Natgooien 10 seconden voor het optreden is geen optie? Trekt ze wel een ander publiek mee aan dat wellicht stemtquote:
quote:Bijna net zo belangrijk als het nummer: de kleding. Aan het begin van de middag maakte AVROTROS bekend dat Ilse DeLange en Waylon in een zwart-wit combi op het podium verschijnen. Ilse gaat in een witte jurk in jaren ’60-stijl, Brigitte Bardot-achtig, nostalgisch en retro ontworpen door Claes Iversen.
Waylon verschijnt in een zwarte creatie van Jan Boelo: een custom made leren broek, een katoenen overhemd met een velours jasje gemaakt van een vintage stof, met daarin een speciale print verwerkt. Hierdoor zal het jasje in combinatie met het licht op het podium een extra speciale look geven.
IlsejurkVanavond tijdens de tweede repetitie zullen de twee de kleding voor het eerst aan het grote publiek tonen. Voor Ilse waren twee jurken gemaakt; de witte en een zwarte. De laatste zal ze komende zondag tijdens de openingsreceptie dragen. (bron en foto: AVROTROS)
Speciaal voor het songfestival ingelegd met diamanten en er komt vuurwerk uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie jurk van Ilse![]()
Dat ding in het oor is ook mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:20 schreef Jif het volgende:
en de zwarte variant is trouwens ook echt fantastisch:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Speciaal voor het songfestival ingelegd met diamanten en er komt vuurwerk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi! Staat haar veel toffer dan ik dacht, jurkenquote:Mooie jurk van Ilse![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze heeft heur gitaar nog er bij, dus dat steekt een beetje af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de witte haar wat fletsjes maakt, maar ze zijn geweldig mooi allebei.
Finland kwam vorig jaar in de buurtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:27 schreef Greys het volgende:
Zou wel een originele act zijn jongens, live on stage trouwen, nooit eerder vertoond
Ja, spannend!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:27 schreef ato het volgende:
Oh ja Greys, alle filmpjes van de tweede repetities zijn nu wel 3 minuten en je ziet van alle artiesten de originele kleding..
Dat komt omdat ze al duizend jaar samen is met haar vriend / drummer van haar bandquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef ato het volgende:
Ik vind de witte jurk haar dat onschuldige geven, wat zij graag uitdraag.
heeft Ilse een vriend? Je hoort nooit veel over haar priveleven he..
Ja, ok. Maar ik denk dat de zwarte jurk misschien net wat beter bij het liedje past als de witte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef ato het volgende:
Ik vind de witte jurk haar dat onschuldige geven, wat zij graag uitdraag.
heeft Ilse een vriend? Je hoort nooit veel over haar priveleven he..
Laat mij raden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees net wat reacties op de jurk op de FB van boulevardWat een zeikerds heb je er toch bij.
Vooral te wit. Dat ze meer op een lijk lijkt enzo. En uiteraard over het liedje. Dat het niks is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Laat mij raden.
"Niet bloot genoeg"
"Niet sexy"
Nederlanders zijn zulke zuurpruimen wat dit betreft. En diezelfde zuurpruimen gaan straks helemaal lyrisch doen over het liedje als we in de finale staan. Hypocrisie ten top.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef ato het volgende:
En dat het truttig is, vreselijk die RTL aanhang..
Kijk je hebt altijd die zeikerds.
het valt mij steeds meer op dat uit het buitenland meer positieve reacties komt..
En wanneer Ilse en Waylon niet winnen gaan ze weer verder met zeiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zulke zuurpruimen wat dit betreft. En diezelfde zuurpruimen gaan straks helemaal lyrisch doen over het liedje als we in de finale staan. Hypocrisie ten top.
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:58 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En wanneer Ilse en Waylon niet winnen gaan ze weer verder met zeiken.
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 14:44:02Tv-tip: @EdsiliaRombley en @CBoszhard over #songfestival bij @HumbertoTan in @RTLLateNight. Ook een live verbinding met @CommonLinnets reageer retweet
En vergeet de term Oostblok niet. Het is altijd, maar ook altijd de schuld van het Oostblok, ook als bijvoorbeeld Zweden wint.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
JaZo van 'zie je nou dat ik gelijk had?'
Kan Carlo weer gaan zitten meuten over clichematige powerballads en afgezaagde hoempapapa waar hij het liefste mee naar het songfestival was gegaan. En Edsilia kan meuten dat ze een open inzending wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:00 schreef KoningPils het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 14:44:02Tv-tip: @EdsiliaRombley en @CBoszhard over #songfestival bij @HumbertoTan in @RTLLateNight. Ook een live verbinding met @CommonLinnets reageer retweet
Ja, ik hou ook wel van een retro-achtige look. Zij kan het perfect hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:05 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft ze in de videoclip het zelfde witte jurkje aan, maar dan met een witte jas er overheen.
Prachtig jurkje, sfeervol ouderwetserig
Carloquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Carlo weer gaan zitten meuten over clichematige powerballads en afgezaagde hoempapapa waar hij het liefste mee naar het songfestival was gegaan. En Edsilia kan meuten dat ze een open inzending wil
Ja joh. Typisch gevalletje die ergens succes mee heeft en dan denkt dat ie overal over mee kan pratenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef ato het volgende:
Hij met zijn powerballads, er zijn er genoeg dit jaar..
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 15:12:46In de poll in het perscentrum Kopenhagen stijgt Nederland in semi 1 naar 8e plaats. Hongarije aan de leiding, België nu 10e. #songfestival reageer retweet
6 mei rond de klok van 22:00quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik kan serieus niet wachten tot we de echte camerabeelden gaan mogen zien, zo met die beelden van boven en dat we dan de floor video gaan zien er bij en de blikken van Ilse en Waylon in de camera.
Niet van de 1e halve finale, wel van de finale.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef ijs_beer het volgende:
Vorig jaar waren er toch ook geen beelden van de generale?
Ik geloof er ook inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef ato het volgende:
Ik dacht dat het wel mee zal vallen dit jaar (de opgefoktheid) , ik vond het een mooi nummer.
Maar zij waren een beetje vlak in Amsterdam en toen werd het minder, maar sinds afgelopen week geloof ik er weer in.
Zij hebben naar mijn idee echt hun stinkende best gedaan met de voorbereiding en daarmee mij aangenaam verrast.
Maar ja dan wil ik er weer in geloven he...
Top! Goede promo voor onze inzending die heel veel punten uit het noorden gaat krijgen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
21 uurquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Greys het volgende:
Hoe laat beginnen de uitzendingen ook alweer altijd op dinsdag?
Zij gaan meer punten uit Scandinavie krijgen dan Anouk gok ik zo... en dat waren er al niet weinigquote:
Kan je het ergens live zien?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:26 schreef grazz het volgende:
Uur en een kwartier is het zover: 2e rep. Spannendik ga gauw eten
Huh wat? Gaan ze iets anders doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:55 schreef ato het volgende:
Oh spannend, ik hoop zo dat het nog beter is dan de eerste repetitie.
En ik ben erg benieuwd naar dat 1 kleine elemnt wat zij toegevoegd hebben.
In 1x licht in die ene stille seconde na het gitaar stuk
Ja die generale was er in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:57 schreef tralalala het volgende:
Geen streams? Waar zaten we vorige keer dan naar te kijken? De generale van de stemming of niet?was toen wel vermakelijk
En bovenal was de presentatrice er he-le-maal klaar meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:00 schreef KoningPils het volgende:
Toen er veel fout ging tijdens het stemmen.
Mooie avondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En bovenal was de presentatrice er he-le-maal klaar mee
Ik ben wel benieuwd hoe België het gaat doen. Ik denk dat hij net naast het potje piest...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:34 schreef ato het volgende:
De repeitities zijn op oa songfestival weblog te volgen en EscKaz of http://www.esconnet.dk/
Vlak na de repetities gooien ze de video on line.
Nu is net Belgie geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |