quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze, bolle, kleine, verrekte lelijke konkerflikker. Echt, zou z'n hoofd inslaan met een schep.
Ja toch? Kijk die volgevreten rotbakkes dan. Met 2 dooie eekhoorntjes in de bolle klauwen.Cool man, dieren doden just for fun.quote:
Niets mis met een beetje wildbeheerquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja toch? Kijk die volgevreten rotbakkes dan. Met 2 dooie eekhoorntjes in de bolle klauwen.Cool man, dieren doden just for fun.
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dierenquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat de mens ook een dier is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dieren
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als mensen zo onwijs tegen jacht zijn als dit voor natuurbeheer gedaan wordt. Natuurlijk is het geen fraai plaatje als er dieren geschoten worden maar in veel gevallen wel erg noodzakelijk. Zo is de ganzenpopulatie in Nederland erg uit balans en bovendien veroorzaken ze veel economische schade. Dit jaar is de vergunning van het schieten van ganzen echter wederom niet vrijgegeven omdat het niet diervriendelijk zou zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Afgesloten natuurgebieden waar de natuurlijke vijand van dieren verdwenen is bijvoorbeeld. Dan is het heel goed dat jagers het evenwicht in stand houden. Maar nee, een plaatje van een dood dier en mensen verandering in wilde dieren
Maar wel wilde beesten bijvoeren in de winter?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN.
Echt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wel wilde beesten bijvoeren in de winter?
Kinderboerderij, het houden van dieren enkel en alleen voor vermaak is toch verwerpelijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heMaak er dan een kinderboerderij van
Nee joh, hartstikke lief die diertjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kinderboerderij, het houden van dieren enkel en alleen voor vermaak is toch verwerpelijk?
Natuurbeheer m'n ass. En daarnaast ga je mij niet wijsmaken dat deze kleine kk bolle die 2 eekhoorns heeft afgemaakt voor 'natuurbeheer'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als mensen zo onwijs tegen jacht zijn als dit voor natuurbeheer gedaan wordt. Natuurlijk is het geen fraai plaatje als er dieren geschoten worden maar in veel gevallen wel erg noodzakelijk. Zo is de ganzenpopulatie in Nederland erg uit balans en bovendien veroorzaken ze veel economische schade. Dit jaar is de vergunning van het schieten van ganzen echter wederom niet vrijgegeven omdat het niet diervriendelijk zou zijn.
Die 'kleine kk bolle' ziet er uit als een noord Amerikaan, in noord Amerika zijn eekhoorns een redelijk grote plaag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurbeheer m'n ass. En daarnaast ga je mij niet wijsmaken dat deze kleine kk bolle die 2 eekhoorns heeft afgemaakt voor 'natuurbeheer'.
Of al die decadente flikkers in Zuid-Afrika die er voor betalen om op leeuwen te ''jagen'' of op giraffes te ''jagen''.
Ja leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best eens een leeuw willen schietenKoning der dieren omgelegd door deze boi
En dan kleedje van maken voor bij de open haard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Niet met een ijsbeer vechten en dan winnen terwijl hij thuis speeltquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best eens een leeuw willen schietenKoning der dieren omgelegd door deze boi
En dan kleedje van maken voor bij de open haard
Wat precies begreep je niet aan ''dieren doden just for fun''?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die 'kleine kk bolle' ziet er uit als een noord Amerikaan, in noord Amerika zijn eekhoorns een redelijk grote plaag.
Natuurlijk ken ik het verhaal er achter niet, als die jongen voor de lol die beesten geschoten heeft is dat iets waar ik niet achter sta.
Maar ik neem aan dat je wel verschil ziet tussen het schieten van wilde (bedreigde) dieren in Afrika en het schieten van ganzen in bijvoorbeeld Nederland?
Waarom je 'dieren doden just for fun' in de context van die foto plaatst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat precies begreep je niet aan ''dieren doden just for fun''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |