Ik denk dat als Montenegro de act niet verbetert, die eerder zullen zakken tov Nederland dan stijgen. De problemen ontstaan voor Nederland als dat dus wel gebeurt, Moldavië veel burenstemmen krijgt en er een verrassing is als IJsland dat opeens kwalificeert.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze staan op dat plaatje achste to qualify, boven Estland en Montenegro.
Maar de odds van die landen en Nederland liggen idd dicht bij elkaar
Wat vind je van Frankrijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een doods nummer. Ik ga voor de Malteserts en de Noor.
Ik heb alleen nog de halve finalisten bekeken, dus moet me nog wagen aan de Franse inzending! Ga ik zo even doen. Ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig grappig en leuk en zo maar wat vindt Stromae ervan?![]()
![]()
We hebben dezelfde smaakquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een doods nummer. Ik ga voor de Malteserts en de Noor.
Kan je dan ook Estland en Ierland aansmeren (lijken op Euphoria en Only Teardrops)quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]! Goed punt, ik ga even rtl boulevard mailen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
Uit het artikel:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
Het duurde een minuut voordat ik doorhad dat het niet weer een sneer naar de Vlaamse inzending was.quote:De eerste repetitie, afgelopen dinsdag werd enthousiast ontvangen, vooral omdat Ilse en de Belgische Hans Pannekoek veel van de podiumpresentatie hebben gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Het duurde een minuut voordat ik doorhad dat het niet weer een sneer naar de Vlaamse inzending was.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef franklop het volgende:
Hoorde net dat Ilse een witte jurk gaat dragen ZOMG!
Ja tijdens het ANP nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |