Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
dit was mij niet opgevallen, belooft wat misschien![]()
[ afbeelding ]
was dat zo? dat was me ook ontgaan dan, wildlings om de hoek dusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?
nee, hij werd weggestuurd om castle black te intimiderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Huh, wacht even. Dat kereltje werd toch door de wildlings in leven gehouden om hun te weg naar castle black te wijzen toch? Hoezo dat hij daar ineens in zijn eentje is?
dat was em iddquote:Op zondag 4 mei 2014 00:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, hij werd weggestuurd om castle black te intimideren
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ikquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ik
En dan vervangen door een goudkleurige.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
hand van jaime kan je er wel makkelijk afhalen denk ik
nee dat wordt dan weer de volgende lego lijnquote:Op zondag 4 mei 2014 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan vervangen door een goudkleurige.
paar posts erbovenquote:
Ze ziet er even goed uit als de echte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
jammer dat ze in got niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor dany, dit heeft toch wel wat![]()
[ afbeelding ]
gegarandeerd meer actie morgenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Neejman het volgende:
Morgen weerwel hopen op iets meer actie, vond de vorige een beetje rustig.
Nee hij werd erheen gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
tip:quote:
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef Sitethief het volgende:
http://i.imgur.com/hqJO7En.png
Anders even tijd teveel gehad.
Och, spoilers make the heart grow fonder.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)
Ik denk dat iedereen hier dat met je eens is. Allemaal dol op spoilers.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
Och, spoilers make the heart grow fonder.
http://www.wired.com/2011/08/spoilers-dont-spoil-anything/quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier dat met je eens is. Allemaal dol op spoilers.
Spoiler?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere spoiler, of heb ik niet opgelet? (onderaan, wat er bij geschreven staat)
Zo'n spoiler is het ook weer niet, we zagen hem in die vogel gaan en toen die gast zelf vermoord worden, niet echt een dikke spoiler dus.quote:
Oneens.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wired.com/2011/08/spoilers-dont-spoil-anything/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |