SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
30 april live in de loods met de 3 J'S
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
O o o nu is de kleuterklas helemaal compleet.quote:
Ja maar..ik hoorde toch echt ergens nog een erwtje rondplingenquote:
dat waren de tietjes van Billyquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja maar..ik hoorde toch echt ergens nog een erwtje rondplingen
Seriously? Ben je wat tekort gekomen als kindquote:
Die erwtjes zitten hand in hand op de akkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja maar..ik hoorde toch echt ergens nog een erwtje rondplingen
Duurt niet zo lang denk ik.... de lol en het kapot gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o nu is de kleuterklas helemaal compleet.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor dit stuk is.
Zal wel aan mij liggen maar ik zie de lol er niet van is, ja voor kinderen.
en een ziekenwagen dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die erwtjes zitten hand in hand op de akker![]()
Kan iemand even een paar kratten bier en een tank wijn in dat weiland zetten
Dat was inderdaad beter geweest dan deze onzinquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef doodmoe het volgende:
Wat een kleuterklas zeg.
Leuk voor één keertje, maar je bent toch wel heel kinderachtig als je hier twee dagen mee gaat vermaken.
Ze hadden moeten zeggen: "Ruud jij houdt zo van het goede doel, we wilden een cadeau voor je laten komen voor 300 euro, maar die hebben we aan Cliniclowns geschonken "
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou wij hadden zon ding ooit ook staan op voetbalveld en ook met water en schuim wij als volwassenen onder elkaar lang plezier van gehad hoor
Geweldig Ik wil ook wel er af!quote:
Geen hulp van buitenafquote:
Ik ook...of ik boven kom is een 2equote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het ook een leuk dingIk zou er ook op gaan
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg dat ik vol hoop wacht op het moment dat Ruud en/of Billy iets breekt?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Noek het volgende:
Ze hadden ook gewoon Isa op Lot kunnen stapelen en dan maar van ze afglijden. Scheelt toch 250 euro. 250 euro duurzame euro's voor een GOED DOEL bijv. want daar houdt Ruud toch zo van, van goede doelen enzo.
ziekenwagen is (direct) exitquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen hulp van buitenaf![]()
spalken genoeg in het bos
Als ze zo de drank laten aanrukken, geef ik het hooguit een half uur.quote:
Maar toch geen 24 uurquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Burner82 het volgende:
Dan zijn ze allemaal weer in de lorem, dan zal het wel verboden wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
kom op lottt
nee ik durf niet
ja kom nou, vanavond mag het misschien niet
zo niet haar utopiaquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Lotte durft niet. Is dit ook niet één van haar dromen?![]()
Nou! En zo veelzijdig ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
het leverd wel geinige beelden op moet ik zeggen
Tot ik moe benquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal weer in de lorem, dan zal het wel verboden worden
jammerquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal weer in de lorem, dan zal het wel verboden worden
Of verkopen voor het goede doelquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Wanneer gaat Ruud dat ding begraven?
of vannacht verkopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
jaaaaa goed planquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef Goldencharly het volgende:
Hop zuipen en van dat ding af donderen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zou Oma Nijn wel eens in bikini van die glijbaan af willen zien.![]()
Of in de kachel lazeren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
johquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Geloof me, dat wil je echt niet. BTW, ik zou zonder takelwagen niet eens boven komen
Daarom gaat Lot ook niet erop...die komt echt niet boven hahahhaquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Geloof me, dat wil je echt niet. BTW, ik zou zonder takelwagen niet eens boven komen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
joh
als we een springkussen kunnen huren kan er een takelwagen ook wel bij
Ruud begraaft nooit iets van zichzelfquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rienk zijn kaak breekt, houd die even zijn bek.
Als het de groep maar kwaad maakt.quote:
Als het de groep maar kwaad maakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
of vannacht verkopen
hij heeft het toch gekregen !
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk wil nu met Isa praten, Isa wil niet, ze wil niet uitgemaakt worden voor hypocriet door een hypocriet.
Dat lijkt me wel een plezierig scenario.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Emil nog wel wat breken en dan is het dag worstelgala.
huren ze wel voor je, kost toch geen drolquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Deed ze op het laatst ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.
dit heet PLEZIER hebbenquote:
Dat heeft ze gedaan. Was erg grappig. Rienk brieste van woede.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.
En anders huren we gewoon 2 takelwagens, mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huren ze wel voor je, kost toch geen drol
heeft ze gedaan, er is een filmpje van. Isa deed het goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heeft Billy effe mazzelquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ruud begraaft nooit iets van zichzelf
maar met billy heeft ie niks ..............quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
En anders huren we gewoon 2 takelwagens, mag de pret niet drukken.
heeft ze gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is een filmpje van in het filmpjes topic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whaha, echt, ik ben nog aan het bijlezen, zit net aan Cos 2149!
is een filmpje van dacht ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Yessss! Thanks, ik ga kijken zo!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, er is een filmpje van. Isa deed het goed.
Irritante eikel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud zit er alweer mee te kloten. Door de blower uit te zetten.
[ afbeelding ]
Oh nu begrijp ik wat leuk is! ik had daar een ander beeld van. Mijn fout!quote:
Wat doet zo'n blower?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud zit er alweer mee te kloten. Door de blower uit te zetten.
[ afbeelding ]
Met dank aan danilel en de kenauquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
waar hebben ze ruzie over ?quote:
Er zouden heel veel offtopic gifjes komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
En anders huren we gewoon 2 takelwagens, mag de pret niet drukken.
Ze hebben wel plezier idd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zouden heel veel offtopic gifjes komen![]()
ben ik bang
![]()
Ga nu ook maar OT: Ze hebben wel even iets met de groep, zonder gezeik
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
moeten we hier nu de hele middag naar kijken ?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
Whahaha, geweeeeeeeeeeldig! En dan durft die droplul nog te zeggen, zie je dat ze hypocriet is!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door liesje1979 op 01-05-2014 17:10:49 ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel een sterk ding, want zelfs als dat varken eraf gaat houdt dat ding het.
[ afbeelding ]
het is zo wel voedertijd denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
Geinig om daarmee te klooien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:59 schreef RVer het volgende:
die blaast dat ding op en zorgt ervoor dat er lucht in blijft
ies deed het goed, ik lag in een deukquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whahaha, geweeeeeeeeeeldig! En dan durft die droplul nog te zeggen, zie je dat ze hypocriet is!![]()
![]()
Ook zo top dat het ten overstaan vd hele groep gebeurde en iedereen hem keihard uitlachte! De stoom kwam bijna uit zn oren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ies deed het goed, ik lag in een deuk
Als je tegen die tetters aan knalt ben je gelijk weer boven aan op de glijbaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef Ransjih het volgende:
wat zit robin daar nou onderaan steeds te wachten? tot de gossurs tegen haar aanbotesen of zo?
Mooie!quote:
ja superquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook zo top dat het ten overstaan vd hele groep gebeurde en iedereen hem keihard uitlachte! De stoom kwam bijna uit zn oren!En dank Danilel!
you're welcome!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook zo top dat het ten overstaan vd hele groep gebeurde en iedereen hem keihard uitlachte! De stoom kwam bijna uit zn oren!En dank Danilel!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je tegen die tetters aan knalt ben je gelijk weer boven aan op de glijbaan
-quote:
Zij hebben lol daar, wij hebben lol hier: TOPDAG !quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door liesje1979 op 01-05-2014 17:19:25 ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zij hebben lol daar, wij hebben lol hier: TOPDAG !Ik heb het eigenlijk wel gezien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef mootie het volgende:
Dat was dan 20 minuten plezier voor 300 euro. Even aftikken graag
Volgens mij doet ie het nog.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef mootie het volgende:
Dat was dan 20 minuten plezier voor 300 euro. Even aftikken graag
nadat lot het heel duidelijk niet leuk vind en zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Day het volgende:
Isa moet toch even laten merken dat ze het eigenlijk niet eens is met Ruud's kado.
Wel lacherig en het niet duidelijk uitsprekend, maar toch!
Is het hier (Rotterdam) ook. Heerlijk weer!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb hier de cv en een trui aan .....
Daar lijkt het wel een graad of 20 ?
Nah viel mee..touw waar je jezelf mee omhoog kan trekken was los. Is al weer gemaakt.quote:
Ik vind Vanessa leuk vandaag!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef Ransjih het volgende:
vanas:nou weet ik waarom ze altijd zolang op die akker zitten, duurt 3 uur voor die gieter vol is
Beetje jammer wel, stiekem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Nah viel mee..touw waar je jezelf mee omhoog kan trekken was los. Is al weer gemaakt.
Vanessa heeft een goede dag vandaagquote:
Zij begon met: en ja, waar is het eigenlijk voor? Voor iemand die 25 wordt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef danilel het volgende:
[..]
nadat lot het heel duidelijk niet leuk vind en zegt
Dit ding is ook superleuk. Daar worden ze vrolijk van en dat maakt het voor allemaal een stuk gezelliger. Dan stralen ze dat ook uit.quote:
Yeah baby!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanessa heeft een goede dag vandaag![]()
En dan vanavond helemaal los gaan en met iedereen het aan het stokske krijgen
Een speciale dagquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanessa heeft een goede dag vandaag![]()
En dan vanavond helemaal los gaan en met iedereen het aan het stokske krijgen
ik denk dat hij al kapot isquote:
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is het nu echt niet meer toegestaan om gifjes te doen?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Punkman het volgende:
Zelfs "selfmade stoere man" Emil is zo blij als een kind.
Maar ja, wat is ontopic he ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.
Ja, zoals altijd het geval al was. Gifjes van de streams zijn geen enkel probleem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.
Ik zette er een voor de gein neer en kreeg meteen de sneer 'kinderachtig'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zette er een voor de gein neer en kreeg meteen de sneer 'kinderachtig'.
Kreeg een beetje het gevoel of een grapje niet meer toegestaan was hier
Je zou toch denken dat dat niet zo moeilijk is.quote:
billyhondquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.
En da's nog link ook, straks is alles al op (ze stond al likkebaardend te tellen of ze niet alvast een stukje kon proeven)quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Mylene het volgende:
Robin doet de afwas en Lot gaat uitdelen wat Robin heeft gemaakt alsof zij het heeft gemaakt.
Och, van sommige is bekend dat ze graag azijn drinken. Die hebben ook altijd een pallet zout en slakken bij zich.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
zie mijn youtubjequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef ndid het volgende:
[..]
En da's nog link ook, straks is alles al op (ze stond al likkebaardend te tellen of ze niet alvast een stukje kon proeven)
Belachelijk. Je zegt een hoop met een klein beetje beeld. En meestal on topic bedoeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.
Denk dat er een hoop met trillende handen zitten als Billy weer "hai, ik ben Billy" zegt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Belachelijk. Je zegt een hoop met een klein beetje beeld. En meestal on topic bedoeld.
Maar goed, als het niet mag dan mag het niet.
ja vanaf dag 1 alquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
vanes heeft de afwasborstel vastgebonden in de keuken
Zo echt wel...zag je Aike en Vanessa gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe mensen kunnen veranderen als er een glijbaan komt.
Er wordt al maanden gesteggeld over de gifjes. Het is nu niet meer toegestaan en het is ook echt op een punt beland waarop het niet meer grappig is. Lees maar een paar topics Fb terug.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het blijft heel moeilijk om die niet erin te gooien iedere keer jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop met trillende handen zitten als Billy weer "hai, ik ben Billy" zegt.
Maar moet toegeven dat die ook wel erg vaak langs kwam.
Maar hij blijft wel leuk
ik zag het echt net pasquote:
Grapjurk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat niet zo moeilijk is.
De utopianen zijn in maanden niet zo schoon geweestquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef FUATRT het volgende:
Rienk zijn voeten zijn nog nooit zó mooi schoon geweest met al dat zeepsop![]()
volgens mij had ze het over een man die haar gister vol op de mond zoendequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef danilel het volgende:
robin vond de glijbaan heftig persoonlijk contact, heel fysiek en ze werd er zo rood van
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt al maanden gesteggeld over de gifjes. Het is nu niet meer toegestaan en het is ook echt op een punt beland waarop het niet meer grappig is. Lees maar een paar topics Fb terug.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over een man die haar gister vol op de mond zoende
dan uhmquote:
De gulden middenweg. Het blijft geven en nemen. Moet goed komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.
Die van de streams? Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Marjeltje het volgende:
ik meot zeggen dat ik de gifjes wel vermakelijk vindt.
Vindt ze alleen maar lekker.quote:
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams isquote:
Gifjes zijn leuk, maar hier niet helemaal gepast omdat dit commentaar op streams moet zijn en dat zijn gifjes niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Liesjuhhhhh ze doen het weeeerrrquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams is
O, ze zijn nog bezig, ze hebben er nog geen genoeg van dus, nog ongelukjes gebeurdquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang denk ik.... de lol en het kapot gaan
Ruud is morgen jarigquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef asco het volgende:
Hoe komen ze hier aan? Hoort het bij een feest of wat?
Valt helemaal niet op, hè?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
Rienk de hele tijd achter Nico aan, Billy achter Ruud.
Ja klopt. En Lot is een verwende uitzuiger. Deed ze met sigaretten ook altijd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op, hè?![]()
Heeft Robin die cake gebakken? Valt me op dat ze best wel 'huiselijk' (of hoe zeg je dat) is. Ze houdt van zorgen voor anderen. En daar maakt met name Lot misbruik van.
Lot zal zo wel weer zeggen hebben we samen gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op, hè?![]()
Heeft Robin die cake gebakken? Valt me op dat ze best wel 'huiselijk' (of hoe zeg je dat) is. Ze houdt van zorgen voor anderen. En daar maakt met name Lot misbruik van.
klopt ik ook zijn echt van het padje daar ,.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Marjeltje het volgende:
ik heb zojuist voor de 3e keer, een gratis paspoort geactiveerd![]()
de bewoners zijn trouwens niet in tijden zo actief geweest als nu
Die melding krijg ik als ik te lang stream, zonder van stream te wisselen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik wou van stream wisselen zodat ik ook de glijbaan kon zien en kreeg weer eens de melding "er is iets fout gegaan". Ik maak daaruit op dat achter het ook niet helemaal eens is met de glijbaan daar.
ron welquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn Laura, Dennis en Ron al wezen glijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |