Of in de kachel lazeren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Wanneer gaat Ruud dat ding begraven?
johquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Geloof me, dat wil je echt niet. BTW, ik zou zonder takelwagen niet eens boven komen
Daarom gaat Lot ook niet erop...die komt echt niet boven hahahhaquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Geloof me, dat wil je echt niet. BTW, ik zou zonder takelwagen niet eens boven komen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
joh
als we een springkussen kunnen huren kan er een takelwagen ook wel bij
Ruud begraaft nooit iets van zichzelfquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Wanneer gaat Ruud dat ding begraven?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rienk zijn kaak breekt, houd die even zijn bek.
Als het de groep maar kwaad maakt.quote:
Als het de groep maar kwaad maakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
of vannacht verkopen
hij heeft het toch gekregen !
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk wil nu met Isa praten, Isa wil niet, ze wil niet uitgemaakt worden voor hypocriet door een hypocriet.
Dat lijkt me wel een plezierig scenario.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Emil nog wel wat breken en dan is het dag worstelgala.
huren ze wel voor je, kost toch geen drolquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Deed ze op het laatst ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.
dit heet PLEZIER hebbenquote:
Dat heeft ze gedaan. Was erg grappig. Rienk brieste van woede.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze had haar vingers in dr oren moeten stoppen en lalalalala moeten gaan zingen, gewoon terugpakken met zn eigen stompzinnige gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |