Serieus?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef mootie het volgende:
Dat was dan 20 minuten plezier voor 300 euro. Even aftikken graag
Volgens mij doet ie het nog.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef mootie het volgende:
Dat was dan 20 minuten plezier voor 300 euro. Even aftikken graag
nadat lot het heel duidelijk niet leuk vind en zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Day het volgende:
Isa moet toch even laten merken dat ze het eigenlijk niet eens is met Ruud's kado.
Wel lacherig en het niet duidelijk uitsprekend, maar toch!
Is het hier (Rotterdam) ook. Heerlijk weer!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb hier de cv en een trui aan .....
Daar lijkt het wel een graad of 20 ?
Nah viel mee..touw waar je jezelf mee omhoog kan trekken was los. Is al weer gemaakt.quote:
Ik vind Vanessa leuk vandaag!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef Ransjih het volgende:
vanas:nou weet ik waarom ze altijd zolang op die akker zitten, duurt 3 uur voor die gieter vol is
Beetje jammer wel, stiekem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Nah viel mee..touw waar je jezelf mee omhoog kan trekken was los. Is al weer gemaakt.
Vanessa heeft een goede dag vandaagquote:
Zij begon met: en ja, waar is het eigenlijk voor? Voor iemand die 25 wordt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef danilel het volgende:
[..]
nadat lot het heel duidelijk niet leuk vind en zegt
Dit ding is ook superleuk. Daar worden ze vrolijk van en dat maakt het voor allemaal een stuk gezelliger. Dan stralen ze dat ook uit.quote:
Yeah baby!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanessa heeft een goede dag vandaag![]()
En dan vanavond helemaal los gaan en met iedereen het aan het stokske krijgen
Een speciale dagquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanessa heeft een goede dag vandaag![]()
En dan vanavond helemaal los gaan en met iedereen het aan het stokske krijgen
ik denk dat hij al kapot isquote:
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is het nu echt niet meer toegestaan om gifjes te doen?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Punkman het volgende:
Zelfs "selfmade stoere man" Emil is zo blij als een kind.
Maar ja, wat is ontopic he ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.
Ja, zoals altijd het geval al was. Gifjes van de streams zijn geen enkel probleem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb uit de vragen / opmerkingen over sv topic begrepen dat het wel mag zolang het on topic is.
Ik zette er een voor de gein neer en kreeg meteen de sneer 'kinderachtig'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zette er een voor de gein neer en kreeg meteen de sneer 'kinderachtig'.
Kreeg een beetje het gevoel of een grapje niet meer toegestaan was hier
Je zou toch denken dat dat niet zo moeilijk is.quote:
billyhondquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.
En da's nog link ook, straks is alles al op (ze stond al likkebaardend te tellen of ze niet alvast een stukje kon proeven)quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Mylene het volgende:
Robin doet de afwas en Lot gaat uitdelen wat Robin heeft gemaakt alsof zij het heeft gemaakt.
Och, van sommige is bekend dat ze graag azijn drinken. Die hebben ook altijd een pallet zout en slakken bij zich.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
zie mijn youtubjequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef ndid het volgende:
[..]
En da's nog link ook, straks is alles al op (ze stond al likkebaardend te tellen of ze niet alvast een stukje kon proeven)
Belachelijk. Je zegt een hoop met een klein beetje beeld. En meestal on topic bedoeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gifjes als bv Billy hond is ten strengste verboden.
Denk dat er een hoop met trillende handen zitten als Billy weer "hai, ik ben Billy" zegt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Belachelijk. Je zegt een hoop met een klein beetje beeld. En meestal on topic bedoeld.
Maar goed, als het niet mag dan mag het niet.
ja vanaf dag 1 alquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
vanes heeft de afwasborstel vastgebonden in de keuken
Zo echt wel...zag je Aike en Vanessa gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe mensen kunnen veranderen als er een glijbaan komt.
Er wordt al maanden gesteggeld over de gifjes. Het is nu niet meer toegestaan en het is ook echt op een punt beland waarop het niet meer grappig is. Lees maar een paar topics Fb terug.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het blijft heel moeilijk om die niet erin te gooien iedere keer jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop met trillende handen zitten als Billy weer "hai, ik ben Billy" zegt.
Maar moet toegeven dat die ook wel erg vaak langs kwam.
Maar hij blijft wel leuk
ik zag het echt net pasquote:
Grapjurk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat niet zo moeilijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |