De utopianen zijn in maanden niet zo schoon geweestquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef FUATRT het volgende:
Rienk zijn voeten zijn nog nooit zó mooi schoon geweest met al dat zeepsop![]()
volgens mij had ze het over een man die haar gister vol op de mond zoendequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef danilel het volgende:
robin vond de glijbaan heftig persoonlijk contact, heel fysiek en ze werd er zo rood van
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt al maanden gesteggeld over de gifjes. Het is nu niet meer toegestaan en het is ook echt op een punt beland waarop het niet meer grappig is. Lees maar een paar topics Fb terug.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over een man die haar gister vol op de mond zoende
dan uhmquote:
De gulden middenweg. Het blijft geven en nemen. Moet goed komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind de discussie echt niet grappig, ben het ook niet eens met de beslissing maar probeer me er zo veel mogelijk aan te houden.
Die van de streams? Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Marjeltje het volgende:
ik meot zeggen dat ik de gifjes wel vermakelijk vindt.
Vindt ze alleen maar lekker.quote:
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams isquote:
Gifjes zijn leuk, maar hier niet helemaal gepast omdat dit commentaar op streams moet zijn en dat zijn gifjes niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Liesjuhhhhh ze doen het weeeerrrquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |