Hoe moeten wij weten wat jij wil?quote:
Ik wil dit wel. Lijkt me echt een vette filmquote:
Als zelfverklaard torrent expert kan ik verzekeren dat u deze nog niet heeft gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef vigen98 het volgende:
Hmm raar, ik denk dat ik deze film al gezien heb, torrent ftw
Lees de OPquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Broadway het volgende:
Ik ben dan in Amsterdam, hoe aan tickets te geraken?
Kun je ook een maat meenemen die geen Fok!ker is?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Lees de OP
http://frontpage.fok.nl/tickets.php
Absoluut.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Broadway het volgende:
[..]
Kun je ook een maat meenemen die geen Fok!ker is?
Is goed kilquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ik ga ook
misschien kunnen we daarna door naar cafe?
Thepiratebay expert bedoel je zekerquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als zelfverklaard torrent expert kan ik verzekeren dat u deze nog niet heeft gezien.
Maar wel een super coole film, helaas moet ik aan de noeste arbeid om dat tijdstip.
De vorige keer was Utrecht, maar de locatie wordt meestal bepaald door de (in Amsterdam e.o. gevestigde) distributeur van de film.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn dit soort acties wel eens buiten de hoofdstad? Keertje Zwolle of Groningen mag ook best.
Amsterdam is de enige stad die er toe doet, dusja.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn dit soort acties wel eens buiten de hoofdstad? Keertje Zwolle of Groningen mag ook best.
Ah, oké. Utrecht had ik inderdaad gezien, toen kon ik helaas niet. Wie weet volgende keerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
De vorige keer was Utrecht, maar de locatie wordt meestal bepaald door de (in Amsterdam e.o. gevestigde) distributeur van de film.
Gewoon prima bioscoopstoelen. Het is een zaal waar meerdere malen per week screenings worden gehouden voor groepen van 10 tot, ik denk, 50 man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen echte bioscoop dus... zijn daar een beetje comfortabele stoelen of meer het idee van klapstoeltjes?
Er is reservelijst, als je je nu aanmeldt, dan kom je daarop te staan. Mocht er iemand zijn kaartjes weer inleveren, dan gaan ze door naar de reservelijstquote:
Ja dat is waar toch maar even invullen danquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is reservelijst, als je je nu aanmeldt, dan kom je daarop te staan. Mocht er iemand zijn kaartjes weer inleveren, dan gaan ze door naar de reservelijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:14 schreef Breuls het volgende:
Indeed. Er zeggen altijd mensen af, dus zet jezelf gewoon op de lijst.
Ik eerstquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef BYM het volgende:
Sta ook op de reservelijst ... hmmmkay ... is er ergens te zien op welke plek ik sta op die lijst
Nee, maar het is first come, first serve.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef BYM het volgende:
Sta ook op de reservelijst ... hmmmkay ... is er ergens te zien op welke plek ik sta op die lijst
Top! De vorige keer was het leuk dus dan zie ik je daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gewoon prima bioscoopstoelen. Het is een zaal waar meerdere malen per week screenings worden gehouden voor groepen van 10 tot, ik denk, 50 man.
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn omdat het conflicteert met een andere afspraak.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Top! De vorige keer was het leuk dus dan zie ik je daar
Haha, ja wel zo eerlijk ... maar ik wil ookquote:
Ik weet het ... ik was traaaaggggg dit keerquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, maar het is first come, first serve.
I'll fukkin be there.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Breuls het volgende:
Iedereen die zich heeft aangemeld kan donderdag nog steeds? Geen andere plannen gekregen?
Onthou dat je je kaart kunt inleveren en zo iemand anders een kans kunt geven.
Beterschap dan maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Net 1 ticket weer ingeleverd.
Als ik me morgen nog beroerd voel, lever ik mijn eigen ticket ook weer in
Beterschap en Thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Net 1 ticket weer ingeleverd.
Als ik me morgen nog beroerd voel, lever ik mijn eigen ticket ook weer in
Tot nu toe ben ik er morgen gewoon bijquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Beterschap en Thanks!
Ik stond op de reservelijst en nu kan ik wel naar de film![]()
Topquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik er morgen gewoon bij
Je praat wel anders bij de agressieve verkoopdemonstratie die we ook krijgen, naar het schijnt. We gaan morgen allemaal naar huis met matrassen, dekbedden en handige keukenhulpjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef BYM het volgende:
YESSSSSS!!!! Ik stond op de reserve lijst en heb twee kaarten toegewezen gekregenBrightens up my day!!!!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef Broadway het volgende:
[..]
Je praat wel anders bij de agressieve verkoopdemonstratie die we ook krijgen, naar het schijnt. We gaan morgen allemaal naar huis met matrassen, dekbedden en handige keukenhulpjes.
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Breuls het volgende:
Nog een klein half uur voor het wisselen van kaarten, mensen.
Zelfde gedaan, mijn twee zijn weer beschikbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.
Waaromquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.
Het zit tegenover World Fashion Center dus Koningin Wilhelminaplein, 3 minuten lopen of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Hoe lang is het ongeveer lopen vanaf station lelylaan?
Dit gebouw dus: https://www.google.com/ma(...)179eab48fc64!6m1!1e1quote:
Vriendin kan niet meequote:
Ik ging er van uit dat je dat geautomatiseerd doetquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niemand, want ik moet ze nog verzenden.
Semi-geautomatiseerd. Ik doe wat controles en duw dan op een virtueel knopje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:55 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je dat geautomatiseerd doet
ga je toch alleenquote:
Rogen.quote:
Concludeer ik hieruit dat jij geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rogen.. Met zijn bolle kop, zijn schaapachtige domme lach en zijn manier van acteren dat een herhaling van zetten is.
Ken je die mensen die een grap proberen te vertellen maar er totaal in falen omdat ze de grap nou eenmaal niet op de juiste manier kunnen vertellen? Rogen is er zo eentje. Hij verneukt de grappen door ze te spelen.
Over Zac Efron ben ik in ieder geval meer te spreken dan deze papzak zonder humor.
- Niet geprobeerd te bemachtingen; datum en tijd kwamen niet uit voor mij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef BYM het volgende:
[..]
Concludeer ik hieruit dat jij geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen?
Dat kun je alleen via het systeem doen en dat is al gesloten, dus je kaartje gaat helaas verloren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey ik mag/moet onverwacht oppas spelen dus geef hierbij mijn kaartje op.
Veel plezier ermee
Oh da's waar ook, de vorige keer heb ik zo van een andere fokker een kaartje via een DM ontvangen en heb toe een aardige film gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat kun je alleen via het systeem doen en dat is al gesloten, dus je kaartje gaat helaas verloren.
Heb je Pineapple express wel eens gezien?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rogen.. Met zijn bolle kop, zijn schaapachtige domme lach en zijn manier van acteren dat een herhaling van zetten is.
Ken je die mensen die een grap proberen te vertellen maar er totaal in falen omdat ze de grap nou eenmaal niet op de juiste manier kunnen vertellen? Rogen is er zo eentje. Hij verneukt de grappen door ze te spelen.
Over Zac Efron ben ik in ieder geval meer te spreken dan deze papzak zonder humor.
Ik vergat een cynische smile .....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Niet geprobeerd te bemachtingen; datum en tijd kwamen niet uit voor mij.
- Ik ben in het bezit van een Pathé Unlimited-pas, en kan de film op mijn gemak alsnog bezoeken.
- Ik ben een man, geen vrouw. Mijn post was niet subtiel en ik hint ook niet stiekem ergens naar, je mag hem best letterlijk interpreteren. Ik heb een grafhekel aan Seth Rogen.
Ik miste de Grolsch Beugels, maar verder was het inderdaad primaquote:
Dat zei ik inderdaad, voor op zolder wel interessantquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:18 schreef BYM het volgende:
Ik vond hem zeker leuk, maaaarrrrrr ik had er ietsjes meer van verwacht.
Desalwelteplus zeker vermakelijk, en idd wat kmmes al zei ... (en jij volgens mij ook Bart) leuke zaal, iets voor in je toekomstplannen
Ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wel zonde dat maar de helft van de zaal gevuld was.. helaas veel mensen niet komen opdagen. Het was wel een vermakelijke film, maar hoeft van mij geen tweede keerDesalniettemin.. Bedankt FOK!
Doetumijdiemaar ....quote:
Ja dat vonden wij ook belachelijk, kan ik zelfs enigsinds kwaad over worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wel zonde dat maar de helft van de zaal gevuld was.. helaas veel mensen niet komen opdagen. Het was wel een vermakelijke film, maar hoeft van mij geen tweede keerDesalniettemin.. Bedankt FOK!
Ja, net. Begon op zich prima, maar tweede deel sloeg nergens op. Vol met chlichés, vooral over 'potheads'. Niet mijn soort comedy, ik ergerde me te veel aan de (Amerikaanse) voorspelbaarheden. Uhuhuh, ik heb een moord gezien huil huil huil, oh wacht, ik weet het al, ik pak de machinegeweren en schiet er paar neer en dan boem explosie happy end.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je Pineapple express wel eens gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |