Want weekend?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Voortaan wel een nieuw deel openen hè?
OT: goed
Goed te zien dat je weer optimist bent!quote:
Optimalistquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te zien dat je weer optimist bent!
Dat ookquote:
Zwemmen is altijd goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:23 schreef cafpow het volgende:
Geweldig maar kapotNa 3 weken zwaar gekneusde knie/kniebanden eindelijk beetje kunnen sporten(10 minuten zwemmen) soms wel pijnlijk maar wel heerlijk, het gevoel weer meer mobiel te zijn:)
Kleine stapjes (of in dit geval, slagen) zijn in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
Yep..behalve wanneer ik iets te enthousiaast werd, dat was minder goed...
©Nietsche from the corner?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
Redelijk goed,
Every struggle is a step forward, Right
Gefeliciteerd alvast!quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
Excited! Mijn nieuwe hardloopschoenen kunnen elk moment komen en ik ga ze meteen uitproberen. Zit al klaar in m'n hardloopkleren.
Dan werk speel je verder. Maar van je werk een spelletje. Doe het op een beat. Oid.quote:
Vorige week Intensive Care ( Onverzekerd )quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
©Nietsche from the corner?
OT: beetje nietsig.
Sterkte !quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:35 schreef fraubitch het volgende:
Verdoofd. Vorige week kanker geconstateerd bij een vriend vannacht is ie overleden.
Hielp maar tijdelijk , nu is ze opgenomenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh :/ Medicijnen van da gekregen?
Awesome. Wat voor iets?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef DaMook het volgende:
Goed, hopelijk komende week een nieuwe auto.
quote:
Thanks.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens niet op je verjaardag!
Gefeliciteerd
Tuurlijk wel. Paracetamol in je donder en gaan!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks.
Ik kan er niks aan doen dat ik vanochtend met hoofdpijn ben wakker geworden. En nee, ik heb niet gezopen.
Paracetamol? Ik kan net zo goed een doosje smarties naar binnen werken.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Paracetamol in je donder en gaan!
Dat heeft in ieder geval nog feestelijke kleurtjes!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Paracetamol? Ik kan net zo goed een doosje smarties naar binnen werken.
Een rondje hardlopen is effectiever dan een doosje smarties of paracetamol.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heeft in ieder geval nog feestelijke kleurtjes!
OT: Best goed eigenlijk
True datquote:Op zondag 4 mei 2014 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een rondje hardlopen is effectiever dan een doosje smarties of paracetamol.
Waarschijnlijk een toyota rav4quote:
Hmm, niet echt iets om te lachen dan. Beterschap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Vorige week Intensive Care ( Onverzekerd )
Ook nog is diezelfde avond een gloednieuw horloge kwijtgeraakt ( 420 )
En overal pijn![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 4 mei 2014 19:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Man die hoofdpijn na een avondje zuipenMaar wat een leuke avond was het, dat maakt dan weer een hoop goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |