Hij is terecht maar nog niet thuis.quote:
maar ik ben luiquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik probeerde heel smooth jou twee keer te zien.
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeerquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Geef me een sleutel, loop ik zelf wel door naar de keuken.
Hmmm....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeer
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Laat dat spook erbuitenquote:
Jij verheft lui zijn echt tot een ware kunstquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Jij brengt lui naar een heel nieuw level.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuitquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?
Zonder een woord teveel zeggen naar bed sturen met de mededeling "dat ze er morgen nog wel op zou terugkomen"
Daar werd het vaak niet beter van.
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuit
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te lui om te multiquoten, maar hierbij wil ik mijn fans bedanken
Standaard een fles naast de bankquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?
Kak zeg....
Keuj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Standaard een fles naast de bank
En een doos Capri-Sun naast mn bed nuquote:
Hij heeft niets in de gaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?
Ik snap het....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft niets in de gaten.
Mijn zoon heeft heel veel vrijheid, eigenlijk heel weinig regels.
Dat is puur omdat ik hem vertrouw.
Ik ben nu al zeker een half jaar bezig om hem duidelijk te maken dat hij moet appen oid als het laat wordt.
Nu is de maat vol en nu zijn er consequenties.
Ja toch.quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Ik had vroeger ook veel vrijheid, maar eigenlijk nooit echt misbruik van gemaakt. Basisregel van 2u thuis, bellen/sms als het later zou worden. Altijd netjes gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.quote:
Ik ken alleen maar dit stukje van het verhaal, maar ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.
Hij maakt nu toch gewoon zwaar misbruik van de vrijheden die ik hem had gegeven?
Zo af en toe appt hij wel braaf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook veel vrijheid, maar eigenlijk nooit echt misbruik van gemaakt. Basisregel van 2u thuis, bellen/sms als het later zou worden. Altijd netjes gedaan.
Ruzie zocht ik thuis wel om andere dingen.
Succes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie hem fietsen![]()
Ik heb hem nog nooit zo hard zien fietsen![]()
Ik ga even in gesprek met hem
Ja, hij verpest dit echt voor zichzelf.. Je bent nooit streng!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.
Hij maakt nu toch gewoon zwaar misbruik van de vrijheden die ik hem had gegeven?
Ik: ik heb 1 regel Yordi, 1 maar!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hij verpest dit echt voor zichzelf.. Je bent nooit streng!
Trusten, hij ligt nu op bed. Ik ga ook zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Ik vond het een prettig samenzijn dames.
Succes huppel.
Das snelquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: ik heb 1 regel Yordi, 1 maar!!
Y: ja dat weet ik, ik moet bellen of appen als ik laat ben
Ik: en dat doe je vaker niet dan wel, nu heb je straf, tot aan je verjaardag huisarrest. Alleen naar buiten voor school en de hond, onderhandelen over de afwas is dit keer geen optie
Y: Nou leuk is dat godver, dit slaat nergens op vloek![]()
Ik: BAM nog een week erbij Ô^
Gnightquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Ik vond het een prettig samenzijn dames.
Succes huppel.
Ik ga hier geen urenlang gesprek aan besteden natuurlijk.quote:
Snap ik.. Maar als ik bonje had met mijn moeder bleef ze maar doorgaan terwijl ik niet eens reageerde, maar alleen walgend terug keek omdat ik haar daar nog kwader mee kreegquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hier geen urenlang gesprek aan besteden natuurlijk.
Het is geen onderwerp dat nieuw is voor hem ofzo. Ik heb hier al meer dan genoeg woorden aan besteed. En als hij gaat beginnen met schelden dan houdt het al helemaal op natuurlijk.
Dat heeft toch geen zin!quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. Maar als ik bonje had met mijn moeder bleef ze maar doorgaan terwijl ik niet eens reageerde, maar alleen walgend terug keek omdat ik haar daar nog kwader mee kreeg
Ik ga ook slapen, morgen om 12 uur komt de dochter van de buuf even bijpratenquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Peuk en dan mn bed in![]()
Dit gaan weer fijne dromen worden
Slaap lekker chick, thnx hequote:Op donderdag 1 mei 2014 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, morgen om 12 uur komt de dochter van de buuf even bijpraten
Moeders snapte het niet. Vooral niet dat ik ook echt ging als ze riep dat ik op moest flikkeren.. Zus deed dat namelijk niet, die bleef.quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin!
Punt duidelijk maken in max 4 zinnen, straf geven, klaar.
Dat urenlang doorgaan heb je alleen jezelf maar mee
No problemo mupke,quote:
Aha, bekende fout welquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moeders snapte het niet. Vooral niet dat ik ook echt ging als ze riep dat ik op moest flikkeren.. Zus deed dat namelijk niet, die bleef.
En dat ik ook niet terug kwam als ze dat riep op het moment dat ik naar buiten liep _ O-
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden primaquote:
BBQquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden prima
Goed om te horenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden prima
Niet hierquote:
Wat je leuk vind natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te horen
Al zal toch voornamelijk binnen zitten
Wat is het nut?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:25 schreef artelligence het volgende:
Alweer 6 topics vol geluld. Ik ga het niet lezen. Maar hallo!
Kloon, wat een lieve TT!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat
Vleesch, bier en wijn en zon hopelijk.
Serieus, dat doen ze achter de schermen wel hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet toch op de hoogte blijven van de roddels, romances en rellen?
Hou jij ons hier dan op de hoogtequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus, dat doen ze achter de schermen wel hoor.
Volgens mij was er een BBQ in de aanbieding bij de gamma, kan ik mooi kopen van m'n verjaardagsfeestquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet hier
[..]
Wat je leuk vind natuurlijk
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was er een BBQ in de aanbieding bij de gamma, kan ik mooi kopen van m'n verjaardagsfeest
Oew, dat wil ik ook welquote:
quote:
Wat, mijn weekend?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
en lang. want maandag ook vrij.
En hoe ziet het er voor jou uit?
Ja, kom maar halen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een beschuitje met aardbeien
vorige week hebben ze de andere verstandskiezen eruit gehaaldquote:
Oiquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vorige week hebben ze de andere verstandskiezen eruit gehaaldmijn kaak doet nog best zeer
![]()
ik kan opzich wel dingen eten enzo, en ook gewoon weer normaal levenquote:
Hmquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan opzich wel dingen eten enzo, en ook gewoon weer normaal levenMaar het lijkt alsof ik in elkaar ben gemept
en gisterochtend om half 7 wakker geworden omdat ik toch nog niet helemaal plat kon gaan liggen
Sushiquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja![]()
maarja morgen sushi etenDat kan wel
en morgen sporten natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat, mijn weekend?
Werken zaterdag en zondag. Verder lekker alleen, bankhangen
Ach, wie heeft er nou een neusschotje nodig?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:28 schreef rival het volgende:
Als we dan toch plaatjes gaan draaien....
Slecht voor de neus maar heeeeeerlijk om te horen
Niemand toch, kan alleen brekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach, wie heeft er nou een neusschotje nodig?
Zit ook alleen maar in de weg bij het skydivenquote:
Succesquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:07 schreef Buurpoes het volgende:
Ik lurk even mee met de opvoedkundige zaken, Huppel. Mijn zoon is over 13 jaar misschien ook wel zo...
wat is er gebeurt katje>?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk van die mensen die een dag vergallen die leuk had moeten worden/zijn![]()
![]()
![]()
sterf.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk van die mensen die een dag vergallen die leuk had moeten worden/zijn![]()
![]()
![]()
sterf.
Mijn beste vriend waar ik nogal een speciale band mee heb, daar is een vriendin vanmij op af gegaan. En probeerde een zelfde vriendschap met hem te creeeren als ik had. Ik zei dat ze dat zelf moest weten maar ik er niks over wilde horen. Ik verlies mijn (misschien onterecht) gevoel van exclusiviteit.quote:
Zoiets inderdaad ja, perfect plaatje.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
al zijn gegevens gewist en geblokt zoals ze zei
B- waarom komt ze niet naar mij toe, om die dingen te vragen.
Ik vroeg dus, aan hem wat ze zei, en waarom ze niet naar mij toe kwam...
Nu zegt hij dat hij er niks over wil zeggendat hij er niet tussen wil zitten etc.
Dus ik zeg dat ik het raar vind dat hij er over begint, en als ik dan iets vraag dat ik geen antwoord krijg.
Daarnaast zei ik ook dat ik het raar vond dat hun ineens contact weer hadden omdat ze toen allebei zworen elkaar niet meer te spreken.
Daar is dus ook gewoon over gelogen, verbaast me niets dat het contact nooit over is geweest.
Klinkt in mijn ogen 2 vrienden beter kwijt dan rijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend waar ik nogal een speciale band mee heb, daar is een vriendin vanmij op af gegaan. En probeerde een zelfde vriendschap met hem te creeeren als ik had. Ik zei dat ze dat zelf moest weten maar ik er niks over wilde horen. Ik verlies mijn (misschien onterecht) gevoel van exclusiviteit.
Toen zei ze dat ze niet de vriendschap tussen mij en haar op het spel wilde zetten. Dus contact met hem zou verbreken. Wat in mijn ogen overdreven was, maar vond het stiekem wel prima
Maanden later kreeg ik ruzie met haar, reden is mij nogsteeds onduidelijk. Nu maanden geen contact met haar gehad. Tot ik van die vriend van mij vandaag een whatsappje kreeg dat die "vriendin" hem aan het uithoren was over mij.
A- ze heeft dus niet al zijn gegevens gewist en geblokt zoals ze zei
Nu zegt hij dat hij er niks over wil zeggendat hij er niet tussen wil zitten etc.
Dus ik zeg dat ik het raar vind dat hij er over begint, en als ik dan iets vraag dat ik geen antwoord krijg.
Daarnaast zei ik ook dat ik het raar vond dat hun ineens contact weer hadden omdat ze toen allebei zworen elkaar niet meer te spreken.
Daar is dus ook gewoon over gelogen, verbaast me niets dat het contact nooit over is geweest.
Ik mag nu niks meer erover zeggen of vragen of hij gaat me een tijd negeren.
Dat is dan je beste vriend.
Ik voel me gewoon voorgelogen, en twijfel nu aan nog meer dingen of het wel waar is/was
en nu zit ik met allerlei informatie waar ik zelf dus niks meer kan.
Op een dag die leuk had moeten worden/zijn.
Zeg dan gewoon niks![]()
Oh en ja misschien stel ik me aan. Maar ik voel me serieus kut, en dat is wel écht. en anders; hormonen.
Als ik hem kwijt raak ga ik een jaar huilen denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt in mijn ogen 2 vrienden beter kwijt dan rijk
Maar wel kutdus
Zout is niet goed voor je wallenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik hem kwijt raak ga ik een jaar huilen denk ik.
Hebben die vriend en vriendin niet wat meer dan alleen een vriendschap? Zo klinkt het namelijk een beetje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend waar ik nogal een speciale band mee heb, daar is een vriendin vanmij op af gegaan. En probeerde een zelfde vriendschap met hem te creeeren als ik had. Ik zei dat ze dat zelf moest weten maar ik er niks over wilde horen. Ik verlies mijn (misschien onterecht) gevoel van exclusiviteit.
Toen zei ze dat ze niet de vriendschap tussen mij en haar op het spel wilde zetten. Dus contact met hem zou verbreken. Wat in mijn ogen overdreven was, maar vond het stiekem wel prima
Maanden later kreeg ik ruzie met haar, reden is mij nogsteeds onduidelijk. Nu maanden geen contact met haar gehad. Tot ik van die vriend van mij vandaag een whatsappje kreeg dat die "vriendin" hem aan het uithoren was over mij.
Ik voel me gewoon voorgelogen, en twijfel nu aan nog meer dingen of het wel waar is/was
Zeg dan gewoon niks![]()
Oh en ja misschien stel ik me aan. Maar ik voel me serieus kut, en dat is wel écht. en anders; hormonen.
Dat lijkt me dan niet zo'n heel beste beste vriend...?quote:
Stom. Maar in mijn oren klinkt hij niet als een echte beste vriendquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks![]()
Oke wauw... Dus hij zegt dat zij met hem praat, maar wil er verder niets over zeggenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks![]()
Hoezo dat? Zodat je de eerste bent?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mensen kwijt raken is nooit tof. Maar je kunt er beter voor kiezen om degene te zijn die hen laat zitten op een gegeven moment dan andersom.
Zij is getrouwd met een ander. Maar dat zegt niks natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben die vriend en vriendin niet wat meer dan alleen een vriendschap? Zo klinkt het namelijk een beetje.
Tot nu toe was die dat wel, de beste die ik ooit kon voorstellen en ooit gehad heb. Ik zou hem nog boven mijn familie zetten. Hij is zo'n persoon die je op elk willekeurig tijdstip bellen kan en die dan ook écht naar je toe komt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan niet zo'n heel beste beste vriend...?
Truequote:
Dat begrijp ik, maar wellicht krijg ik spijt. En dan moet ik me afvragen of dit een reden is om de hele vriendschap te beeindigen. Dat weet ik niet, of dit een goede reden isquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mensen kwijt raken is nooit tof. Maar je kunt er beter voor kiezen om degene te zijn die hen laat zitten op een gegeven moment dan andersom.
Nou nee, maar dan kun je het beter loslaten. Als je voor jezelf een grens heb gesteld dan is dat makkelijker dan als anderen continu over jouw grens heen gaan en je er niks mee kan of doet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zodat je de eerste bent?
Dat kan alleen jijzelf beslissen ook, hoe het voelt diep in jezelf. En kun je er überhaupt nog over in gesprek gaan of is het gewoon nu verboden onderwerp? En wat gaat wel leuk en is dat voor jou voldoende om dit te vergeten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zij is getrouwd met een ander. Maar dat zegt niks natuurlijk
[..]
Tot nu toe was die dat wel, de beste die ik ooit kon voorstellen en ooit gehad heb. Ik zou hem nog boven mijn familie zetten. Hij is zo'n persoon die je op elk willekeurig tijdstip bellen kan en die dan ook écht naar je toe komt.
[..]
True
[..]
Dat begrijp ik, maar wellicht krijg ik spijt. En dan moet ik me afvragen of dit een reden is om de hele vriendschap te beeindigen. Dat weet ik niet, of dit een goede reden is
Dat klinkt er wel naar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
Tot nu toe was die dat wel, de beste die ik ooit kon voorstellen en ooit gehad heb. Ik zou hem nog boven mijn familie zetten. Hij is zo'n persoon die je op elk willekeurig tijdstip bellen kan en die dan ook écht naar je toe komt.
Kan ik me niet voorstellen, ze is getrouwd ( al zegt dat niet per se iets) en ze is totaal zijn type niet. Het klinkt inderdaad niet als een goede vriend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oke wauw... Dus hij zegt dat zij met hem praat, maar wil er verder niets over zeggenhoud dan inderdaad je mond. Ik denk inderdaad dat ik dan zo iets in iemands gezicht terug zou gooien met de melding dat als je dat normaal vind binnen een vriendschap dat je mag beginnen met negeren. Niet dat je er iets mee opschiet.
Ze klinken trouwens inderdaad als een stel, kan me geen andere reden voorstelle nwaarom hij het zo voor haar zou opnemen anders.
Het is nu een verboden onderwerp. Maar wellicht ga ik hém nu gewoon een tijdje negeren. In elk geval de rest van de dag. of zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan alleen jijzelf beslissen ook, hoe het voelt diep in jezelf. En kun je er überhaupt nog over in gesprek gaan of is het gewoon nu verboden onderwerp? En wat gaat wel leuk en is dat voor jou voldoende om dit te vergeten.
Precies, als mensen continu over je grens gaan laat je eigenlijk gewoon over je heen lopen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nee, maar dan kun je het beter loslaten. Als je voor jezelf een grens heb gesteld dan is dat makkelijker dan als anderen continu over jouw grens heen gaan en je er niks mee kan of doet.
Daar gaat het niet om, omdat contact, het gaat om dat liegen. En dat hij wel A zegt maar niet B.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt er wel naar.
Waarom kan ie dat niet meer zijn als ie met een vriendin van je contact heeft?
Fucked up. Sterkte!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ze is getrouwd ( al zegt dat niet per se iets) en ze is totaal zijn type niet. Het klinkt inderdaad niet als een goede vriend.
Maar normaal gesproken is hij dat dus wel, ik begrijp het gedrag van hem echt niet.
[..]
Het is nu een verboden onderwerp. Maar wellicht ga ik hém nu gewoon een tijdje negeren. In elk geval de rest van de dag. of zo.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef artelligence het volgende:
Oh yeah! Per vandaag nieuwe functie en nieuw contract!
Lekker!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef artelligence het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef artelligence het volgende:
Stap eroverheen. Hij wilde je vast niet kwetsen, zo zijn beste vriend-mannen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, omdat contact, het gaat om dat liegen. En dat hij wel A zegt maar niet B.
congrats, de robots rollen binnenkort van de band?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef artelligence het volgende:
ik snap mannen soms niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stap eroverheen. Hij wilde je vast niet kwetsen, zo zijn beste vriend-mannen.
dat hoop ik dus ook jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
Vind het sws een heel raar verhaal. Wrs moet het gewoon even bekoelen.
Wij zijn lang niet zo moeilijk als (zwangere) vrouwen.quote:
ik was nu niet eens moeilijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij zijn lang niet zo moeilijk als (zwangere) vrouwen.
Praat erover, haal een moeraskrat bier en een joint voor hem in huis en een sapje voor jezelf en de kleine.quote:
Als hij wil pratenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat erover, haal bier en een joint voor hem in huis en een sapje voor jezelf en de kleine.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat erover, haal een moeraskrat bier en een joint voor hem in huis en een sapje voor jezelf en de kleine.
Goed, een 17-jarig Marokkaans hoertje wil misschien helpen.quote:
Heb je er één voor me te leen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, een 17-jarig Marokkaans hoertje wil misschien helpen.
Een Colombiaanse zou ik nog wel voor je kunnen regelen, hoewel dat mijn werkterrein totaal niet is.quote:
Over 59 dagen ben ik in Ecuador, kun je me tegemoet komen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Colombiaanse zou ik nog wel voor je kunnen regelen, hoewel dat mijn werkterrein totaal niet is.
Moet ie wel zelf af komen halen.
Begin juli ben ik vrij inderdaad. Maar het WK wil ik hier zien. Een grensoverdracht moet lukken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over 59 dagen ben ik in Ecuador, kun je me tegemoet komen?
Ik zit in esmeralda's, dus ik leen wel even een ezel om me naar de grens te verplaatsen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin juli ben ik vrij inderdaad. Maar het WK wil ik hier zien. Een grensoverdracht moet lukken.
Kom je Colombia niet bekijken? Zonde, je mist wat.
Nee ik werk in een verpakkingsbedrijf. Ben nu chef dozen vouwen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
congrats, de robots rollen binnenkort van de band?
Ik ben inmiddels oud en wijs genoeg om te beseffen dat er ook heeeeeeeel moeilijke mannen zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij zijn lang niet zo moeilijk als (zwangere) vrouwen.
Ik vind het scholierendrama.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die vind dat MK van een vlieg een olifant maakt?
Sowieso vind ik het al vreemd dat ze in eerste instantie niet met elkaar om 'mochten' gaan.... die 2 vrienden dus...
Daarom zijn ze het stiekem gaan doen....
En nu kom je erachter dat ze wel contact hebben.... misschien is dat contact later weer begonnen... Jij gaat al niet meer met haar om dus heeft ze ook geen rekening meer met je te houden toch?
En ik heb geen idee waar het over gaat en dat houd ik lekker zoquote:
Ok ok, goed punt. Ik ben niet helemaal helder meer door de benevelingen van vanavondquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels oud en wijs genoeg om te beseffen dat er ook heeeeeeeel moeilijke mannen zijn
Ja ik hoor weleens verhalen van vrienden/vriendinnen en poe hey.. er lopen wat dramaqueens tussen hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok ok, goed punt. Ik ben niet helemaal helder meer door de benevelingen van vanavond
sommige exemplarenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik hoor weleens verhalen van vrienden/vriendinnen en poe hey.. er lopen wat dramaqueens tussen hoor![]()
Ah het temperament, dat is het probleem.quote:
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ah het temperament, dat is het probleem.
hoho ik heb NIET gezegd dat ze niet met elkaar om mochten gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die vind dat MK van een vlieg een olifant maakt?
Sowieso vind ik het al vreemd dat ze in eerste instantie niet met elkaar om 'mochten' gaan.... die 2 vrienden dus...
Daarom zijn ze het stiekem gaan doen....
En nu kom je erachter dat ze wel contact hebben.... misschien is dat contact later weer begonnen... Jij gaat al niet meer met haar om dus heeft ze ook geen rekening meer met je te houden toch?
Nee, zij heeft ruzie met mij. Zij is op een dag kwaad geworden op mij terwijl ik de reden niet weet. Dat schreef ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch logisch, jij hebt blijkbaar ruzie met haar, dat moet je met haar uitzoeken. Het is prima dat hij zegt dat zij over je loopt te praten. Maar hij hoeft echt niet te zeggen wat ze precies zegt. Dat is gewoon goed fatsoen hebben.
hij hoeft er sowieso niets over te zeggen tegen mij. In eerste instantie al niet, dat zij naar hem toe komt en hem over mij gaat uithoren.. Hou dat lekker voor jezelf. of zeg tegen haar dat ze dan maar naar mij moet komen. Wat moet ik met die info?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
Nee, want in jouw voorbeeld is het het verhaal van de users zelf. In jouw geval vraag je hem om haar verhaal te doen. Hij moet haar verhaal niet vertellen. Zij moet haar verhaal aan jou vertellen.
Ik had liever gewoon niets hoeven horen. En anders van haar zelf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Alsof je er dan blij mee zijn, als je achteraf hoort dat hij niets heeft gezegd. Nu weet je alles dat je moet weten en kun je haar er op aanspreken.
Ja echt... Sorry je hebt geen vriendje maar een vriendinnetje zeg ik ook weleensquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige exemplaren
Dan komt er een vriendin van me naar me toe om bepaald gedrag te verklaren. Sorry, hij is een mongool, meer kan ik er niet van maken
Dacht dat mannen over het algemeen geen dramaqueens zijn. Of het zijn rashomo'squote:Op donderdag 1 mei 2014 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt... Sorry je hebt geen vriendje maar een vriendinnetje zeg ik ook weleens
Ok, dat vind ik apart. Ik vind het netjes als een vriend het aan me meld als iemand anders dingen over mij wilt horen. Maar dat is makkelijk zeggen, want ik heb zulke drama's sinds de basisschool niet meer meegemaakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had liever gewoon niets hoeven horen. En anders van haar zelf.
Je zei niet dat ze niet met elkaar om mochten gaan idd, je gaf wel duidelijk aan dat je er niet blij mee was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoho ik heb NIET gezegd dat ze niet met elkaar om mochten gaankom op zeg.
Daar gaat het niet om. het gaat over dat gelieg. en dat meneer wel A zegt maar niet B.
Wat hij doet is niet heel snugger.. maar echt niet iets om je zo druk over te maken... Hij geeft aan dat ze naar je vraagt.. maar wil verder er niet tussen zitten.... is toch op zich niet zo fout..quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, zij heeft ruzie met mij. Zij is op een dag kwaad geworden op mij terwijl ik de reden niet weet. Dat schreef ik ook.
Dat weet hij blijkbaar. Hij geeft mij halve info en ik mag nergens naar vragen, zeg dan niks.
Dat is net zo als users hier posten;![]()
![]()
![]()
en dan vragen mensen wat er is. En dan zegt die user " nee niks"
zeg dan ook niks.
Nou ik dus ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik apart. Ik vind het netjes als een vriend het aan me meld als iemand anders dingen over mij wilt horen. Maar dat is makkelijk zeggen, want ik heb zulke drama's sinds de basisschool niet meer meegemaakt.
Dat hangt er vanaf hoe het gesprek tussen jullie is verlopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij hoeft er sowieso niets over te zeggen tegen mij. In eerste instantie al niet, dat zij naar hem toe komt en hem over mij gaat uithoren.. Hou dat lekker voor jezelf. of zeg tegen haar dat ze dan maar naar mij moet komen. Wat moet ik met die info?
En dat als ik er vervolgens iets over vraag hij tegen mij zegt dat ik mn kanus moet houden of dat hij mij anders gaat negeren voor een periode, dat is zeker ook niet overdreven van hem?
In de liefde zijn we allemaal dramaqueens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat mannen over het algemeen geen dramaqueens zijn. Of het zijn rashomo'szoals mijn neefje.
Over het algemeen niet inderdaad...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat mannen over het algemeen geen dramaqueens zijn. Of het zijn rashomo'szoals mijn neefje.
Ik was er niet blij om om de volgende reden. Hun hadden sex whatsappgespreken met elkaar, die ze aan mij vertelde. en ik wilde die dingen niet weten. zij besloot toen om met hem het contact te verbreken terwijl ik daar niet om vroeg. ik wilde gewoon die onzin niet lezen. Van niemand overigens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je zei niet dat ze niet met elkaar om mochten gaan idd, je gaf wel duidelijk aan dat je er niet blij mee was.
Voor mij is dat hetzelfde.
en dat 2e...
[..]
Wat hij doet is niet heel snugger.. maar echt niet iets om je zo druk over te maken... Hij geeft aan dat ze naar je vraagt.. maar wil verder er niet tussen zitten.... is toch op zich niet zo fout..
zo klopt ie beterquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de liefde zijn we allemaal dramaqueens.(geweest)
Ehm eigenlijk heel kort.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe het gesprek tussen jullie is verlopen
Hou m'n hart al vast voor de volgende keer dat ik verliefd word.quote:
Ja, maar mannen denken niet steeds situaties en zo over toch? Of rakelen ruzies na een jaar nog opquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de liefde zijn we allemaal dramaqueens.
Ik ga niet meer verliefd worden, komen brokken vanquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou m'n hart al vast voor de volgende keer dat ik verliefd word.
Mooie gesprekslengtequote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Net 47:47 met mijn beste vriend gebeld.
Als jij dat op een normale manier vroeg vind ik het ook erg raarquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm eigenlijk heel kort.
Ik vroeg aan hem wat ze wilde weten en waarom ze dan niet gewoon naar mij toe kwam.
Toen zei hij dus dat ik mn klep moest houden.
en dat vond/vind ik nogal raar.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga niet meer verliefd worden, komen brokken van
Dat vroeg ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij dat op een normale manier vroeg vind ik het ook erg raar
en kinderenquote:
Wie weet is het meteen wederzijds en kunnen jullie je lekker laten gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou m'n hart al vast voor de volgende keer dat ik verliefd word.
Whehe.quote:
Jawel die mannen zijn er ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar mannen denken niet steeds situaties en zo over toch? Of rakelen ruzies na een jaar nog op
Dat vind ik trouwens echt enorm hatelijk.
Weet je hoeveel rondjes ik dan door huis zou hebben gelopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Net 47:47 met mijn beste vriend gebeld.
En mooie plannen.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je hoeveel rondjes ik dan door huis zou hebben gelopen
Ik normaal ook, maar het is hier 6:43, blowtje op de bank en ik moet nog gaan slapen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je hoeveel rondjes ik dan door huis zou hebben gelopen
liggen op de bank zo lang bellen? dan moet je steeds van arm wisselenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar het is hier 6:43, blowtje op de bank en ik moet nog gaan slapen...
Ik heb die wederzijdse verliefdheid sinds laaaange tijd weer.![]()
Nee, gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
onbeantwoorde verliefdheid sucks.
wederzijdse Verliefdheid is the shit
Luidspreker en nee, valt wel mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
liggen op de bank zo lang bellen? dan moet je steeds van arm wisselen
en laat je je ook lekker helemaal gaan?
Ik heb een vrij lange (1,5 jaar) 'relatie' gehad met Miss Escobar, ook een fantastische meid, maar bij haar had ik niet de gevoelens die ik nu -eindelijk, eerste keer in Colombia- had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
Je had toch al wat met iemand dacht ik zo te lezen laatst?
Of loop ik inmiddels weer achter
Lieve schat, als er een iemand is die niet van die bullshit houdt dan ben ik het welquote:
Ah vandaar, that sucks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een vrij lange (1,5 jaar) 'relatie' gehad met Miss Escobar, ook een fantastische meid, maar bij haar had ik niet de gevoelens die ik nu -eindelijk, eerste keer in Colombia- had.
Lieve schatquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lieve schat, als er een iemand is die niet van die bullshit houdt dan ben ik het wel
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lieve schat, als er een iemand is die niet van die bullshit houdt dan ben ik het wel
(In be4 de grappige opmerkingen hier)
[..]
Ah vandaar, that sucks.
Hopelijk nu wel dus
aaawwwwquote:
Het is alleen maar zenuwen, onzekerheid en tevergeefs gedoequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is fijn en spannend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is alleen maar zenuwen, onzekerheid en tevergeefs gedoe
Nah, ben er onderhand wel klaar meequote:
Onzekerheid kan je bij elkaar wegnemen door te pratenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is alleen maar zenuwen, onzekerheid en tevergeefs gedoe
en dan boterverlirfd keihard....quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Onzekerheid kan je bij elkaar wegnemen door te praten
Ik las palenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ja, nee. Instant afwijzingquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Moeilijk gedoequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Welke dan ow wijze rival.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook helpen bij bepaalde onzekerheid
seks is dan ook best wel leuk meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan seks.
Nee man, vies plakkerig gedoe. Bah bah.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
seks is dan ook best wel leuk meen ik me te herinneren
Ik ben erachter welk geloof ik aanhang. Betwijfel of ik dat wel publiekelijk moet maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan seks.
Gister nog een heel gesprek gehad iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook helpen bij bepaalde onzekerheid
Dat jaquote:
Ik kan nu een hele foute opmerking maken, maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben erachter welk geloof ik aanhang. Betwijfel of ik dat wel publiekelijk moet maken.
Het is dat ik seks vies vindt, andersquote:
Op laten drogen en dan verder gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap. Slechte planning. Gang gedweild dus nu kan ik mn slaapkamer niet meer op om daar verder te gaan
Je bent boeddhist?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben erachter welk geloof ik aanhang. Betwijfel of ik dat wel publiekelijk moet maken.
Ga dan een sletje hosselen op tinder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
seks is dan ook best wel leuk meen ik me te herinneren
Als je onzeker bent over je bedpraktijken en je gaat een paar keer goed los met het palen dan kan dat wat van die onzekerheid wegnemenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hou jij lekker vol dat je geen dramaqueen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik eenmaal ga zitten is de poetsbui overquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op laten drogen en dan verder gaan.
Problem officer?
En dat kan heel opluchtend werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister nog een heel gesprek gehad idd
Dat ze denken dat je haar aan het toetakelen bentquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als je onzeker bent over je bedpraktijken en je gaat een paar keer goed los met het palen dan kan dat wat van die onzekerheid wegnemen
Of als ze alle buren wakker schreeuwt oid
Herenbaar, mezelf in een hoekje drijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap. Slechte planning. Gang gedweild dus nu kan ik mn slaapkamer niet meer op om daar verder te gaan
Dat is toch wat seks inhoudt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ze denken dat je haar aan het toetakelen bent
@kaneel
Nee, faxisme
Vast meer te doen dan alleen dat. Herken het wel, als ik thuiskom heb ik allemaal plannen die verdwijnen zodra ik ga zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ga zitten is de poetsbui over
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Simpel. Nog een keer dweilen maar dan de andere kant op richting slaapkamerquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Herenbaar, mezelf in een hoekje drijven
In Faxie gelovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
@kaneel
Nee, faxisme
Jij doet dat vast met schilderenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Herenbaar, mezelf in een hoekje drijven
Ik heb de keuken, woonkamer en badkamer al schoon.. Ik heb zelfs de deksels van de kattenbakken helemaal af staan schrobben ipv een doekje eroverheen te trekkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast meer te doen dan alleen dat. Herken het wel, als ik thuiskom heb ik allemaal plannen die verdwijnen zodra ik ga zitten
Dat de buurman vraagt of je last hebt van nachtmerries omdat ie je 's nachts hoorde schreeuwenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
alsof dat zo makkelijk isquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent boeddhist?
[..]
Ga dan een sletje hosselen op tinder.
Wel een keer de boze buurman van mn ex aan de deur gehad om 5 uur s ochtendsquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang de buren dat ook beseffen. Niet dat je dalijk een gros wouten an de deur hebt jengelen
heb je last van nachtmerries dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat de buurman vraagt of je last hebt van nachtmerries omdat ie je 's nachts hoorde schreeuwen
Maar jij hoort wel in de keukenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet want ik stond in de keuken en mijn wiet was daar niet
het feit dat ze niet willen ballenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ome Kaneel je helpen?
Waar loop je vast?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het feit dat ze niet willen ballen
ietsjes makkelijker mag welquote:
knikkeren wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gaat er goed? Het praten? Het afspreken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je last van nachtmerries dan?
quote:
nog makkelijker?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ietsjes makkelijker mag wel
Ik draag geen riemen, toch bedanktquote:
is mij nooit overkomenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
nog makkelijker?
Soms stuur je iemand via de PM.. Neuken? en dan zeggen ze ja.....
nou als dat niet makkelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |