Je bent Nederlander als je 95% zuiver Nederlands bloed hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
wat is de definitie van Nederlander eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige manier om door te breken met die baggermuziek.
Nee, omdat hij haat zaait en discrimineert.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat hij een mening/levensstijl heeft die jou onwelgevallig is?
Ik stel voor dat we in de definitie in elk geval iets opnemen over het onderschrijven van de in Nederland geldende normen en waarden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
wat is de definitie van Nederlander eigenlijk?
ok, wat zijn de in Nederland geldende normen en waarden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we in de definitie in elk geval iets opnemen over het onderschrijven van de in Nederland geldende normen en waarden.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamitisch gekkie heeft een hekel aan Joden zoals vrijwel alle islamieten dat doen, niks nieuws onder de zon.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen zijn geen Nederlander. Dit zijn inwoners van Nederland, cq. mensen met een Nederlands paspoort.
Dat is niet hetzelfde als Nederlander zijn.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
liever dat een arabier dit zegt dan iemand die bij z,n volle verstand is.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:30 schreef perezoso het volgende:
Wat een rotkop, als ik zie zal ik 'm eens aankijken totdat ie 100 ml diarree in zijn neppe merk onderbroek heeft gespoten.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef hpeopjes het volgende:
Ook aan dit topic zit weer zo'n onwelriekend Marokkanenluchtje. Bah
Zo te zien is hij het product van een laxeermiddel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet hij wat laxeermiddel nemen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Hoe zou het trouwens met Mohammed Bouyari gaan. Die is toch wel beter gestraft dan Volkert. Zou best weleens stiekem om het hoekje in z,n cel willen kijken. Mo, wegrottenf in een cel tot hij een natuurlijke dood sterft
Ik schat dat je het nog druk gaat krijgen.quote:
zware leven a mattiequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huillach field day, zelden zoveel dwaasheid gezien.
Op die specifieke posts past geen enkele andere reactie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je ook nog een andere reactie?
BULLSHIT, zijn opvoeding en zijn drang om "gangster" te spelen hebben er wat mee te maken...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Zijn afkomst heeft er ook niks mee te maken, zijn geloof des te meer.
Nee, hij geeft zelf toe dat het om joden gaat. Lees 't maar op fbquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:
Niveautje hoor. Maar volgens mij zei hij 'die fokking joden' en bedoelt hij de mensen die zogenaamd niet in hem geloofden
Zei de metalfanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:49 schreef Gewas het volgende:
Waarom klinkt veel van die rapmuziek toch altijd zo agressief.
Aldus de rapper.quote:Sommige mensen hoor ik praten over racisme omdat ik zeg ik haat die joden,maar ik zeg bewust die joden daarmee verwijs ik na de zionistische joden die de andere joden een slechte naam geven precies zoals sommige mensen met de islam doen.
Oh een slechte naam geven doet hij zelf ook aan mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Ceberut het volgende:
Om on topic te blijven, die jongen zegt nu dat hij het over de zionistische joden heeft die joden een slechte naam bezorgen.
etniciteit vs nationaliteitquote:
Dan staat half nederland op hun achterpoten en gaan ze allemaal t-shirts dragen met: we zijn allemaal marokkaan' maar dat 'vergeet' je gemakshalve weer...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
Dat hier hele volksstammen over vallen zeg
![]()
Als je hetzelfde roept over moslims is er niks aan de hand, maar roep iets over joden en het is meteen des duivels
Dat ging om de leider van een politieke 'partij' en dat is iets heel anders dan één of ander sneu figuur uit een slechte wijk. En dat is een behoorlijk verschilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan staat half nederland op hun achterpoten en gaan ze allemaal t-shirts dragen met: we zijn allemaal marokkaan' maar dat 'vergeet' je gemakshalve weer...
Mijn voorhuid valt er spontaan van af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:
Niveautje hoor. Maar volgens mij zei hij 'die fokking joden' en bedoelt hij de mensen die zogenaamd niet in hem geloofden
Je reageert nochtans zelf ook met veel emoticons. Weet je zeker dat je zelf geen issues hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
Dat hier hele volksstammen over vallen zeg
![]()
Als je hetzelfde roept over moslims is er niks aan de hand, maar roep iets over joden en het is meteen des duivels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |