Want weekend?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Voortaan wel een nieuw deel openen hč?
OT: goed
Goed te zien dat je weer optimist bent!quote:
Optimalistquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te zien dat je weer optimist bent!
Dat ookquote:
Zwemmen is altijd goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:23 schreef cafpow het volgende:
Geweldig maar kapotNa 3 weken zwaar gekneusde knie/kniebanden eindelijk beetje kunnen sporten(10 minuten zwemmen) soms wel pijnlijk maar wel heerlijk, het gevoel weer meer mobiel te zijn:)
Kleine stapjes (of in dit geval, slagen) zijn in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
Yep..behalve wanneer ik iets te enthousiaast werd, dat was minder goed...
©Nietsche from the corner?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
Redelijk goed,
Every struggle is a step forward, Right
Gefeliciteerd alvast!quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
Excited! Mijn nieuwe hardloopschoenen kunnen elk moment komen en ik ga ze meteen uitproberen. Zit al klaar in m'n hardloopkleren.
Dan werk speel je verder. Maar van je werk een spelletje. Doe het op een beat. Oid.quote:
Vorige week Intensive Care ( Onverzekerd )quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
©Nietsche from the corner?
OT: beetje nietsig.
Sterkte !quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:35 schreef fraubitch het volgende:
Verdoofd. Vorige week kanker geconstateerd bij een vriend vannacht is ie overleden.
Hielp maar tijdelijk , nu is ze opgenomenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh :/ Medicijnen van da gekregen?
Awesome. Wat voor iets?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef DaMook het volgende:
Goed, hopelijk komende week een nieuwe auto.
quote:
Thanks.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens niet op je verjaardag!
Gefeliciteerd
Tuurlijk wel. Paracetamol in je donder en gaan!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks.
Ik kan er niks aan doen dat ik vanochtend met hoofdpijn ben wakker geworden. En nee, ik heb niet gezopen.
Paracetamol? Ik kan net zo goed een doosje smarties naar binnen werken.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Paracetamol in je donder en gaan!
Dat heeft in ieder geval nog feestelijke kleurtjes!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Paracetamol? Ik kan net zo goed een doosje smarties naar binnen werken.
Een rondje hardlopen is effectiever dan een doosje smarties of paracetamol.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heeft in ieder geval nog feestelijke kleurtjes!
OT: Best goed eigenlijk
True datquote:Op zondag 4 mei 2014 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een rondje hardlopen is effectiever dan een doosje smarties of paracetamol.
Waarschijnlijk een toyota rav4quote:
Hmm, niet echt iets om te lachen dan. Beterschap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Vorige week Intensive Care ( Onverzekerd )
Ook nog is diezelfde avond een gloednieuw horloge kwijtgeraakt ( 420 )
En overal pijn![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 4 mei 2014 19:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Man die hoofdpijn na een avondje zuipenMaar wat een leuke avond was het, dat maakt dan weer een hoop goed
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:57 schreef Dimens het volgende:
Ontslagen / ontslag genomen. Eindelijk bevrijd en nog wel op bevrijdingsdag ook.
Dat is het mooie, ik heb al een andere baan. Een die veel beter betaalt en waar ik tenminste een contract krijg.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoop wel dat je gauw ergens anders kunt beginnen. Geen geld is ook weer zoiets.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed.Ik had net een etentje bij mij thuis met enkele vrienden, ter ere van mijn verjaardag (gisteren).
Nu nog afwassen...![]()
The fuckquote:Op maandag 5 mei 2014 21:08 schreef aijumu het volgende:
[ afbeelding ]
Busted, getting the fuck outta here![]()
![]()
Recht op je hoofd?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker even een uurtje in de zon gezeten, wel jammer van die vogel die goed kon mikken..........![]()
Haha gadver. Daarna maar gauw een schoon shirt aangetrokken?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet!Haha. Wel op mijn arm en shirt.
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef standbyme het volgende:
Afgelopen maanden nog nooit zo kut gevoeld, ik kan dit echt niet meer aan.. Zit echt ver boven m'n grens nu![]()
Whahaha WTF is dit nou weerquote:Op maandag 5 mei 2014 21:08 schreef aijumu het volgende:
[ afbeelding ]
Busted, getting the fuck outta here![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef standbyme het volgende:
Afgelopen maanden nog nooit zo kut gevoeld, ik kan dit echt niet meer aan.. Zit echt ver boven m'n grens nu![]()
Wacht maar tot je straks 40+ uur per week werkt, dan ga je het begrijpen.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
OT: kan me eventjes niet voorstellen dat mensen verlangend terug kijken naar hun studententijd. Tig papers en andere projecten die je constant achtervolgen waar je net als een berg tegenop kijkt
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Mijn zus is vanochtend overleden. Ik voel me verdrietig en opgelucht tegelijk.
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Damn, gecondoleerd en sterkte aan jou en familiequote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Gecontroleerdquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Niet iedereen heeft een saaie baan van 9 tot 17,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks 40+ uur per week werkt, dan ga je het begrijpen.
Dat heeft er niets mee te maken, als je op je werk ergens te laat mee bent oid kun je zomaar op straat staan, dan is een college overdoen ineens wat minder erg zeg maar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een saaie baan van 9 tot 17,
Dat is waar! Maar meer tijd voor je zelf als student? Valt wel mee toch? Die moeten toch ook gewoon wassen/afwassen stofzuigen etc?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, als je op je werk ergens te laat mee bent oid kun je zomaar op straat staan, dan is een college overdoen ineens wat minder erg zeg maar.Daarbij heb je, in mijn ervaring, veel meer tijd voor jezelf als student dan als werkende.
Gecondoleerd meid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef Mishu het volgende:
Damn..quote:Op donderdag 8 mei 2014 05:50 schreef minthy het volgende:
Vannacht met spoed met een naaste naar het ziekenhuis gereden, hakt erin nu. Moe en jankerig.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
Alleen, verdrietig, vaag en kut... en waarom?? Geen idee....
Sterkte snoes!quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:06 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Mijn bewoordingen op de terugweg waren iets feller van aard. Gelukkig zit je dan alleen in de auto
Sterkte. Heftig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 05:50 schreef minthy het volgende:
Vannacht met spoed met een naaste naar het ziekenhuis gereden, hakt erin nu. Moe en jankerig.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:51 schreef _Dido_ het volgende:
Slapeloos. Slaap in mn oude huis en het is hier zó warm. Ben aan de tocht van mn jarendertighuis gewend
nee ben maar gaan hardlopen om 6.00 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]is er nog iets van slapen terecht gekomen?
Ot: voel me prima, ondanks de enorme berg werk die ik moet verzetten de komende dagen.
Hmm... Voortaan ervoor zorgen dat je informeel contact heb met docenten, dan kan je hen ook buiten schooltijd vragen stellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef .Neovo. het volgende:
Behoorlijk kut.
Ik moet voor een schoolproject iets realiseren, alleen weet ik totaal niet hoe ik dit moet aanpakken. Om het nog erger te maken zijn de docenten vandaag en de week erop er niet, en het moet eind mei af zijn.. Zit gewoon bijna te janken hier dat ik in de vier jaar dat ik hier op school zit nu al niks meer van de theorie weet. Ik heb echt geen idee waar te beginnen.![]()
![]()
Nou, begin maar door alle boeken te bladeren dan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef .Neovo. het volgende:
Behoorlijk kut.
Ik moet voor een schoolproject iets realiseren, alleen weet ik totaal niet hoe ik dit moet aanpakken. Om het nog erger te maken zijn de docenten vandaag en de week erop er niet, en het moet eind mei af zijn.. Zit gewoon bijna te janken hier dat ik in de vier jaar dat ik hier op school zit nu al niks meer van de theorie weet. Ik heb echt geen idee waar te beginnen.![]()
![]()
En juist wat ik nodig heb staat niet in de boeken. Wel op internet, maar daar snap ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, begin maar door alle boeken te bladeren dan zou ik zeggenDoor de index toch in ieder geval.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
Voel me redelijk. Aan de ene kant hartstikke goed, en aan de andere kant heb ik de behoefte om iemand even een tik op de neus te geven.
Op een optimistische, optimale manier dan wel.quote:
Dat is bij mij een indicatie dat ik me niet echt redelijk voelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
Voel me redelijk. Aan de ene kant hartstikke goed, en aan de andere kant heb ik de behoefte om iemand even een tik op de neus te geven.
Nu je 't zegt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef _Dido_ het volgende:
Ik word nu veel te herkenbaar, maar ik moet het toch kwijt. Ik heb sinds vandaag eindelijk een nieuw 'hoortoestel' en hij is zo mooi en klein en ik hoor er beter mee
![]()
![]()
. Ben helemaal gelukkig nu
.
Ik ben altijd al een aparte geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is bij mij een indicatie dat ik me niet echt redelijk voel
Sterkte! Mijn oma is vorige week overleden. Op 97-jarige leeftijd, was ook goed zo,niemand had echt verdriet...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef theKiD het volgende:
Date voor morgen afgezegd ivm missende klik
Oma ligt op sterven, en kan niet meer eten en drinken, nu wachten tot het telefoontje komt
Maar ondanks dat, eigenlijk toch best ok. Voor alle partijen is het beter zo..
grrr om kwaad van te worden... ik zou proberen te saboterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:03 schreef formerjellybean het volgende:
Heel erg pissig.
Ex heeft van 2 walletjes gesnoept , het nooit uitdurven maken en bij zijn nu vriendin waar die tegelijkertijd met mij was hangt die nu het perfecte vriendje uit. Sterker hij krijgt het voor elkaar dat ze aan Tom Jones gaat vragen of hij alsjeblieft haar vriendje op het podium wil krijgen want dan kan die haar een aanzoek doen want dat beloofde die.
Wtf schijnbaar loont het dus om zo'n ontzettend dubbelleven te leiden... ik haat dit zo iemand die zo liegt en bedriegt en er mee wegkomt.
Thnx meisjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sterkte! Mijn oma is vorige week overleden. Op 97-jarige leeftijd, was ook goed zo,niemand had echt verdriet...
OT: Maar 4 uurtjes geslapenzo nog ff proberen...
Zijn huidige vriendin gaat zelf regelen dat hij op het podium mag om haar een aanzoek te doen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:03 schreef formerjellybean het volgende:
Heel erg pissig.
Ex heeft van 2 walletjes gesnoept , het nooit uitdurven maken en bij zijn nu vriendin waar die tegelijkertijd met mij was hangt die nu het perfecte vriendje uit. Sterker hij krijgt het voor elkaar dat ze aan Tom Jones gaat vragen of hij alsjeblieft haar vriendje op het podium wil krijgen want dan kan die haar een aanzoek doen want dat beloofde die.
Wtf schijnbaar loont het dus om zo'n ontzettend dubbelleven te leiden... ik haat dit zo iemand die zo liegt en bedriegt en er mee wegkomt.
Dat zei ik dus ook waarbij ik dus ook de nadruk op dit legde hoe graag wil die het aanzoek doen als een man echt een aanzoek wil doen dan regelt die het zelf wel. Ach ze zijn allebei volslagen geschift en ik acht de kans heel klein dat Tom Jones haar vriendje op het podium roept.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn huidige vriendin gaat zelf regelen dat hij op het podium mag om haar een aanzoek te doen?![]()
![]()
Dat hoor je spontaan zelf te doen, ipv het door je aanstaande semi-"spontaan" te laten regelen
Dank je. Jij ook heel veel sterkte voor nu en de komende tijdquote:
Het leven is kut en oneerlijk. Ik zou stoppen met dat soort acties, die mensen gewoon uit je leven bannen en je richten op personen die het wel waard zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik dit keer een beetje gedaan heel kinderachtig fake account gemaakt. Gereageerd op haar berichtje dat als hij echt wilde verloven het zelf wel aan hem gevraagd had en dat een echte kerel als die echt wil verloven het zelf doet en niet zijn vriendin publiekelijk laat smeken of die hem alsjeblieft uit publiek wilt halen om zo iemand eigenlijk een verloving laten forceren.
Kinderachtig ik weet het maar ben zo zat dat hij een dubbelleven leid en gewoon met het liegen wegkomt ben heel lang beleefd geweest en ben dat een beetje zat .
Dit was eenmalig , ze gaan beiden op de block was meer een kwestie van te lang mijn mond gehouden en het er een keer uit moest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leven is kut en oneerlijk. Ik zou stoppen met dat soort acties, die mensen gewoon uit je leven bannen en je richten op personen die het wel waard zijn.
Hij weegt expres 10 kilo lager af om lief te zijn?quote:Op zondag 11 mei 2014 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begin mijn weegschaal weer lief te vinden.
Was het maar 10kg, 28% minder.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij weegt expres 10 kilo lager af om lief te zijn?
quote:
Tofquote:Op zondag 11 mei 2014 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
OT; naar het ziekenhuis, moeders ophalen. Bijzonder op moederdag ook![]()
Blij dus
Istanbulquote:
Datquote:
Leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals het ernaar uitziet ga ik in augustus weer.![]()
Tijd om uit te rusten en te genieten. Positief bekijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn nachtmerrie is werkelijkheid geworden.Vertragingen everywhere.
Graag gedaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn nachtmerrie is werkelijkheid geworden.Vertragingen everywhere.
Je gaat je baas overtuigen dat hij naar Japan moet?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef complicate het volgende:
Vandaag ga ik mijn baas overtuigen om toch naar Japan te gaan.
Mag ik mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef complicate het volgende:
Vandaag ga ik mijn baas overtuigen om toch naar Japan te gaan.
Teveel regenwater gezogen?quote:
Ik wil gaan, hij zei gisteren na mijn onderhandeling "misschien volgend jaar".quote:Op maandag 12 mei 2014 13:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je gaat je baas overtuigen dat hij naar Japan moet?Of jijzelf?
Ja!quote:
Het is nu kalm?quote:
quote:
Nee dat dan weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef zeefje het volgende:
Potferdikke. Treinflirt mee aan de praat geraakt is hij 22 en getrouwd. Balen dus
Kapot in de zin van, de stang krom? Of heb je gewoon pech?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.![]()
Ik ben nogal een ster in het vernielen van elektrische apparaten.
Nu de stofzuiger die kapot is, vorige week was het de grasmaaier.
Tja.
Gaat verder wel redelijk.
Dat kan zomaar gebeurenquote:
Daar voel je niks vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef zeefje het volgende:
Potferdikkie. Treinflirt mee aan de praat geraakt is hij 22 en getrouwd. Balen dus
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:23 schreef _Dido_ het volgende:
Prima de bima. Net 8 km hardgelopen, beetje jammer dat m'n blaren nog niet genezen zijn, maar er zijn iig geen nieuwe ontstaan, hurray. Dus nu maar even rust tot zondag en hopelijk zijn ze dan helemaal weg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 04:06 schreef Californium het volgende:
Geďrriteerd en moe want ik kan niet slapen
Ook niet met iemand die je niet kent? Je mag me best pm-en hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:48 schreef standbyme het volgende:
Zit met een groot dilemma en kan er met niemand over praten.. Fijn.
Muntthee voor Thijsquote:
Hoestdrankje van Natterman werkt ook. Maar bedanktquote:
Ken ik niet. Maar graag gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoestdrankje van Natterman werkt ook. Maar bedankt
Ik heb hier nog wat codeďne liggen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoestdrankje van Natterman werkt ook. Maar bedankt
No problem. Je moet me echt niet horen nu, je verstaat er geen hol vanquote:
Stuur maar opquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat codeďne liggen...
Kom maar halen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No problem. Je moet me echt niet horen nu, je verstaat er geen hol van
[..]
Stuur maar op
Je hoofd vind de hamer en muur vast niet zo fijn. Ik heb hier ook nog wat pijnstillers voor je liggen als je wil...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |