bedoel dat iedereen die met BNW word geassocieerd als 'gekkie' bestempeld wordt. Dat vind ik zo jammer.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Dat wordt meestal gezegd op de andere subforums. Hier kan iedereen naar hartelust discussieren over welk complot dan ook.
Ach ja, dat kruis moeten we maar dragen danquote:Op maandag 5 mei 2014 11:49 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Oh ja sorry, niet goed verwoord. Maar ik bedoel dat iedereen die met BNW word geassocieerd als 'gekkie' bestempeld wordt. Dat vind ik zo jammer.
Misschien moet je het alu hoedje keer afzetten helpt ookquote:Op maandag 5 mei 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, dat kruis moeten we maar dragen dan.
Dat is wat ik bedoel. De echte BNW-ers zien in alles een complot.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet helemaal, de echte bnw complotters zitten over het algemeen nog vaster in hun hokje dan de sceptici. Kijk bijvoorbeeld maar in de topics over vaccinatie, 9/11 en chemtrails, degenen die daar beweren dat het allemaal een complot is om ons onder de duim te houden of ziek te maken zijn zeker geen waarheidszoekers te noemen, zij willen alleen maar bevestigd worden in hun denkbeelden en alle informatie die daar niet bij aansluit word genegeerd of afgedaan als propaganda.
De echte BNW-ers is eerder een mengelmoes, er zijn er genoeg die hier al langer rondhangen zoals ik, zelfs nog toen het bij het truth topic hoorde, JE WEET WEL VROEGERquote:Op maandag 5 mei 2014 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel. De echte BNW-ers zien in alles een complot.
Een anders aspect van hokjesdenken is wat vrijwel alle mensen hebben: bevestiging zoeken van het eigen wereldbeeld.
Momenteel zijn hij en ik bezig met email verwisselingen. Hij komt met allerlei bronnen en documentaires aanzetten. Het meeste materiaal ken ik al, wat ik nog niet ken lees ik zorgvuldig door. Maar het is allemaal zo een diarree. Ik begrijp niet dat hij er niet doorheen kan kijken. Zoals ik al vermoedde, alles geschreven door het rechts conservatieve blok, ala Lyndon LaRouche, de meeste incoherente artikelen geschreven door God mag weten wie. Ik haal het allemaal uit elkaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou momenteel de enige die in angst leeft is geloof ik die vriend van Untermenschlich, die zich te veel verdiept heeft en compleet aan doorslaan is wat er op het internet te lezen valt.
BNW / Gedaanteverwisseling vriend
Maar leeft ie nu ook in angst, vraag ik me af word ie paranoia?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Momenteel zijn hij en ik bezig met email verwisselingen. Hij komt met allerlei bronnen en documentaires aanzetten. Het meeste materiaal ken ik al, wat ik nog niet ken lees ik zorgvuldig door. Maar het is allemaal zo een diarree. Ik begrijp niet dat hij er niet doorheen kan kijken. Zoals ik al vermoedde, alles geschreven door het rechts conservatieve blok, ala Lyndon LaRouche, de meeste incoherente artikelen geschreven door God mag weten wie. Ik haal het allemaal uit elkaar.
Weet ik niet. Ik heb hem nog niet gezien. Persoonlijk begrijp ik er niets van.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar leeft ie nu ook in angst, vraag ik me af word ie paranoia?
Of valt het allemaal nog mee?
Ken er zelf ook wel wat hoor, met sommige walt wel een leuke discussie voeren maar er zijn er een paar van waarvan ik zoiets heb van, misschien moet je echt ff hulp gaan zoeken dit gaat wel erg ver.
sorry van het beetje off-topic gaan maar ben gewoon erg benieuwd![]()
Men heeft het liever over death camps in de VS, die FEMA bullshit, of praat mensen aan hun kinderen niet te laten vaccinerenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:50 schreef Untermenschlich het volgende:
Wat mij overigens steeds meer opvalt en mij aanzienlijk betreurt is dat eigenlijk al die "diepe complottheorieën" een afleidend effect hebben. Men fixeert zich liever op de dood van Micheal Jackson, op Rihanna als mind controlled sex-kitten dan op vrij ernstige zaken zoals de verwoesting van Iraq bijvoorbeeld. In Guatemala niet zo lang geleden sloten 15 jarige meisjes zich aan bij de guerilla's om CIA getrainde death-squads te bevechten. Heb je enig idee wat daar gebeurde. Maar nee, dat is te mainstream. Mainstream!?
Te triest allemaal. Het zal mij niet verbazen als blijkt dat al die troep achter de schermen gewoon gefinancierd wordt door de elite zakenwereld. Als ik hun was zou ik namelijk precies dat doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men heeft het liever over death camps in de VS, die FEMA bullshit, of praat mensen aan hun kinderen niet te laten vaccineren
Een heel goed idee, houd de gekkies lekker afgeleid van de belangrijke dingenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Te triest allemaal. Het zal mij niet verbazen als blijkt dat al die troep achter de schermen gewoon gefinancierd wordt door de elite zakenwereld. Als ik hun was zou ik namelijk precies dat doen.
Precies, voor degene die de mean-stream media niet meer geloven een subtiele double-trap.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een heel goed idee, houd de gekkies lekker afgeleid van de belangrijke dingen
Tja, en zelfs de mainstream media zijn niet vies van een complotjequote:Op maandag 5 mei 2014 16:52 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Precies, voor degene die de mean-stream media niet meer geloven een subtiele double-trap.
Ja de main-stream media is ook diarree. Alles diarree. Ik leef in een wereld overspoeld door diarree, ik verdrink er gewoon in.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, en zelfs de mainstream media zijn niet vies van een complotje
Als er veel Kremlin vriendelijke lezerreacties komen , mensen die begrip hebben voor de seperatisten of de andere kant van de oekraine belichten is dat volgens de Guardian allemaal het werk van door Moskau gestuurde Troll Campagne.
http://www.theguardian.co(...)aine-guardian-online
Even tussendoor, je weet zeker dat die niet in een psychose zit?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:50 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb hem nog niet gezien. Persoonlijk begrijp ik er niets van.
Die vriend is idd wel heel erg obsessief bezig.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Even tussendoor, je weet zeker dat die niet in een psychose zit?
Want vaak pakken die 1 onderwerp en gaan daar helemaal los op.
Ik geloof wel in het nut van in het nu leven maar wel in het nu bewust van het negatieve .quote:Op maandag 5 mei 2014 02:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik citeer even mijn vriendin, die zegt als het zo is, en er komt een WW3 of depopulatie of de wereld word over genomen door Aliens of de bevolking sterft uit door een virus etc, wie ben ik om daar verandering in te brengen, ik leef in het nu, en ik maak van elke dag een mooi feestje
Ja en vooral omdat hij in een ander topic het zo noemt dat die vriend een soort gedaanteverwisseling lijkt te ondergaan, of zoiets van die strekking.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vriend is idd wel heel erg obsessief bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |