Ik ben fier op U...quote:
Normaal heb ik er een hekel aan, maar voor haar maak ik een uitzondering.quote:
Evertjan heeft vertraging.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn de Mart hooligans er?
[ afbeelding ]
DE MART DE MART DE MARTquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
* Mani89 meldt zich.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
vriendin van mij ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Een goede vriend van mij zit vandaag in het publiek, dus even kijken
Waar is Roos van Acker?quote:
Daar zat tenminste nog een leuk koppie opquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond dat wijf gisteravond bij Pauw en Wittemans beter zingen.
Een zwarte dag voor de linksen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Frenkie heeft vandaag een saai shirt aan
twitter:svenson76 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:10:27Verschrikkelijk en nog vals ook dwdd reageer retweet
twitter:angeldrink78 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:10:26Prem luisterde al nooit naar zijn eigen gezwam, maar blijkbaar ook niet naar deze k-muziek #DWDD reageer retweet
twitter:D4nMan twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:10:24Snap dat deze dame vele fans heeft hoor, maar ik maak er geen Spotify playlistje van als u het niet erg vind. #dwdd reageer retweet
twitter:vastvision twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:10:18Dank Prem voor het verrijken van mijn leven met dit valse gejengel. Wat een onzin. #dwdd reageer retweet
Is eindelijk hierquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DE DAG DIE JE WIST DAT ZOU KOMEN.
Sowieso dat ie niet op die dag vrij komt. Hij is of al vrij of komt wat later vrijquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
Kans op de kogel. Wie weet loopt hij al lang ergens rond.
Ik denk dat eerste. Hij is vast al vrij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sowieso dat ie niet op die dag vrij komt. Hij is of al vrij of komt wat later vrij
Ik gok op oost duitslandquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste. Hij is vast al vrij.
Doet ie ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Jort lekker voor zichzelf spreken.
Nee ik vind het goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het verboden om een voorspeltopic te openen over hoelang Volkert nog blijft leven?
Nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het verboden om een voorspeltopic te openen over hoelang Volkert nog blijft leven?
Voor 4 mei is het klaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen is nog iets anders dan het echt doen. Ik weet ook wel mensen die ik zou 'willen' vermoorden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Wat zijn dat voor mongolen die hem om willen brengen. Ben je pissed dat hij een moord heeft gepleegd, wil je hetzelfde gaan doen.
Hij zal zn pension niet halen denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Specularium bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Willen is nog iets anders dan het echt doen. Ik weet ook wel mensen die ik zou 'willen' vermoorden.
Hij keert nooit meer terug naar nederland denk ikquote:
De snor.quote:
Ik denk maar eentje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met mensen die hem gaan pakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]Dit werkt niet, Guus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Image hosted by Angelfire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik denk het niet. Het is te kort geleden voor al die Fortuyn tokkies om het te zijn vergeten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met mensen die hem gaan pakken.
Dat is dan knap kut.quote:
Ook op muzikaal gebied.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hilbrand heerschte in dat SBS-programma
Niet gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kon nog op LPF stemmen tijdens de afgelopen Gemeenteraad.
Dieuwke met haar zure greppel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef SuperFokker het volgende:
Waarom zit Prem hier toch? Wie vind hem nou een meerwaarde aan tafel
Niemand, maarjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef SuperFokker het volgende:
Waarom zit Prem hier toch? Wie vind hem nou een meerwaarde aan tafel
wel in kpdquote:
Daar gaat het helemaal niet over.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kut discussie dit. Die kerel zit keurig zijn straf uit en komt een keer vrij..
Gooi die straffen omhoog, maar om nu te gaan zeiken dat hij vrij komt... Sad.
hij is nog niet bij de I van infaam in het woordenboekquote:
[..]De volledige van deze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Komt vervroegd vrij. Had 18 jaar gekregen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kut discussie dit. Die kerel zit keurig zijn straf uit en komt een keer vrij..
Gooi die straffen omhoog, maar om nu te gaan zeiken dat hij vrij komt... Sad.
Dit was voor niemand leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De volledige van deze zeker
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De volledige van deze zeker
[ afbeelding ]
Seabert.twitter:Sywert twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:17:31Vonnis van rechter over Volkert van der G kwam pas nadat kabinet met LPF was gevallen. Prem heeft zn tijdlijn niet op orde. #dwdd reageer retweet
twitter:GerlofLeistra twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:18:15Sorry, maar waarom laat @dwdd onwetenden aan het woord over Volkert! De eis was wel degelijk levenslang, heren. Had ook straf kunnen zijn. reageer retweet
7 op de schaal van sopquote:
twitter:SalPriem twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:19:23Hee, Frenk van der Linden bij #dwdd. Die drong laatst keihard voor bij de vishandel. reageer retweet
Je bent op dreefquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweet van de dag.twitter:SalPriem twitterde op donderdag 01-05-2014 om 19:19:23Hee, Frenk van der Linden bij #dwdd. Die drong laatst keihard voor bij de vishandel. reageer retweet
Nu niet meer nee.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijs verspreekt zich, allemaal even lachen.
De titel is wel wat apart jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft helemaal geen snor, of gaat dat over zijn vrouw?
2e meen ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart voor het laatst bewaard.
Is dit de eerste keer sinds ''jij bent nog stommer dan je eruit ziet'' dat hij aanschuift?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitsgif. Deze heb jij niet gemaakt.
Is hij ook van metropolis?quote:
Doet me aan iemand anders denken. Weet niet wie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Zijn stem klinkt wel een beetje kinderachtig
Nee van een hele tijd terug.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgelopen uitzending? Dat wil ik wel zien namelijk.
Beetje MMH?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me aan iemand anders denken. Weet niet wie.
ah daar doet hij ook de interviews daar kende ik de stem van.quote:
Ik moest aan Micha Wertheim denken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me aan iemand anders denken. Weet niet wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |