quote:
Jammer dat ze in het boek niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor Dany, nu wijkt dat boek af door die suffe schrijverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
jammer dat ze in got niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor dany, dit heeft toch wel wat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat ze in het boek niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor Dany, nu wijkt dat boek af door die suffe schrijver
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pardon, dat plaatje bevat het verboden woord.
Ik ben flieft....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
jammer dat ze in got niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor dany, dit heeft toch wel wat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
dit was mij niet opgevallen, belooft wat misschien![]()
[ afbeelding ]
was dat zo? dat was me ook ontgaan dan, wildlings om de hoek dusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?
nee, hij werd weggestuurd om castle black te intimiderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?
dat was em iddquote:Op zondag 4 mei 2014 00:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, hij werd weggestuurd om castle black te intimideren
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ikquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ik
En dan vervangen door een goudkleurige.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ik
nee dat wordt dan weer de volgende lego lijnquote:Op zondag 4 mei 2014 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan vervangen door een goudkleurige.
paar posts erbovenquote:
Ze ziet er even goed uit als de echte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
gegarandeerd meer actie morgenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Neejman het volgende:
Morgen weerwel hopen op iets meer actie, vond de vorige een beetje rustig.
Nee hij werd erheen gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
tip:quote:
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Sitethief het volgende:
http://i.imgur.com/hqJO7En.png
Anders even tijd teveel gehad.
Och, spoilers make the heart grow fonder.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)
Ik denk dat iedereen hier dat met je eens is. Allemaal dol op spoilers.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
Och, spoilers make the heart grow fonder.
http://www.wired.com/2011/08/spoilers-dont-spoil-anything/quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier dat met je eens is. Allemaal dol op spoilers.
Spoiler?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)
Zo'n spoiler is het ook weer niet, we zagen hem in die vogel gaan en toen die gast zelf vermoord worden, niet echt een dikke spoiler dus.quote:
Oneens.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wired.com/2011/08/spoilers-dont-spoil-anything/
Dat zijn gemiddelden, laat mensen het lekker voor zichzelf bepalen of ze spoilers willen of niet. Door ze in mensen hun gezicht te drukken ontneem je hen die vrijheid.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wired.com/2011/08/spoilers-dont-spoil-anything/
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 02:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zijn gemiddelden, laat mensen het lekker voor zichzelf bepalen of ze spoilers willen of niet. Door ze in mensen hun gezicht te drukken ontneem je hen die vrijheid.
quote:
Waarquote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch wel bekend? Jon doodt hem tijdens zijn ontsnappings gevecht met de wildlings. Vlak daarna zie je die eagle die Jon aanvalt.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan meteen weer geüpdate wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Sitethief het volgende:
http://i.imgur.com/hqJO7En.png
Anders even tijd teveel gehad.
Gekidnapt door Melissandre.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Kan meteen weer geüpdate worden
Waar was Gendry trouwens ook alweer heen?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 5 mei 2014 02:06 schreef Romanus het volgende:
Pyat Pree was toch ook dood of was dat magie?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 5 mei 2014 08:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was toch wel bekend? Jon doodt hem tijdens zijn ontsnappings gevecht met de wildlings. Vlak daarna zie je die eagle die Jon aanvalt.
[ afbeelding ]
Oja dat stuk met Lysa toen Petyr voor het eerst binnenkwam _____!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef Funzel het volgende:
Minste van het seizoen imo.
Wel tof om eindelijk achter de waarheid te komen van die Jon Arryn, gezien Ned daar heel seizoen 1 mee bezig was. Stukje met Arya was ook wel leuk, The Hound weer in vorm.Einde bij Craster's Keep vond ik tegenvallen. De dood van Locke ook een beetje een anti climax.
Locke was maar een bij figuur.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Aardige aflevering.
Die dood van Locke is echt belachelijk slecht.Zijn jacht op Bran heeft slechts 2 eps geduurd.
1 van de leukere personages zo roemloos om het leven gebracht. Wederom -1 voor D&D...
O sweet summer childquote:Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Het zal de Dany liefhebbers ook niet meevallen dat er in haar verhaallijn geen schot zit.
Dacht je aan de trailer voor deze ep te zien dat ze eindelijk haar aanval op Westeros ging voorbereiden, blijkt dat ze in Slavers Bay gaat regeren.
Queen of Essos.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Het zal de Dany liefhebbers ook niet meevallen dat er in haar verhaallijn geen schot zit.
Dacht je aan de trailer voor deze ep te zien dat ze eindelijk haar aanval op Westeros ging voorbereiden, blijkt dat ze in Slavers Bay gaat regeren.
Die trail is zeker volgende week. Bekijk de trailer maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:03 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vond het best een leuke ep![]()
Voor mij best een verrassing hoe ver de arm van Littlefinger blijkt te reiken![]()
Alleen is Lysa wel een klassieke hysterica![]()
Arya's zwaardkunsten zien er knap uit. Nu nog even wat groter groeien, maar dat kan best wat spectaculaire gevechten opleveren.Die scenes tussen haar en de Hound horen wel bij de leukere
![]()
Moest grinniken om Podrick deze en vorige aflevering
Einde vond ik op zich wel bevredigend. Mensen hier die de hele tijd maar zeuren over lang uitgesponnen plotlijnen en dan nu wel gaan mopperen als Locke snel om zeep geholpen wordt in zijn queeste voor Bran. Weet niet hoeveel tijd ze daarvoor dan weer uitgetrokken hadden willen zien? Was wel weer even tijd voor actie.
Ben wel benieuwd hoe de plotlijn met Oberyn zich nou gaat ontwikkelen. Hij lijkt een beetje z'n tanden kwijt na de spectaculaire intro in de eerste ep. Daarna ligt hij eigenlijk alleen nog maar een beetje te vrijen en gedichten te schrijven. Fijn voor hem, maar wat minder voor ons. Hoop dat die trial van Tyrion nou eens komt volgende week
Alle trailers bevatten spoilers is mij vorige week duidelijk gemaaktquote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Damn, de volgende epi gaat best vet worden! Het bevat wel een vrij grote spoiler (alleen als je de seizoenstrailer van begin maart nog niet had gezien).
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Die trail is zeker volgende week. Bekijk de trailer maar.
De dood van Locke was toch een tikje teleurstellend.. Zo'n badass die alleen even word opgetild en gewurgd als het ware.. Had toch gehoopt dat Locke iets meer strijd zou leveren tegen Hodor.
Wel zielig die reactie van Hodor.. Als Bran bij mij in de buurt zou zijn en dat zou doen.. Ben ik ook weg. Hij zoekt het maar uit.
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Alle trailers bevatten spoilers is mij vorige week duidelijk gemaakt![]()
Ik zie nu alleen niet zo goed welke je precies bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ach, de meningen zullen wel verdeeld blijven over het lot van Locke. Het was toch een badass die een kreupel jongetje aan het ontvoeren was en vrouwen voor de beren smijt met een houten stok als wapen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..].
De dood van Locke was toch een tikje teleurstellend.. Zo'n badass die alleen even word opgetild en gewurgd als het ware.. Had toch gehoopt dat Locke iets meer strijd zou leveren tegen Hodor.
Wel zielig die reactie van Hodor.. Als Bran bij mij in de buurt zou zijn en dat zou doen.. Ben ik ook weg. Hij zoekt het maar uit.
Voor de cast is het wel te hopen dat die bruiloften buiten het seioen vallen iddquote:Op maandag 5 mei 2014 14:09 schreef megamandy het volgende:
Er moet volgens mij nog wel wat gebeuren de komende afleveringen![]()
- Ze blijven over de Iron Bank bezig dus daar zal wel iets mee gebeuren.
- Dany gaat regeren (?)
- Trial van Tyrion
- Die zus van Theon Greyjoy was de laatste aflevering van vorig seizoen toch ook vertrokken? Nooit meer iets van gehoord dit seizoen
- De Wildlings die Castle Black aanvallen
- Nog meer bruiloften misschien? Of zal die twee weken buiten dit seizoen vallen qua tijdspan.
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]O, het was op zich geen spoilerrequest hoor, meer een retorische vraag, maar dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist niet dat dat een spoiler was.
NB: geen aanmoediging om op de spoiler te klikken voor degenen die dat niet willen btw
[ Bericht 9% gewijzigd door outtayourleague op 05-05-2014 14:22:34 ]- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Ik ookquote:Op maandag 5 mei 2014 14:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het eigenlijk heel tof dat die smerige Locke vermoord werd. Ik vond het juist heel spannend toen hij Bran meenam en wiehoe voor Hodor! Ook al was het niet Hodor zelf die het deed en ik vond het toch ook wel weer zielig toen hij zag wat 'hij' gedaan had.
En eindelijk die Karl met z'n mond vol, eh, tja. Good riddance.
Die Lysa is echt tante hysterica, wat een freak! Haar zus Cat was duidelijk degene met de betere genen :-P en dat ze wil dat Sansa met die weird al Robin gaat trouwen, eeewww.
Zin in volgende week!
niet dood meen ik, dat kindje in seizoen 3 met de aanslag op dany was ook hij denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 02:06 schreef Romanus het volgende:
Pyat Pree was toch ook dood of was dat magie?
[ afbeelding ]
dat was idd wel jammer, niet zo zeer slecht, maar roemloos voor hem, leuke personage was het, wat is d en d?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Aardige aflevering.
Die dood van Locke is echt belachelijk slecht.Zijn jacht op Bran heeft slechts 2 eps geduurd.
1 van de leukere personages zo roemloos om het leven gebracht. Wederom -1 voor D&D...
wat werd er ook weer ff tussen neus en lippen door verteld, dat die bailish achter arryns dood en de brief naar cat was dat het tyrion zou zijn die de aanslag heeft gepleegd op bran met de mes, misschien heeft ook dat baelish gedaan? chaos is a ladder...quote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef Funzel het volgende:
Minste van het seizoen imo.
Wel tof om eindelijk achter de waarheid te komen van die Jon Arryn, gezien Ned daar heel seizoen 1 mee bezig was.
Hij vertelde wel aan Ned dat dat mes ooit in zijn bezit was geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat werd er ook weer ff tussen neus en lippen door verteld, dat die bailish achter arryns dood en de brief naar cat was dat het tyrion zou zijn die de aanslag heeft gepleegd op bran met de mes, misschien heeft ook dat baelish gedaan? chaos is a ladder...
geduld is een schone zaakquote:Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
queen of the worldquote:
zijn nek werd ff gebroken, toch een tikje anders dan wurgenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
Zo'n badass die alleen even word opgetild en gewurgd als het ware.. .
tyrion?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:23 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij vertelde wel aan Ned dat dat mes ooit in zijn bezit was geweest
Petyr kende dat mes, en zei dat hij het ooit aan Tyrion had verloren in een weddenschap oidquote:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Baszh het volgende:
[..]
Petyr kende dat mes, en zei dat hij het ooit aan Tyrion had verloren in een weddenschap oid
Een bank in Braavos, waarschijnlijk met een eigen leger ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef Slayage het volgende:
nou weten we nog niet wat the iron bank is trouwens. "it has people working for it?" gaf tywin niet echt antwoord op
Ik vermoed dat dat David Benioff en DB Weiss zijn, de makers?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat was idd wel jammer, niet zo zeer slecht, maar roemloos voor hem, leuke personage was het, wat is d en d?
zou best kunnenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat David Benioff en DB Weiss zijn, de makers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |