Joden worden door deze man niet benadeeld. Heb jij eigenlijk een dubbel paspoort?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik voel mij verbonden met mensen die benadeeld worden op een onterechte manier.
Hij is een Nederlander, hoe je het ook wil draaien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij is een Arabier, hoe je het ook wil draaien.
De OP is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten met die oogkleppen van je op, maar afkomst kan best nog wel eens relevant zijn om te begrijpen waarom iemand op een manier denkt.
Dubbel paspoort? Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Joden worden door deze man niet benadeeld. Heb jij eigenlijk een dubbel paspoort?
'Nederlander''quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, hoe je het ook wil draaien.
zou gewoon een Nederlander kunnen zijn ja, dat zie je er niet aan afquote:
Iets met oogkleppen op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou gewoon een Nederlander kunnen zijn ja, dat zie je er niet aan af
Je valt in herhaling.quote:
nee oogkleppen maken voor de nationaliteit niet zo heel veel uitquote:
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat de rapper Nederlands is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Een Arabier. Noord-Afrika is slechtst een gedeelte van een continent.
fixedquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat deze Nederlander rapper is.
''De eiland''quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat de rapper Nederlands is.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar je benadeelt mij nu onterecht door het persoonlijk te maken. En met zo'n ongenuanceerde uitspraak benadeel je Turken zelfs.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Raar he, Turken hebben dat gevoel natuurlijk niet omdat ze al eeuwen andere volkeren onderdrukken.
Schitterendquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
skeer zijn is geen optie, net als werken voor een baas
kan niet werken voor een doezoe dat is werken als een slaaf
heb ik een mill ga ik loessoe, ook al weet ik nog niet waar
ALLES beter dan leven in een land dat ons al haat![]()
Benoemen en bouwen is dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
skeer zijn is geen optie, net als werken voor een baas
kan niet werken voor een doezoe dat is werken als een slaaf
heb ik een mill ga ik loessoe, ook al weet ik nog niet waar
ALLES beter dan leven in een land dat ons al haat![]()
Ga je een nationaliteit serieus laten afhangen van uiterlijk?quote:
Pas maar op, hij haat flikkers.quote:
Lever overigens maar meteen je paspoort in. Xa1pt zei net:quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je een nationaliteit serieus laten afhangen van uiterlijk?
Jij bent gevaarlijk. Nog gevaarlijker dan Zaadbalhaar Ismo.
Ben het met hem eens; jij bent vast geen blanke Nederlander.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
TS is ook niet goed geïntegreerd. Hij voelt zich immers nog verbonden met de Joden. Eckte Nederlanders zouden geen fuck geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |