Hij is terecht maar nog niet thuis.quote:
maar ik ben luiquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik probeerde heel smooth jou twee keer te zien.
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeerquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Geef me een sleutel, loop ik zelf wel door naar de keuken.
Hmmm....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeer
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Laat dat spook erbuitenquote:
Jij verheft lui zijn echt tot een ware kunstquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Jij brengt lui naar een heel nieuw level.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuitquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?
Zonder een woord teveel zeggen naar bed sturen met de mededeling "dat ze er morgen nog wel op zou terugkomen"
Daar werd het vaak niet beter van.
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuit
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te lui om te multiquoten, maar hierbij wil ik mijn fans bedanken
Standaard een fles naast de bankquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?
Kak zeg....
Keuj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Standaard een fles naast de bank
En een doos Capri-Sun naast mn bed nuquote:
Hij heeft niets in de gaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?
Ik snap het....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft niets in de gaten.
Mijn zoon heeft heel veel vrijheid, eigenlijk heel weinig regels.
Dat is puur omdat ik hem vertrouw.
Ik ben nu al zeker een half jaar bezig om hem duidelijk te maken dat hij moet appen oid als het laat wordt.
Nu is de maat vol en nu zijn er consequenties.
Ja toch.quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Ik had vroeger ook veel vrijheid, maar eigenlijk nooit echt misbruik van gemaakt. Basisregel van 2u thuis, bellen/sms als het later zou worden. Altijd netjes gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.quote:
Ik ken alleen maar dit stukje van het verhaal, maar ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.
Hij maakt nu toch gewoon zwaar misbruik van de vrijheden die ik hem had gegeven?
Zo af en toe appt hij wel braaf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook veel vrijheid, maar eigenlijk nooit echt misbruik van gemaakt. Basisregel van 2u thuis, bellen/sms als het later zou worden. Altijd netjes gedaan.
Ruzie zocht ik thuis wel om andere dingen.
Succes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie hem fietsen![]()
Ik heb hem nog nooit zo hard zien fietsen![]()
Ik ga even in gesprek met hem
Ja, hij verpest dit echt voor zichzelf.. Je bent nooit streng!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik met hem ben en hoe ik ben als moeder.
Hij maakt nu toch gewoon zwaar misbruik van de vrijheden die ik hem had gegeven?
Ik: ik heb 1 regel Yordi, 1 maar!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hij verpest dit echt voor zichzelf.. Je bent nooit streng!
Trusten, hij ligt nu op bed. Ik ga ook zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Ik vond het een prettig samenzijn dames.
Succes huppel.
Das snelquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: ik heb 1 regel Yordi, 1 maar!!
Y: ja dat weet ik, ik moet bellen of appen als ik laat ben
Ik: en dat doe je vaker niet dan wel, nu heb je straf, tot aan je verjaardag huisarrest. Alleen naar buiten voor school en de hond, onderhandelen over de afwas is dit keer geen optie
Y: Nou leuk is dat godver, dit slaat nergens op vloek![]()
Ik: BAM nog een week erbij Ô^
Gnightquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:57 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Ik vond het een prettig samenzijn dames.
Succes huppel.
Ik ga hier geen urenlang gesprek aan besteden natuurlijk.quote:
Snap ik.. Maar als ik bonje had met mijn moeder bleef ze maar doorgaan terwijl ik niet eens reageerde, maar alleen walgend terug keek omdat ik haar daar nog kwader mee kreegquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hier geen urenlang gesprek aan besteden natuurlijk.
Het is geen onderwerp dat nieuw is voor hem ofzo. Ik heb hier al meer dan genoeg woorden aan besteed. En als hij gaat beginnen met schelden dan houdt het al helemaal op natuurlijk.
Dat heeft toch geen zin!quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. Maar als ik bonje had met mijn moeder bleef ze maar doorgaan terwijl ik niet eens reageerde, maar alleen walgend terug keek omdat ik haar daar nog kwader mee kreeg
Ik ga ook slapen, morgen om 12 uur komt de dochter van de buuf even bijpratenquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Peuk en dan mn bed in![]()
Dit gaan weer fijne dromen worden
Slaap lekker chick, thnx hequote:Op donderdag 1 mei 2014 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, morgen om 12 uur komt de dochter van de buuf even bijpraten
Moeders snapte het niet. Vooral niet dat ik ook echt ging als ze riep dat ik op moest flikkeren.. Zus deed dat namelijk niet, die bleef.quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin!
Punt duidelijk maken in max 4 zinnen, straf geven, klaar.
Dat urenlang doorgaan heb je alleen jezelf maar mee
No problemo mupke,quote:
Aha, bekende fout welquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moeders snapte het niet. Vooral niet dat ik ook echt ging als ze riep dat ik op moest flikkeren.. Zus deed dat namelijk niet, die bleef.
En dat ik ook niet terug kwam als ze dat riep op het moment dat ik naar buiten liep _ O-
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden primaquote:
BBQquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden prima
Goed om te horenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje somber uit vandaag, maar voor de rest van het weekend zijn de weersomstandigheden prima
Niet hierquote:
Wat je leuk vind natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te horen
Al zal toch voornamelijk binnen zitten
Wat is het nut?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:25 schreef artelligence het volgende:
Alweer 6 topics vol geluld. Ik ga het niet lezen. Maar hallo!
Kloon, wat een lieve TT!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat
Vleesch, bier en wijn en zon hopelijk.
Serieus, dat doen ze achter de schermen wel hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet toch op de hoogte blijven van de roddels, romances en rellen?
Hou jij ons hier dan op de hoogtequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus, dat doen ze achter de schermen wel hoor.
Volgens mij was er een BBQ in de aanbieding bij de gamma, kan ik mooi kopen van m'n verjaardagsfeestquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet hier
[..]
Wat je leuk vind natuurlijk
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was er een BBQ in de aanbieding bij de gamma, kan ik mooi kopen van m'n verjaardagsfeest
Oew, dat wil ik ook welquote:
quote:
Wat, mijn weekend?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
en lang. want maandag ook vrij.
En hoe ziet het er voor jou uit?
Ja, kom maar halen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een beschuitje met aardbeien
vorige week hebben ze de andere verstandskiezen eruit gehaaldquote:
Oiquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vorige week hebben ze de andere verstandskiezen eruit gehaaldmijn kaak doet nog best zeer
![]()
ik kan opzich wel dingen eten enzo, en ook gewoon weer normaal levenquote:
Hmquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan opzich wel dingen eten enzo, en ook gewoon weer normaal levenMaar het lijkt alsof ik in elkaar ben gemept
en gisterochtend om half 7 wakker geworden omdat ik toch nog niet helemaal plat kon gaan liggen
Sushiquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja![]()
maarja morgen sushi etenDat kan wel
en morgen sporten natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat, mijn weekend?
Werken zaterdag en zondag. Verder lekker alleen, bankhangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |