en een ziekenwagen dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die erwtjes zitten hand in hand op de akker![]()
Kan iemand even een paar kratten bier en een tank wijn in dat weiland zetten
Dat was inderdaad beter geweest dan deze onzinquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef doodmoe het volgende:
Wat een kleuterklas zeg.
Leuk voor één keertje, maar je bent toch wel heel kinderachtig als je hier twee dagen mee gaat vermaken.
Ze hadden moeten zeggen: "Ruud jij houdt zo van het goede doel, we wilden een cadeau voor je laten komen voor 300 euro, maar die hebben we aan Cliniclowns geschonken "
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou wij hadden zon ding ooit ook staan op voetbalveld en ook met water en schuim wij als volwassenen onder elkaar lang plezier van gehad hoor
Geweldig Ik wil ook wel er af!quote:
Geen hulp van buitenafquote:
Ik ook...of ik boven kom is een 2equote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het ook een leuk dingIk zou er ook op gaan
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het ook een leuk dingIk zou er ook op gaan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg dat ik vol hoop wacht op het moment dat Ruud en/of Billy iets breekt?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Noek het volgende:
Ze hadden ook gewoon Isa op Lot kunnen stapelen en dan maar van ze afglijden. Scheelt toch 250 euro. 250 euro duurzame euro's voor een GOED DOEL bijv. want daar houdt Ruud toch zo van, van goede doelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |