het is gewoon een tikje extreem de laatste tijd, daar krijg je reacties op die ook een tikje extreem zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om met laatste te beginnen: ik maak niks groter dan het is. Ik moet de laatste tijd voortdurend termen als racist, haatzaaier, extremist lezen. Ik geloof daar niet in.
Verder zijn mijn posts ook niet extreem. Ze zijn volledig in lijn met wat ik hier al sinds dag 1 schrijf. Mijn mening over dit soort onderwerpen is sinds 2004 niet of nauwelijks veranderd. Ik klop mezelf ook al niet op de borst. En dat ik gehaat word, is geen wens, maar gewoon een simpele constatering. Mensen die me via PM lastigvallen, of publiekelijk vragen wanneer ik een sabbatical begin.
ik ga echt geen ban voor je aanvragen omdat jij zegt dat iemand je zit te pesten via dmquote:Overigens dacht ik dat PM's posten een ban kan opleveren. Ik zit niet om een ban verlegen, maar het was het me waard geweest.
Je hebt nu twintig keer gezegd dat mijn berichten 'een tikje extreem' zijn. Er zit sowieso al een tegenstrijdigheid van jewelste tussen 'een tikje' en 'extreem'. Waarschijnlijk bedoel je gewoon zoiets als 'uitgesproken'... Zo niet, onderbouw dan even wat er zo extreem is.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is gewoon een tikje extreem de laatste tijd, daar krijg je reacties op die ook een tikje extreem zijn
als ze te ver gaan halen we ze weg maar het is hier niet de Libelle ofzo (om maar eens een oud stokpaardje van stal te halen) dus je moet ook wel wat kunnen hebben hoor, zeker gezien de ietwat extreme positie die je kiest
[..]
ik ga echt geen ban voor je aanvragen omdat jij zegt dat iemand je zit te pesten via dm
ja en jij hebt een keer of 20 gezegd dat ze niet extreem zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt nu twintig keer gezegd dat mijn berichten 'een tikje extreem' zijn. Er zit sowieso al een tegenstrijdigheid van jewelste tussen 'een tikje' en 'extreem'. Waarschijnlijk bedoel je gewoon zoiets als 'uitgesproken'... Zo niet, onderbouw dan even wat er zo extreem is.
Dit klopt dus al niet. Ik heb NIET gezegd dat ze MOETEN vertrekken. En de reden was ook niet dat ze fan van een voetbalclub zijn, maar omdat ze zich volledig Turk voelen. Kijk, zo krijg ik dus een extremere mening aangeleund dan mijn daadwerkelijke mening.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en jij hebt een keer of 20 gezegd dat ze niet extreem zijn
maar ze zijn een tikje extreem, als je roept dat Turken beter naar Turkije moeten vertrekken omdat ze fan zijn van een Turkse voetbalclub
Ook niet mijn mening. Ben niet boos op de burgemeester. Vind het hooguit vervelend dat de man niet meer bevoegdheden heeft.quote:als je boos wordt op een burgemeester omdat hij met een moskee gaat praten omdat hij wil dat ze een meet die hij niet kan verbieden op een andere dag gaan houden dan is dat een tikje extreem
Ben niet erg onder de indruk van de voorbeelden. Twee stuks die niet mijn mening weergeven. Er zijn kennelijk twee Elfletterigs. De karikatuur en de echte. De vermeende extremist / racist en iemand die in werkelijkheid beduidend genuanceerder is.quote:en dat zijn de eerste de beste voorbeelden die in me opkomen, daar krijg je reacties op, dat vind ik niet zo heel erg gek
als je vind dat ze te ver gaan dan kun je ze melden en dan halen we ze weg, zo werkt dat op fok!, in willekeurige topics gaan brallen dat je public enemy number 1 bent zet weinig zoden aan de dijk
nou ok, mijn excuses dan heb ik je verkeerd begrepen, ik vind het allemaal een tikje extreem iigquote:Op woensdag 30 april 2014 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klopt dus al niet. Ik heb NIET gezegd dat ze MOETEN vertrekken. En de reden was ook niet dat ze fan van een voetbalclub zijn, maar omdat ze zich volledig Turk voelen. Kijk, zo krijg ik dus een extremere mening aangeleund dan mijn daadwerkelijke mening.
[..]
Ook niet mijn mening. Ben niet boos op de burgemeester. Vind het hooguit vervelend dat de man niet meer bevoegdheden heeft.
[..]
Ben niet erg onder de indruk van de voorbeelden. Twee stuks die niet mijn mening weergeven. Er zijn kennelijk twee Elfletterigs. De karikatuur en de echte. De vermeende extremist / racist en iemand die in werkelijkheid beduidend genuanceerder is.
Bron: http://nos.nl/artikel/642437-toch-palestinalezing-op-4-mei.htmlquote:Toch Palestinalezing op 4 mei
Een lezing over "de etnische zuivering van Palestina" gaat op 4 mei, de dag van de Dodenherdenking, toch door. Hij was eerst uitgesteld, zo was gemeld, maar dat klopt niet. Dat zegt de organisator, het Platform Bewust Moslim.
Gisteren werd bekendgemaakt dat de organisator op zoek ging naar een andere locatie en datum. Dat gebeurde na overleg met de gemeente Hilversum, waar de lezing gehouden wordt. De gemeente had klachten binnengekregen over de gevoelige timing en het onderwerp.
Geheime locatie
Het Platform Bewust Moslim zegt nu dat het evenement gewoon doorgaat, maar op een geheime locatie. "We voelen ons genoodzaakt deze werkwijze te hanteren om te voorkomen dat de gemeente weer druk zal uitoefenen op de locatiehouder om zo het evenement te annuleren", aldus de organisator.
De aanvankelijke locatie was de Hilversumse Al Amalmoskee, maar die zei gisteren dat het niet alle bezoekers kan huisvesten. Na de ophef over de lezing wordt een grote toeloop verwacht.
De nieuwe locatie van de lezing "Palestina, de schaduw-Holocaust" wordt een paar uur voor aanvang pas bekendgemaakt. De lezing gaat over de Arabisch-Israëlische oorlog in 1948. De negatieve afloop voor de Arabische bevolking wordt Al-Nakba genoemd, wat 'ramp' of 'catastrofe' betekent.
Kun je zien wat een stinkende gluiperds het zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Update: de lezing gaat nu toch weer wél door
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/642437-toch-palestinalezing-op-4-mei.html
En volkomen terecht.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja wat zal jij er toch last van krijgen, verschrikkelijk!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kun je zien wat een stinkende gluiperds het zijn.
En de geitenwollensokken ze maar verdedigen hier.
Al net zo "tolerant" als moslimgekkies, das dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja wat zal jij er toch last van krijgen, verschrikkelijk!
Hoe lang blijf je nog doorgaan met stug volhouden dat het een "herdenking" is?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:41 schreef SadPanda het volgende:
Met geweld een goed bedoelde herdenking willen tegenhouden op herdenkingsdag
o.a. vanwege intolerante VERBIETENmennekes als jij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
En als het zo goedbedoeld (x 1000 voor de naïviteit ) was, dan hoefde het niet op een geheime locatie zonder pottenkijkers plaats te vinden.
Het komt op hetzelfde neer, ze staan stil bij die Palestijnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog doorgaan met stug volhouden dat het een "herdenking" is?
En als het zo goedbedoeld (x 1000 voor de naïviteit ) was, dan hoefde het niet op een geheime locatie zonder pottenkijkers plaats te vinden.
Wat een onzin, waar zie jij staan dat Hitler een held is? Ieder gezond mens zou de politiek van Israël slecht moeten vinden net de politiek van de VS.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Moslim goed, Jood-Israel slecht, Amerika ook..., Hitler was een held.
Ik-jij-zij-wij en lekker tegen elkaar aantrappen, jadajada....
je bedoelt de Nederlandse traditie van joden verraden bij de mof voor 2 gulden kopgeld?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Omdat dit volk aandacht wil en 0% respect voor Nederlandse traditie's.
Ach, zo leer je je pappenheimers wel goed kennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan beter aan jou vragen waarom je niet leest wat er wordt aangedragen. Je blijft naïeve vragen stellen als "Waarom zou het slecht bedoeld zijn?" terwijl de twee sprekers notoire moslim-extremisten zijn, die zelfs banden met terreurorganisaties als Al-Qaeda onderhouden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer, ze staan stil bij die Palestijnen.
Waarom zou het nou weer slecht bedoeld zijn?
Zit je nou te trollen of lees je niet de nieuwsberichten die jezelf post? Daar staat duidelijk de reden waarom het geheim is...
Dat we op 4 mei de doden herdenken, wil niet automatisch zeggen dat we onverdeeld trots moeten zijn op onze vaderlandse geschiedenis. Die kent trouwens wel meer zwarte bladzijden dan alleen het verraden van Joden in WO II.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je bedoelt de Nederlandse traditie van joden verraden bij de mof voor 2 gulden kopgeld?
Als dat laatste waar was, dan zaten ze nu in een cel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:10 schreef Elfletterig het volgende:
terwijl de twee sprekers notoire moslim-extremisten zijn, die zelfs banden met terreurorganisaties als Al-Qaeda onderhouden.
Tuurlijk. Een kwaliteitskrant als NRC zuigt dit soort profielschetsen gewoon uit hun grote duim.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als dat laatste waar was, dan zaten ze nu in een cel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |