quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk dit voor de tweede keer, is het altijd zo slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi plaatje weerquote:
Meestal wel beter dan ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk dit voor de tweede keer, is het altijd zo slecht?
Zit ook een gat in waar ik mijn schroevendraaier wel door zou rammenquote:
Beetje wispelturigquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk dit voor de tweede keer, is het altijd zo slecht?
Nee.quote:
Nee, 1 keertje maar.quote:
net zo slecht als de camperquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een slecht pak heeft die verkoper
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier heeft Visser onterecht bedrog toegepast door niet de subjectieve opzet van de verkoper te toetsen.
Ja, dat kan ik me enorm goed voorstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik las 'Turn me on' als ondertitel nouja weet je wel dan plaats je zo'n gifje
Dit is de mijnequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is op dit moment één van mijn favorieten
[ afbeelding ]
Is Feijenoord je enige liefde? Ik moet op dit moment Alors ook nog delen met Arsenal en Heerenveen, dan zakt het testosteron toch een beetje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me enorm goed voorstellen.
Ik word ook helemaal wild van Feijenoord.
Ik had niet gezegd dat ik wild werd van liefde...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is Feijenoord je enige liefde? Ik moet op dit moment Alors ook nog delen met Arsenal en Heerenveen, dan zakt het testosteron toch een beetje.
quote:Indien het bedrog is gepleegd door een ander dan de wederpartij, is de overeenkomst alleen vernietigbaar indien de wederpartij reden had het wilsgebrek te veronderstellen.
Ik maakte ietwat vluchtig de koppeling tussen lievelingsgifje en Feijenoord, wat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had niet gezegd dat ik wild werd van liefde...
Net zoveel als van Feijenoord.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik maakte ietwat vluchtig de koppeling tussen lievelingsgifje en Feijenoord, wat kan gebeuren.
Ben je fan van Jessica Alba?
En de camper naar de stort?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Niet eens met Visser.
Allebei schuldig.
Koper nalatig dat ie niet heeft laten keuren en na anderhalf jaar pas verhaal komt halen.
Verkoper schuldig dat ie niet die ingekochte auto heeft laten nakijken en verkocht als 100% in orde.
Geleden leed samen delen: elk 6.000 euro schade zou ik zegen.
Het gaat al mis als je op nationale tv dit soort kul gaat uitspreken.quote:Op woensdag 30 april 2014 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die gaten in de VW waren niet zo klein.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier heeft Visser onterecht bedrog toegepast door niet het subjectieve opzet van de verkoper te toetsen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op woensdag 30 april 2014 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor 12 ruggen een ouwe VW T4 kopen is sowieso al lachwekkend.
Dat zoiets überhaupt een camper mag heten! Het is gewoon een VW-busje met een opklapdak. Bij een camper denk ik eerder aan dit:quote:Op woensdag 30 april 2014 08:14 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zijn gewoon belachelijk duur.
Volgens mij is dat hem ja, goeie vondst. SYNCHRO incl. de uitroeptekens!!!!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zou dit hem geweest zijn?
Ik dacht de de advertentie 'weg' was
Te laat nu.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Oepsquote:Op woensdag 30 april 2014 18:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Vaak Nederland op zijn smalst. Ik persoon vind die publieksjury niets trouwens. Heb heb je daaraan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijdende Rechter is een Nederlands televisieprogramma van de NCRV, bedacht door Erik Latour. In het televisieprogramma, dat sinds 1995 wordt uitgezonden, kunnen mensen en organisaties geschillen voorleggen aan een rechter die een bindende uitspraak doet.
Bij De Rijdende Rechter wordt niet officieel recht gesproken. Beide partijen tekenen een contract waarin zij aangeven akkoord te gaan met de uitspraak van een bindend adviseur. In dit geval is dat Mr. Frank Visser, die in het dagelijks leven als rechter (vice-president) verbonden is aan het kantongerecht in Zaandam.
Veel van de voorgelegde geschillen zijn hoog opgelopen burenruzies die vaak betrekking hebben op geluidsoverlast, bomen die te dicht op de erfgrens staan, bomen die overlast veroorzaken door vallende bladeren en vruchten, schuttingen, schuurtjes en garages die niet precies op de erfgrens staan en blokkade/misbruik van het recht van overpad. Ook consumentenrecht komt vaak aan de orde.
Frank Visser brengt een bezoek aan de betreffende locatie en houdt een hoorzitting in een nabijgelegen wijkcentrum of buurthuis. Vaak sinaasappelschilletje heeft hij een deskundige uitgenodigd (bijv. een medewerker van het kadaster). De uitspraak volgt later in de studio.
Het programma wordt gepresenteerd door Jetske van den Elsen en wordt geproduceerd door IdtV.
De Rijdende Rechter wordt elke dinsdag uitgezonden om 22.20 uur op Nederland 1
De site van De Rijdende Rechter, met alle afleveringen
Topic van 23/01/2007: KLB / De Rijdende Rechter
Topic van 09/01/2007: ONZ / Rijdende rechterToppers
Herrie in de tent 06/01/2009
Om de tuin geleid 23/01/2007 1e Youtube-fragment
Lijdensweg 30/01/2007
De fijne kneepjes 27/01/2005
Vistuig 10/03/2009 2e Youtube-fragment
De tingel tangel 20/01/2005
Nachtbrakers 14/10/2004
De OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk ook het nieuwe programma van onze held: TV / Recht in de Regio #1: Mr. Visser op tournee! Hier verder
Tweede scherm (oftewel, JIJ bent de jury): http://live.ncrv.nl/
Even aanmelden van te voren en je kunt ook nog een kekke broodtrommel winnen:
[ afbeelding ]
De thuisstemjury of die gasten in de studio? Die laatste spoel ik altijd door.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Vaak Nederland op zijn smalst. Ik persoon vind die publieksjury niets trouwens. Heb heb je daaraan?
De mensen in de studio. Wat moet je met de mening van een doorsnee Nederlander? Wie heeft bedacht dat dat interessant is?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De thuisstemjury of die gasten in de studio? Die laatste spoel ik altijd door.
Doe ik ook. De vraag is eigenlijk wie bedacht heeft dat dat iets zou toevoegen aan het programma. Die moet je ontslaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat publiek sla ik altijd over, daarom kijk ik het ook altijd terug en als ik live kijk snel even geluid uitzetten.
Stomme mensen, stomme meningen en gewoon een onzingedeelte.
quote:Een groen uitgeslagen paadje, een kletsnatte muur en enorme vochtplekken vormen de oorzaak van een fikse burenruzie. De kliko’s van José van den Brink zouden de oorzaak zijn van alle ellende, want daardoor spat de regen zo tegen de keukenmuur van haar buren, de familie van Gelderen, op. José beweert op haar beurt dat dit probleem makkelijk verholpen kan worden door het plaatsen van een dakgoot. Nadat ze de deur dichtgooide voor de neus van haar buurman, was er geen gesprek meer mogelijk. Meester Visser en zijn deskundigen komen de zaak beoordelen.
illegale aanbouw door knutselkennis met foute voegenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Buitenmuren zouden er tegen moeten kunnen om nat te worden, daar zijn het buitenmuren voor. Het zal er wel op uitdraaien dat de verweerders niets met het probleem te maken hebben, maar dat de woning van de eiser een bouwkundig probleem heeft.
quote:DE RIJDENDE RECHTER WORDT VERVOLGD FEATURED
april 28 Written by Pieter Dirk Doolaard font size decrease font size increase font size Print Email
Hilversum - Wat is er gebeurd na de uitspraak van mr. Frank Visser?
Vanaf dinsdag 20 mei is bij de NCRV de nieuwe reeks van De Rijdende Rechter wordt vervolgd te zien. Hierin gaat presentatrice Jetske van den Elsen langs bij de betrokkenen van burenruzies en andere kwesties, waarin mr. Frank Visser uitspraak heeft gedaan, met soms grote gevolgen voor de bewoners.
Jetske van den Elsen: De uitspraak van mr. Visser heeft vaak verstrekkende gevolgen voor beide buren. Hoe gaan ze daarmee om, wat levert het op? Meestal is één partij niet blij met de uitspraak, maar soms zijn beide partijen niet gelukkig ermee. Hoe gaan ze dan om met mr. Vissers uitspraak die bindend is? Want stel dat je die uitbouw aan je huis moet afbreken, die je met veel liefde en geld hebt opgebouwd. En heeft de uitspraak toch wat verbeterd in de relatie tussen de buren?
In deze reeks gaat Jetske onder andere langs bij de buren Bogers en Muller. In de tuin van meneer Bogers staat een hoge 40 jaar oude douglasspar. De boom zou zorgen voor wateroverlast bij de famile Muller. Mr. Visser deed de uitspraak dat de boom mocht blijven staan. Als Jetske langskomt wordt schrijnend duidelijk dat dat de buren nog altijd niet on speaking terms zijn met elkaar.
De familie Bons woont in een dijkwoning in Sliedrecht. Sinds de familie Leeuwenstein er is komen wonen, vijf jaar geleden, is het helemaal mis. Er zouden zelfs doodsbedreigingen zijn geuit! De uitspraak van mr. Frank Visser is duidelijk. Zo moet bijvoorbeeld het schelden en dreigen over zijn, anders moet de overtreder een boete betalen van 50 euro per keer. Ook moet er een bemiddelaar komen. Jetske gaat langs in Sliedrecht om te kijken of de buren eindelijk op een normale manier met elkaar om gaan. De Rijdende Rechter wordt vervolgd Dinsdag 20 mei Nederland 2, 22.20 uur.
Bron: Hilversum - NCRV | www.ncrv.nl | Facebook
Dat soort follow-ups zijn de leukste.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Andromache het volgende:
Volgende week krijgen we een update over het hekjesconflict op de dijk in Sliedrecht en over de spar in (dacht ik) Ede
[..]
De Fam. Bons, dat waren wel ongeveer de grootste gekken dit seizoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Andromache het volgende:
Volgende week krijgen we een update over het hekjesconflict op de dijk in Sliedrecht en over de spar in (dacht ik) Ede
[..]
Zolang er NSBer word genoemt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef BlueMage het volgende:
Burenruzie: altijd leuk, vanavond maar eens kijken.
Met de ultieme cliche neger als hoofdonderwerp.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef superniger het volgende:
Wel veel negers bij opsporing verzocht nu.
Die die koffer hadden gestolen? Die leken me wel het type ervoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met de ultieme cliche neger als hoofdonderwerp.
Heb ik nou de hele uitzending geen bontkraagje gezien of heb ik iets gemist
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef sneakydesert het volgende:
Eye of the tiger achtergrond muziek bij de rijdende rechter
Nee, op de WC.quote:
Je had liever Skylar gezien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet even wennen aan je nieuwe UI.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef matthijst het volgende:
Wat een kutgasten: hang gvd een dakgoot op domme kut.
okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ http://img525.imageshack.us/img525/2028/sbs1lr3ez.jpg (copy/paste deze link) ]
Te laat.quote:
imageshackquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ http://img525.imageshack.us/img525/2028/sbs1lr3ez.jpg (copy/paste deze link) ]
Tegen de muur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heeft die man voor wonden op zijn handen?
Gevochten?
Ja IH keek niet wat ik linkte dankjewelquote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://img525.imageshack.us/img525/2028/sbs1lr3ez.jpg (copy/paste deze link)
Dit inderdaadquote:
Wat komt je rationeel doen in het RR topic :Squote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
Godskolere hoe kun je hier nou zo'n gedoe van maken, hang gewoon zo'n goot op.
Precies niet zo ingewikkeld toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
Godskolere hoe kun je hier nou zo'n gedoe van maken, hang gewoon zo'n goot op.
Ja deze zocht ik dus, bedankt alorsquote:
Ik ook...als ik net onder de douche vandaan kom.quote:
Alles voor de tv!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, voor een dakgootje van 3 meter op tv.
Binnensmonds dialect.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef matthijst het volgende:
Gvd wat een pijp, lijkt wel een oven uit 40-45
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef matthijst het volgende:
Gvd wat een pijp, lijkt wel een oven uit 40-45
godverquote:
Ik kijk dit nooit, dus ik zal mij even inlezen hier en vervolgens op niveau meeposten okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat komt je rationeel doen in het RR topic :S
Dit wordt weer zo'n faaluitzending met uiteindelijk mediation als uitkomst ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, voor een dakgootje van 3 meter op tv.
Bedankt Hansquote:
Zou gewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk dit nooit, dus ik zal mij even inlezen hier en vervolgens op niveau meeposten ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |