Hij doet een nieuwe uitspraak zodat we het er weer over moeten hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja? Ik wist niet dat de rechter hier op fok zat
Oh? Jij hebt het er anders verdacht weinig over. Je spamt alleen die ismo zn rommel. Inhoudelijk zeg je bar weinig.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij doet een nieuwe uitspraak zodat we het er weer over moeten hebben
En die moest toch ook voor de rechter komen?quote:
Dat vind je ook terecht?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die moest toch ook voor de rechter komen?
Haatzaaien is geen vrijheid van meningsuiting meer. Dus ja, dat mag wel bestraft worden ja. En gelukkig hebben wij daar het Nederlands recht voor die daar over oordeelt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat vind je ook terecht?
muilkorven maar?
Dus je wilt én Wilders én rappers muilkorven.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haatzaaien is geen vrijheid van meningsuiting meer. Dus ja, dat mag wel bestraft worden ja. En gelukkig hebben wij daar het Nederlands recht voor die daar over oordeelt.
Dat zeg ik niet. Ik maak een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Waar dat verschil ligt, daar zullen rechters over moeten oordelen. Iets wat heel normaal is in dit land, waar men gewoon een normale rechtsstaat heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus je wilt én Wilders én rappers muilkorven.
Leuk soort samenleving krijgen we dan
en deze draad is er nu net voor bedoeld dat je dat ZELF mag beoordelenquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik maak een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Waar dat verschil ligt, daar zullen rechters over moeten oordelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:56 schreef riazop het volgende:
[..]
en deze draad is er nu net voor bedoeld dat je dat ZELF mag beoordelen
in die wet schijnt te staan dat er vrijheid van meningsuiting is. Of geldt dat alleen voor de open deuren van Buma?quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
. Men heeft lak aan onze wetgeving.
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Het liedje van deze kansenparel zit dus volgens de letter van de wet in het laatste. En dat mag niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:26 schreef riazop het volgende:
[..]
in die wet schijnt te staan dat er vrijheid van meningsuiting is. Of geldt dat alleen voor de open deuren van Buma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |