abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 10:17:24 #251
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139577592
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Kan meteen weer geüpdate worden :)

Waar was Gendry trouwens ook alweer heen?
Gekidnapt door Melissandre.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_139577737
Oja, raar wijf
pi_139577839
Maar Gendry is weer vrij gelaten door de Onion Knight. In een roeibootje vanuit Dragon Stone naar Kings Landing. Dat is het laatste wat er van hem te zien is.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  roze maandag 5 mei 2014 @ 10:51:48 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139578250
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 02:06 schreef Romanus het volgende:
Pyat Pree was toch ook dood of was dat magie?
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af :9
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 5 mei 2014 @ 10:53:34 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139578296
quote:
11s.gif Op maandag 5 mei 2014 08:40 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat was toch wel bekend? Jon doodt hem tijdens zijn ontsnappings gevecht met de wildlings. Vlak daarna zie je die eagle die Jon aanvalt.

[ afbeelding ]
Oh :+ Ik had niet echt door dat hij dat was _O- Vroeg me al wel af waarom die vogel Jon ineens aanviel, dit verklaard alles haha
Your beauty never ever scared me.
pi_139578439
Aardige aflevering.

Die dood van Locke is echt belachelijk slecht. :') Zijn jacht op Bran heeft slechts 2 eps geduurd. :')
1 van de leukere personages zo roemloos om het leven gebracht. Wederom -1 voor D&D...

[ Bericht 20% gewijzigd door Khaleesi op 05-05-2014 11:05:41 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139578474
Minste van het seizoen imo.

Wel tof om eindelijk achter de waarheid te komen van die Jon Arryn, gezien Ned daar heel seizoen 1 mee bezig was. Stukje met Arya was ook wel leuk, The Hound weer in vorm. :P Einde bij Craster's Keep vond ik tegenvallen. De dood van Locke ook een beetje een anti climax.
pi_139578519
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef Funzel het volgende:
Minste van het seizoen imo.

Wel tof om eindelijk achter de waarheid te komen van die Jon Arryn, gezien Ned daar heel seizoen 1 mee bezig was. Stukje met Arya was ook wel leuk, The Hound weer in vorm. :P Einde bij Craster's Keep vond ik tegenvallen. De dood van Locke ook een beetje een anti climax.
Oja dat stuk met Lysa toen Petyr voor het eerst binnenkwam _____! :') Wat tenenkrommend slecht.

En ik mag hopen dat de stukjes van Brienne en Pod niet een soort van geforceerde comic relief gaan worden binnen de show.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:07:44 #259
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_139578615
Ik vond de aflevering ook niet veel aan helaas. Hopelijk gaan ze binnenkort even knallen en veel wtf-momentjes neerzetten.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:23:11 #260
352806 Neejman
Jawelman!
pi_139578981
Waarom wou locke brann ookalweer?
hihi
pi_139579776
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:23 schreef Neejman het volgende:
Waarom wou locke brann ookalweer?
Voor Roose Bolton.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_139580018
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Aardige aflevering.

Die dood van Locke is echt belachelijk slecht. :') Zijn jacht op Bran heeft slechts 2 eps geduurd. :')
1 van de leukere personages zo roemloos om het leven gebracht. Wederom -1 voor D&D...
Locke was maar een bij figuur.
pi_139580242
Het zal de Dany liefhebbers ook niet meevallen dat er in haar verhaallijn geen schot zit. :D
Dacht je aan de trailer voor deze ep te zien dat ze eindelijk haar aanval op Westeros ging voorbereiden, blijkt dat ze in Slavers Bay gaat regeren. _O-
pi_139580416
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Het zal de Dany liefhebbers ook niet meevallen dat er in haar verhaallijn geen schot zit. :D
Dacht je aan de trailer voor deze ep te zien dat ze eindelijk haar aanval op Westeros ging voorbereiden, blijkt dat ze in Slavers Bay gaat regeren. _O-
O sweet summer child
  maandag 5 mei 2014 @ 12:23:40 #265
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_139580519
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Queen of Essos.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139580626
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:19 schreef Kirov het volgende:

[..]

O sweet summer child
Ik weet al wat er gaat komen hoor. :')
  maandag 5 mei 2014 @ 12:49:23 #267
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_139581070
Vraag me wel af hoe ze de verhaallijn van Daenerys nog interessant kunnen houden als ze voorlopig niet naar Westeros gaat. :{
pi_139581746
He Khaleesi, doe jij eigenlijk ook wel eens wat anders dan janken in deze topics? Nog steeds zoveel zand in de vagina, die woestijn is niet jouw ding.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139582018

Bish heeft allemaal maden, teken en rupsen op haar schouders.
  maandag 5 mei 2014 @ 13:49:15 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139582449
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_139582479
Arya *O*
En Daenerys gaat ff wachten tot het laatste seizoen voor ze naar Westeros gaat.

Dit was echt de aflevering van wraak. en van Crasters dochter op Karl, Ghost op Ras, Arys en haar namen, Oberyn en Cersei die het bediscussieerden, Astapor en Yunkai die zinnen op wraak.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 5 mei 2014 @ 13:53:31 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139582557
Ik vond hem wel leuk. Tommen lijkt mij een prima konging voor teamlannister en ik keur Margery als zijn neukertje helemaal goed.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139582570
Damn, de volgende epi gaat best vet worden! Het bevat wel een vrij grote spoiler (alleen als je de seizoenstrailer van begin maart nog niet had gezien).

Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 5 mei 2014 @ 14:03:16 #274
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139582837
Ik vond het best een leuke ep :)

Voor mij best een verrassing hoe ver de arm van Littlefinger blijkt te reiken :o
Alleen is Lysa wel een klassieke hysterica :{

Arya's zwaardkunsten zien er knap uit. Nu nog even wat groter groeien, maar dat kan best wat spectaculaire gevechten opleveren. *O* Die scenes tussen haar en de Hound horen wel bij de leukere :)

Moest grinniken om Podrick deze en vorige aflevering :@

Einde vond ik op zich wel bevredigend. Mensen hier die de hele tijd maar zeuren over lang uitgesponnen plotlijnen en dan nu wel gaan mopperen als Locke snel om zeep geholpen wordt in zijn queeste voor Bran. Weet niet hoeveel tijd ze daarvoor dan weer uitgetrokken hadden willen zien? Was wel weer even tijd voor actie.

Ben wel benieuwd hoe de plotlijn met Oberyn zich nou gaat ontwikkelen. Hij lijkt een beetje z'n tanden kwijt na de spectaculaire intro in de eerste ep. Daarna ligt hij eigenlijk alleen nog maar een beetje te vrijen en gedichten te schrijven. Fijn voor hem, maar wat minder voor ons. Hoop dat die trial van Tyrion nou eens komt volgende week :)
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_139582973
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:03 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vond het best een leuke ep :)

Voor mij best een verrassing hoe ver de arm van Littlefinger blijkt te reiken :o
Alleen is Lysa wel een klassieke hysterica :{

Arya's zwaardkunsten zien er knap uit. Nu nog even wat groter groeien, maar dat kan best wat spectaculaire gevechten opleveren. *O* Die scenes tussen haar en de Hound horen wel bij de leukere :)

Moest grinniken om Podrick deze en vorige aflevering :@

Einde vond ik op zich wel bevredigend. Mensen hier die de hele tijd maar zeuren over lang uitgesponnen plotlijnen en dan nu wel gaan mopperen als Locke snel om zeep geholpen wordt in zijn queeste voor Bran. Weet niet hoeveel tijd ze daarvoor dan weer uitgetrokken hadden willen zien? Was wel weer even tijd voor actie.

Ben wel benieuwd hoe de plotlijn met Oberyn zich nou gaat ontwikkelen. Hij lijkt een beetje z'n tanden kwijt na de spectaculaire intro in de eerste ep. Daarna ligt hij eigenlijk alleen nog maar een beetje te vrijen en gedichten te schrijven. Fijn voor hem, maar wat minder voor ons. Hoop dat die trial van Tyrion nou eens komt volgende week :)
Die trail is zeker volgende week. Bekijk de trailer maar.

De dood van Locke was toch een tikje teleurstellend.. Zo'n badass die alleen even word opgetild en gewurgd als het ware.. Had toch gehoopt dat Locke iets meer strijd zou leveren tegen Hodor.
Wel zielig die reactie van Hodor.. Als Bran bij mij in de buurt zou zijn en dat zou doen.. Ben ik ook weg. Hij zoekt het maar uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')