Wij doen dat altijd met katapult en steentjes. Is moeilijker maar wel leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze, bolle, kleine, verrekte lelijke konkerflikker. Echt, zou z'n hoofd inslaan met een schep.
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpotenquote:
Ze heeft iig wel een mooie neus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpoten
Sporten? Ieder pondje gaat door het mondje. Dames moeten eens leren zich te beheersen met vreten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Vrouwen met hun maatje meer illusiega maar sporten, vetklep.
inb4 chloro reactie.
Ja dat lijkt me echt niet fijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met zulke benen moet je wel beste schuurplekken hebben op de binnenkant van je bovenbenen. Holy crap wat een stalpoten
ach, ik verwacht niet dat ze grote afstanden loopt of rent..quote:
Wel echte scootmobiel lichamen, jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik verwacht niet dat ze grote afstanden loopt of rent..
Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Vrouwen met hun maatje meer illusiega maar sporten, vetklep.
inb4 chloro reactie.
dat je een reactie moet gevenquote:
Dat dacht ik al ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |