Ook ik had hem binnen no time uit. Op het moment zit ik zelf thuis met een burn out, dus ik kan het van zijn kant ook goed begrijpen. Het is heel mooi om het van de kant van de partner te kunnen lezen.quote:
Zal hem snel eens gaan lezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook ik had hem binnen no time uit. Op het moment zit ik zelf thuis met een burn out, dus ik kan het van zijn kant ook goed begrijpen. Het is heel mooi om het van de kant van de partner te kunnen lezen.
Het leest lekker vlot weg en zit ook vol humor, dus het is gelukkig totaal geen klaagzang geworden.
'Ecothriller', ze hebben weer een non-begrip te pakken, zeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:37 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Limiet van Frank Schatzing. De eerste 500 bladzijden word je heerlijk meegetrokken in het verhaal door het sci-fi element.. Daarna verzandt het in een stuk ellende waar het dunne plotje verdund wordt met een poging tot (psychologische/filosofische) diepgang van de bordkarton karakters.
Haal er 300 bladzijden onzin uit en je hebt een leuk filmscript voor een sci-fi thriller van 2 uur.
Ik vond hem erg fijn!quote:
Wow even wat over opgezocht, maar dat klinkt wel als een erg interessante reeksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Zelf bezig - voor mijn masterscriptie - in het vijfde deel van Op zoek naar de verloren tijd. Hierna nog één deel en dan heb ik het gehele werk in twee maanden tijd zo ongeveer gelezen (4200 pagina's).
De Zwerm heb ik ook gelezen, die was inderdaad nog te doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Frank Schatzing heeft maar 1 redelijke thriller geschreven, de zwerm. De rest is bagger
Goed boek, maar vond Garp beter, vooral de periode in Wenen was hilarischquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De Zwerm heb ik ook gelezen, die was inderdaad nog te doen.
Nu verder in:
[ afbeelding ]
Hé toevallig, die heb ik vorige week ook net gekocht met dezelfde redenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die film cover en dat het een nederlandse vertaling ben, maar ik ben er wel benieuwd naar vond fear and loathing en hells angels ook goed... nu eens kijken of fictie hem ook ligt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hé toevallig, die heb ik vorige week ook net gekocht met dezelfde reden
Het is zo om en nabij de 4200 pagina's, dus het is soms wel ploeteren, maar het is werkelijk briljant. Houd wel rekening met zinnen die soms een pagina doorlopen en eindeloze beschrijvingen van details. Echter, de reflecties van Proust, het is zonder twijfel het mooiste dat ik ooit heb gelezen. Kan het zeker aanraden, maar is iets wat je eigenlijk in z'n totaliteit moet lezen als je de tijd hebt. Een lange zomer o.i.d..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wow even wat over opgezocht, maar dat klinkt wel als een erg interessante reeks![]()
Maar is daar nog een beetje doorheen te komen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed boek, maar vond Garp beter, vooral de periode in Wenen was hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |