Willekeurige klik. Gelijk Mike Tyson die bostquote:
fuck ons kantoorslavenlevenquote:
hee chai.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:13 schreef Chai het volgende:
Slechtemorgen voor jullie.
Goedemorgen voor mij.
ohwquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm. Ben nog thuis. Aan t make upen.wordt weer een late.
oke, doeiquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit te vaak op fok. Ik ga weer. Toedeledokie
en de rest ook schijnbaar..quote:
zeker weer te veel gezopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb me toch koppijn, jongens.Wil weer in bed gaan liggen.
Hoezo 'weer'? :sssquote:
Beter ga je een stuk hardlopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb me toch koppijn, jongens.Wil weer in bed gaan liggen.
Beter ga je zelf.quote:
Mooi, laat mij met rust dan.quote:
Als je pijn in je hoofd hebt moet je vooral in je bed blijven liggenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Die hardloopfetisj van iedereen ook. Ik snap het niet.Leuk man, beetje rennen.
Ik lig niet in bed, ik wil weer in bed. Je moet lezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je pijn in je hoofd hebt moet je vooral in je bed blijven liggen.
Sterk wel, de boel letterlijk opnemen zodat je nietszeggend kan reagerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lig niet in bed, ik wil weer in bed. Je moet lezen.
Haha, volledig mee eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Haha doei.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterk wel, de boel letterlijk opnemen zodat je nietszeggend kan reageren. Ik wou je optie geven tegen je hoofdpijn, bedoelde het vriendelijk, jammer dat je het niet kan waarderen.
Maar goed, ik ga wel weer af.
Als je moeite met begrijpend lezen hebt, dan help ik je daar graag bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterk wel, de boel letterlijk opnemen zodat je nietszeggend kan reageren.
gokje. maar maandelijkse problemen dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? :sss
Maar nee, dat niet. Gewoon vrouw-zijn is al genoeg om koppijn van te krijgen.
is een hype, trekt wel weer overquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb daar niet zo veel moeite mee, evengoed bedankt voor je hartverwarmende zorgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je moeite met begrijpend lezen hebt, dan help ik je daar graag bij.
Als ik zeg "wil weer in bed" dan lijkt het me duidelijk dat ik nu niet in bed lig.
Mooi, opgetieft.
Haha nee, dat niet thank god.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gokje. maar maandelijkse problemen dus.
[..]
is een hype, trekt wel weer over
bijna lunchtijd..quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee, dat niet thank god.Misschien maar eens wat gaan eten.
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo veel moeite mee, evengoed bedankt voor je hartverwarmende zorgen.
Het enige wat ik zeggen wou: als je hoofdpijn hebt kun je beter gaan bewegen.
Wat ga jij lunchen? Ik ga tosti maken nu.quote:
Oké.quote:
Het helpt als je je niet zo agressief opstelt, dan wordt je ongevraagde advies misschien wel gewaardeerd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterk wel, de boel letterlijk opnemen zodat je nietszeggend kan reageren. Ik wou je optie geven tegen je hoofdpijn, bedoelde het vriendelijk, jammer dat je het niet kan waarderen.
heb gewoon mijn standaard boterhammetjes bij me en wat cherry tomaatjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga jij lunchen? Ik ga tosti maken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |