nee oogkleppen maken voor de nationaliteit niet zo heel veel uitquote:
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat de rapper Nederlands is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Een Arabier. Noord-Afrika is slechtst een gedeelte van een continent.
fixedquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat deze Nederlander rapper is.
''De eiland''quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Arabieren zijn alleen mensen op de Arabische schiereiland. De rest van de landen zijn Arabieren net als dat de rapper Nederlands is.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar je benadeelt mij nu onterecht door het persoonlijk te maken. En met zo'n ongenuanceerde uitspraak benadeel je Turken zelfs.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Raar he, Turken hebben dat gevoel natuurlijk niet omdat ze al eeuwen andere volkeren onderdrukken.
Schitterendquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
skeer zijn is geen optie, net als werken voor een baas
kan niet werken voor een doezoe dat is werken als een slaaf
heb ik een mill ga ik loessoe, ook al weet ik nog niet waar
ALLES beter dan leven in een land dat ons al haat![]()
Benoemen en bouwen is dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je een nationaliteit serieus laten afhangen van uiterlijk?quote:
Pas maar op, hij haat flikkers.quote:
Lever overigens maar meteen je paspoort in. Xa1pt zei net:quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je een nationaliteit serieus laten afhangen van uiterlijk?
Jij bent gevaarlijk. Nog gevaarlijker dan Zaadbalhaar Ismo.
Ben het met hem eens; jij bent vast geen blanke Nederlander.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
TS is ook niet goed geïntegreerd. Hij voelt zich immers nog verbonden met de Joden. Eckte Nederlanders zouden geen fuck geven.
Zo moet je ook niet bukken voor zo'n blikje.quote:
Wat ik interpreteer uit dat liedje is dat je naar school moet gaan op niemand moet neerkijken en een eigen bedrijf moet beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ja dit is dus niet de bedoeling he?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wat ik interpreteer uit dat liedje is dat je naar school moet gaan op niemand moet neerkijken en een eigen bedrijf moet beginnen.
Ik verwachtte iets compleets mongolide maar vind het wel meevallen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dit is dus niet de bedoeling he?
een moslim zegt iets dus we moeten heul boos doen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wat ik interpreteer uit dat liedje is dat je naar school moet gaan op niemand moet neerkijken en een eigen bedrijf moet beginnen.
Ik verwachtte iets compleets mongolide maar vind het wel meevallen.
Laat dit negatieve nieuws maar goed bekend worden en ik voorspel hem binnen twee weken bij een praatprogramma om uitleg te geven. Ik denk dat hij dat namelijk ook goed zal kunnen. Dan kom je er zeker niet meer vanafquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dit is dus niet de bedoeling he?
een moslim zegt iets dus we moeten heul boos doen
de nieuwe Ali B. is geboren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:24 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Laat dit negatieve nieuws maar goed bekend worden en ik voorspel hem binnen twee weken bij een praatprogramma om uitleg te geven. Ik denk dat hij dat namelijk ook goed zal kunnen. Dan kom je er zeker niet meer vanaf
Ik heb er verder geen mening over. Ik ben wel vrij goed in het voorspellen van dit soort gevolgen en inschatten van personen. Dus nog wat meer negatief nieuws en je ziet hem straks bij dwdd.quote:
Nee, dit soort mensen zijn geen Nederlander. Dit zijn inwoners van Nederland, cq. mensen met een Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, hoe je het ook wil draaien.
Omdat hij een mening/levensstijl heeft die jou onwelgevallig is?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen zijn geen Nederlander. Dit zijn inwoners van Nederland, cq. mensen met een Nederlands paspoort.
Dat is niet hetzelfde als Nederlander zijn.
Een echte Nederlander zal hij nooit worden. Misschien op papier wel maar in geaccepteerd worden zeker niet. Een normale baan zal hij bijvoorbeeld nooit aangeboden krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat hij een mening/levensstijl heeft die jou onwelgevallig is?
Pro-israel. Christelijk. Blank. Blond. Blauwe ogen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
wat is de definitie van Nederlander eigenlijk?
Een Nederlander op papier of een Nederlander met alles erop en eraan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
wat is de definitie van Nederlander eigenlijk?
nou gelukkig heeft de fifa een iets ruimere definitie want op deze manier gaan we geen wereldkampioen worden vrees ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pro-israel. Christelijk. Blank. Blond. Blauwe ogen.
gewoon de echte Nederlanderquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Een Nederlander op papier of een Nederlander met alles erop en eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |