Nederland staat 10e to qualify. Er hoeft maar 1 land te verrassen (en er is altijd een land dat verrast) en we liggen eruit. Komt bij dat Nederland vrijwel altijd enigszins wordt overschat in de polls (net als het VK en Israel) en dan ziet het er somber uit. Met deze odds zou ik Letland backen en Nederland layen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef APK het volgende:
Op Betfair staat Nederland momenteel 1.40 to qualify, dat is gewoon goed
[ afbeelding ]
Maar de odds hebben nooit helemaal gelijk, twee jaar geleden gingen er maar 6 door van de top 10, dus blijft lastig te voorspellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:54 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nederland staat 10e to qualify. Er hoeft maar 1 land te verrassen (en er is altijd een land dat verrast) en we liggen eruit. Komt bij dat Nederland vrijwel altijd enigszins wordt overschat in de polls (net als het VK en Israel) en dan ziet het er somber uit. Met deze odds zou ik Letland backen en Nederland layen.
Maar bijna niemand heeft nog de kennelijk heel goede camerabeelden van Nederland gezienquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:54 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nederland staat 10e to qualify. Er hoeft maar 1 land te verrassen (en er is altijd een land dat verrast) en we liggen eruit. Komt bij dat Nederland vrijwel altijd enigszins wordt overschat in de polls (net als het VK en Israel) en dan ziet het er somber uit. Met deze odds zou ik Letland backen en Nederland layen.
twitter:BentheBelgium twitterde op donderdag 01-05-2014 om 00:41:25@pabuesc yeahh. But.... Dutch jury and eurovision fan Cornald Maas dont think They'll qualify for the final reageer retweet
Als hij commentator is dan speelt hij ook een beetje een rol. Hij wil graag dat mensen naar het programma kijken dus zal hij never nooit voor een camera zeggen dat hij denk dat NL geen kans maakt. Zelfs bij Sieneke wist hij er wel een positieve draai aan te geven vóór het festival om dan achteraf de kritiek te geven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef aarontje112 het volgende:
Cornald denkt juist wel dat we de finale gaan halen, zie hier zijn voorspellingen; http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_522276/
twitter:vanderzande twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:21:10In de Nederlandse vakjury van het #songfestival zit oa Ruth Jacott, Marleen (http://t.co/eR8C2xLZof) en @sanderlantinga #ESF14 reageer retweet
Als ze Nederland op 1 zet, vergeef ik haar die onprofessionaliteit met liefdequote:Op donderdag 1 mei 2014 12:26 schreef Greys het volgende:
In de Zweedse jury zit ook een grietje van 17 begreep ik
Professionals, yeah!
Ze kan zangeres zijn toch? Van wat ik lees op de internationale chatboards is dat iedereen zich wel kan vinden in de jurysamenstelling van hun land... sommigen denken er al uit af te kunnen leiden wie welk land hoog heeft zitten...quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:26 schreef Greys het volgende:
In de Zweedse jury zit ook een grietje van 17 begreep ik
Professionals, yeah!
België staat veel te laag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:05 schreef Jif het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven de tussenstand van de stemmen van de aanwezige pers. Gisterochtend om 11 uur staat Nederland 11e
Er hebben ook nog maar heel weinig journalisten gestemd, gezien het aantal punten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:05 schreef Jif het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven de tussenstand van de stemmen van de aanwezige pers. Gisterochtend om 11 uur staat Nederland 11e
Ze staan op dat plaatje achste to qualify, boven Estland en Montenegro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:54 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
ey hem ken ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:21:10In de Nederlandse vakjury van het #songfestival zit oa Ruth Jacott, Marleen (http://t.co/eR8C2xLZof) en @sanderlantinga #ESF14 reageer retweet
Dat vind ik toch zo'n kutsmileyquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef grazz het volgende:
Kijk toch niet zo veel naar die oddsEn waarom zou NL niet de verassing kunnen zijn en heel hoog eindigen?
Ik denk dat als Montenegro de act niet verbetert, die eerder zullen zakken tov Nederland dan stijgen. De problemen ontstaan voor Nederland als dat dus wel gebeurt, Moldavië veel burenstemmen krijgt en er een verrassing is als IJsland dat opeens kwalificeert.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze staan op dat plaatje achste to qualify, boven Estland en Montenegro.
Maar de odds van die landen en Nederland liggen idd dicht bij elkaar
Wat vind je van Frankrijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een doods nummer. Ik ga voor de Malteserts en de Noor.
Ik heb alleen nog de halve finalisten bekeken, dus moet me nog wagen aan de Franse inzending! Ga ik zo even doen. Ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig grappig en leuk en zo maar wat vindt Stromae ervan?![]()
![]()
We hebben dezelfde smaakquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een doods nummer. Ik ga voor de Malteserts en de Noor.
Kan je dan ook Estland en Ierland aansmeren (lijken op Euphoria en Only Teardrops)quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]! Goed punt, ik ga even rtl boulevard mailen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
Uit het artikel:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef Unites het volgende:
LEES DIT: http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
Het duurde een minuut voordat ik doorhad dat het niet weer een sneer naar de Vlaamse inzending was.quote:De eerste repetitie, afgelopen dinsdag werd enthousiast ontvangen, vooral omdat Ilse en de Belgische Hans Pannekoek veel van de podiumpresentatie hebben gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Het duurde een minuut voordat ik doorhad dat het niet weer een sneer naar de Vlaamse inzending was.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef franklop het volgende:
Hoorde net dat Ilse een witte jurk gaat dragen ZOMG!
Ja tijdens het ANP nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |