Carloquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Carlo weer gaan zitten meuten over clichematige powerballads en afgezaagde hoempapapa waar hij het liefste mee naar het songfestival was gegaan. En Edsilia kan meuten dat ze een open inzending wil
Ja joh. Typisch gevalletje die ergens succes mee heeft en dan denkt dat ie overal over mee kan pratenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef ato het volgende:
Hij met zijn powerballads, er zijn er genoeg dit jaar..
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 15:12:46In de poll in het perscentrum Kopenhagen stijgt Nederland in semi 1 naar 8e plaats. Hongarije aan de leiding, België nu 10e. #songfestival reageer retweet
6 mei rond de klok van 22:00quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik kan serieus niet wachten tot we de echte camerabeelden gaan mogen zien, zo met die beelden van boven en dat we dan de floor video gaan zien er bij en de blikken van Ilse en Waylon in de camera.
Niet van de 1e halve finale, wel van de finale.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef ijs_beer het volgende:
Vorig jaar waren er toch ook geen beelden van de generale?
Ik geloof er ook inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef ato het volgende:
Ik dacht dat het wel mee zal vallen dit jaar (de opgefoktheid) , ik vond het een mooi nummer.
Maar zij waren een beetje vlak in Amsterdam en toen werd het minder, maar sinds afgelopen week geloof ik er weer in.
Zij hebben naar mijn idee echt hun stinkende best gedaan met de voorbereiding en daarmee mij aangenaam verrast.
Maar ja dan wil ik er weer in geloven he...
Top! Goede promo voor onze inzending die heel veel punten uit het noorden gaat krijgen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |