Gouden tip, hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het helpt als je je niet zo agressief opstelt, dan wordt je ongevraagde advies misschien wel gewaardeerd.
Haha ahw.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb gewoon mijn standaard boterhammetjes bij me en wat cherry tomaatjes
tijd om een bedrijf te zoeken met kantine.
Van een "kutuser" dat voederbie... o wacht....quote:
Ach welnee, je bent nog jong toch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Over hardlopen gesproken... Ik ga sporten. Vanmiddag moet ik voetballen. Zou dat overkill zijn? Als ik vanavond niet kom binnenwippen ben ik dood.
inbefore joepiedepoepie.
jij niet meer?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach welnee, je bent nog jong toch.
Ishquote:
Ja, heb jij dat niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kinderen beginnen al mevrouw tegen je te zeggen?
alle marokkanen terug naar istanbulquote:
Watquote:
ziet griddie er zo vrouwelijk uit?quote:
Wat gebeurde er daarvoor dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x gebeurt, had m'n haar losdraaide om, gastje ziet m'n baard schrikt zich de tering
Haha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sprak me aan bij de kassa, vroeg of die hond van mij was, heb niet eens een hond
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sprak me aan bij de kassa, vroeg of die hond van mij was, heb niet eens een hond
Hahaha ja, moest het ook 2x zeggen, wist niet dat ie het tegen mij had.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest het ook 2x zeggen, wist niet dat ie het tegen mij had.
Altijd hetzelfde gezeik in die Etos, ging wax halen, wil afrekenen " Jij lijkt wel op thijs willekens, tihi xd "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |