Ik ga nog altijd over mijn eigen antwoorden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag, ben jij Arabier?
Ah ja, en enkel over de uitwassen van de islam natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wilders' uitspraken gingen duidelijk over religieuzen.
Heb je de TT gelezen? Daar gaat dit topic om.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Lekker belangrijk wie er een Arabier is.
In dit topic bedoel ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je de TT gelezen? Daar gaat dit topic om.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik voel mij verbonden met mensen die benadeeld worden op een onterechte manier.
Je zou het niet verwachten met die oogkleppen van je op, maar afkomst kan best nog wel eens relevant zijn om te begrijpen waarom iemand op een manier denkt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Lekker belangrijk wie er een Arabier is.
Dat merk je meestal snel genoeg aan de mening.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten met die oogkleppen van je op, maar afkomst kan best nog wel eens relevant zijn om te begrijpen waarom iemand op een manier denkt.
Raar he, Turken hebben dat gevoel natuurlijk niet omdat ze al eeuwen andere volkeren onderdrukken.quote:
Zijn afkomst is Breda. Ik vind mensen onder de rivieren rare mensen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten met die oogkleppen van je op, maar afkomst kan best nog wel eens relevant zijn om te begrijpen waarom iemand op een manier denkt.
Hij is een Arabier, hoe je het ook wil draaien. Is het een rage geworden om Arabische mislukkelingen Nederlander te noemen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zijn afkomst is Breda. Ik vind mensen onder de rivieren rare mensen.
Nee, joden onderdrukken niemand.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Raar he, Turken hebben dat gevoel natuurlijk niet omdat ze al eeuwen andere volkeren onderdrukken.
Joden worden door deze man niet benadeeld. Heb jij eigenlijk een dubbel paspoort?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik voel mij verbonden met mensen die benadeeld worden op een onterechte manier.
Hij is een Nederlander, hoe je het ook wil draaien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij is een Arabier, hoe je het ook wil draaien.
De OP is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dubbel paspoort? Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Joden worden door deze man niet benadeeld. Heb jij eigenlijk een dubbel paspoort?
'Nederlander''quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, hoe je het ook wil draaien.
zou gewoon een Nederlander kunnen zijn ja, dat zie je er niet aan afquote:
Iets met oogkleppen op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou gewoon een Nederlander kunnen zijn ja, dat zie je er niet aan af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |