Gouden tip, hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het helpt als je je niet zo agressief opstelt, dan wordt je ongevraagde advies misschien wel gewaardeerd.
Haha ahw.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb gewoon mijn standaard boterhammetjes bij me en wat cherry tomaatjes
tijd om een bedrijf te zoeken met kantine.
Van een "kutuser" dat voederbie... o wacht....quote:
Ach welnee, je bent nog jong toch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Over hardlopen gesproken... Ik ga sporten. Vanmiddag moet ik voetballen. Zou dat overkill zijn? Als ik vanavond niet kom binnenwippen ben ik dood.
inbefore joepiedepoepie.
jij niet meer?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach welnee, je bent nog jong toch.
Ishquote:
Ja, heb jij dat niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kinderen beginnen al mevrouw tegen je te zeggen?
alle marokkanen terug naar istanbulquote:
Watquote:
ziet griddie er zo vrouwelijk uit?quote:
Wat gebeurde er daarvoor dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x gebeurt, had m'n haar losdraaide om, gastje ziet m'n baard schrikt zich de tering
Haha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sprak me aan bij de kassa, vroeg of die hond van mij was, heb niet eens een hond
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sprak me aan bij de kassa, vroeg of die hond van mij was, heb niet eens een hond
Hahaha ja, moest het ook 2x zeggen, wist niet dat ie het tegen mij had.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest het ook 2x zeggen, wist niet dat ie het tegen mij had.
Altijd hetzelfde gezeik in die Etos, ging wax halen, wil afrekenen " Jij lijkt wel op thijs willekens, tihi xd "
En toen kwam je in de kamer en zat je neefje in de magnetron?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:13 schreef VeerEli het volgende:
Vanmorgen half 9 wakker geworden omdat m'n neefje bij ons sliep die kabaal liep te maken![]()
Werd kki agressief van. Oordoppen in m'n oren gepropt en doorgeslapen tot half 12 *win*
Nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toen kwam je in de kamer en zat je neefje in de magnetron?
K.quote:
Oké.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben gewoon van plan om hw te maken op me bday.
Vet cool
huiswerkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben gewoon van plan om hw te maken op me bday.
Vet cool
link?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] Gvd al die jaloerse dikke vrouwen reacties op fb![]()
met hun wapensquote:
echt he.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
met hun wapensals die chicks een trap op moeten rennen zijn ze verloren
Wat een gore wijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef ntm het volgende:
https://m.facebook.com/?_(...)8755815131&source=46. 'Big is beautiful, skinny is ugly'quote:
zo kom ik op mn eigen tijdlijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef ntm het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/?_(...)8755815131&source=46. 'Big is beautiful, skinny is ugly'Dat soort dingen. En mensen die er commentaar op hebben zijn natuurlijk allemaal stikjaloers
Oh vaag.. maar het staat op deze pagina https://m.facebook.com/ph(...)ce=46#!/KillerKurves. Allemaal dat soort plaatjes.quote:
Haha die foto is sowieso extreeeeem geshopt en geblurredquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoe hebben ze die onderkinnen weggewerkt dan.
mooi ditquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh vaag.. maar het staat op deze pagina https://m.facebook.com/ph(...)ce=46#!/KillerKurves. Allemaal dat soort plaatjes.
jij bent ook dikquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef ntm het volgende:
Ja sowiesoquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha die foto is sowieso extreeeeem geshopt en geblurredEn still ugly
Wij doen dat altijd met katapult en steentjes. Is moeilijker maar wel leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze, bolle, kleine, verrekte lelijke konkerflikker. Echt, zou z'n hoofd inslaan met een schep.
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpotenquote:
Ze heeft iig wel een mooie neus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpoten
Sporten? Ieder pondje gaat door het mondje. Dames moeten eens leren zich te beheersen met vreten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Vrouwen met hun maatje meer illusiega maar sporten, vetklep.
inb4 chloro reactie.
Ja dat lijkt me echt niet fijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpoten
ach, ik verwacht niet dat ze grote afstanden loopt of rent..quote:
Wel echte scootmobiel lichamen, jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik verwacht niet dat ze grote afstanden loopt of rent..
Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Vrouwen met hun maatje meer illusiega maar sporten, vetklep.
inb4 chloro reactie.
dat je een reactie moet gevenquote:
Dat dacht ik al ja.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze, bolle, kleine, verrekte lelijke konkerflikker. Echt, zou z'n hoofd inslaan met een schep.
Ja toch? Kijk die volgevreten rotbakkes dan. Met 2 dooie eekhoorntjes in de bolle klauwen.Cool man, dieren doden just for fun.quote:
Niets mis met een beetje wildbeheerquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja toch? Kijk die volgevreten rotbakkes dan. Met 2 dooie eekhoorntjes in de bolle klauwen.Cool man, dieren doden just for fun.
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dierenquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat de mens ook een dier is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dieren
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als mensen zo onwijs tegen jacht zijn als dit voor natuurbeheer gedaan wordt. Natuurlijk is het geen fraai plaatje als er dieren geschoten worden maar in veel gevallen wel erg noodzakelijk. Zo is de ganzenpopulatie in Nederland erg uit balans en bovendien veroorzaken ze veel economische schade. Dit jaar is de vergunning van het schieten van ganzen echter wederom niet vrijgegeven omdat het niet diervriendelijk zou zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dieren
Maar wel wilde beesten bijvoeren in de winter?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN.
Echt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wel wilde beesten bijvoeren in de winter?
Kinderboerderij, het houden van dieren enkel en alleen voor vermaak is toch verwerpelijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heMaak er dan een kinderboerderij van
Nee joh, hartstikke lief die diertjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kinderboerderij, het houden van dieren enkel en alleen voor vermaak is toch verwerpelijk?
Natuurbeheer m'n ass. En daarnaast ga je mij niet wijsmaken dat deze kleine kk bolle die 2 eekhoorns heeft afgemaakt voor 'natuurbeheer'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als mensen zo onwijs tegen jacht zijn als dit voor natuurbeheer gedaan wordt. Natuurlijk is het geen fraai plaatje als er dieren geschoten worden maar in veel gevallen wel erg noodzakelijk. Zo is de ganzenpopulatie in Nederland erg uit balans en bovendien veroorzaken ze veel economische schade. Dit jaar is de vergunning van het schieten van ganzen echter wederom niet vrijgegeven omdat het niet diervriendelijk zou zijn.
Die 'kleine kk bolle' ziet er uit als een noord Amerikaan, in noord Amerika zijn eekhoorns een redelijk grote plaag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurbeheer m'n ass. En daarnaast ga je mij niet wijsmaken dat deze kleine kk bolle die 2 eekhoorns heeft afgemaakt voor 'natuurbeheer'.
Of al die decadente flikkers in Zuid-Afrika die er voor betalen om op leeuwen te ''jagen'' of op giraffes te ''jagen''.
Ja leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best eens een leeuw willen schietenKoning der dieren omgelegd door deze boi
En dan kleedje van maken voor bij de open haard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Niet met een ijsbeer vechten en dan winnen terwijl hij thuis speeltquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best eens een leeuw willen schietenKoning der dieren omgelegd door deze boi
En dan kleedje van maken voor bij de open haard
Wat precies begreep je niet aan ''dieren doden just for fun''?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die 'kleine kk bolle' ziet er uit als een noord Amerikaan, in noord Amerika zijn eekhoorns een redelijk grote plaag.
Natuurlijk ken ik het verhaal er achter niet, als die jongen voor de lol die beesten geschoten heeft is dat iets waar ik niet achter sta.
Maar ik neem aan dat je wel verschil ziet tussen het schieten van wilde (bedreigde) dieren in Afrika en het schieten van ganzen in bijvoorbeeld Nederland?
Waarom je 'dieren doden just for fun' in de context van die foto plaatst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat precies begreep je niet aan ''dieren doden just for fun''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |