Hoe moeten wij weten wat jij wil?quote:
Ik wil dit wel. Lijkt me echt een vette filmquote:
Als zelfverklaard torrent expert kan ik verzekeren dat u deze nog niet heeft gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef vigen98 het volgende:
Hmm raar, ik denk dat ik deze film al gezien heb, torrent ftw
Lees de OPquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Broadway het volgende:
Ik ben dan in Amsterdam, hoe aan tickets te geraken?
Kun je ook een maat meenemen die geen Fok!ker is?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Lees de OP
http://frontpage.fok.nl/tickets.php
Absoluut.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Broadway het volgende:
[..]
Kun je ook een maat meenemen die geen Fok!ker is?
Is goed kilquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ik ga ook
misschien kunnen we daarna door naar cafe?
Thepiratebay expert bedoel je zekerquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als zelfverklaard torrent expert kan ik verzekeren dat u deze nog niet heeft gezien.
Maar wel een super coole film, helaas moet ik aan de noeste arbeid om dat tijdstip.
De vorige keer was Utrecht, maar de locatie wordt meestal bepaald door de (in Amsterdam e.o. gevestigde) distributeur van de film.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn dit soort acties wel eens buiten de hoofdstad? Keertje Zwolle of Groningen mag ook best.
Amsterdam is de enige stad die er toe doet, dusja.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn dit soort acties wel eens buiten de hoofdstad? Keertje Zwolle of Groningen mag ook best.
Ah, oké. Utrecht had ik inderdaad gezien, toen kon ik helaas niet. Wie weet volgende keerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
De vorige keer was Utrecht, maar de locatie wordt meestal bepaald door de (in Amsterdam e.o. gevestigde) distributeur van de film.
Gewoon prima bioscoopstoelen. Het is een zaal waar meerdere malen per week screenings worden gehouden voor groepen van 10 tot, ik denk, 50 man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen echte bioscoop dus... zijn daar een beetje comfortabele stoelen of meer het idee van klapstoeltjes?
Er is reservelijst, als je je nu aanmeldt, dan kom je daarop te staan. Mocht er iemand zijn kaartjes weer inleveren, dan gaan ze door naar de reservelijstquote:
Ja dat is waar toch maar even invullen danquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is reservelijst, als je je nu aanmeldt, dan kom je daarop te staan. Mocht er iemand zijn kaartjes weer inleveren, dan gaan ze door naar de reservelijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:14 schreef Breuls het volgende:
Indeed. Er zeggen altijd mensen af, dus zet jezelf gewoon op de lijst.
Ik eerstquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef BYM het volgende:
Sta ook op de reservelijst ... hmmmkay ... is er ergens te zien op welke plek ik sta op die lijst
Nee, maar het is first come, first serve.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef BYM het volgende:
Sta ook op de reservelijst ... hmmmkay ... is er ergens te zien op welke plek ik sta op die lijst
Top! De vorige keer was het leuk dus dan zie ik je daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gewoon prima bioscoopstoelen. Het is een zaal waar meerdere malen per week screenings worden gehouden voor groepen van 10 tot, ik denk, 50 man.
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn omdat het conflicteert met een andere afspraak.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Top! De vorige keer was het leuk dus dan zie ik je daar
Haha, ja wel zo eerlijk ... maar ik wil ookquote:
Ik weet het ... ik was traaaaggggg dit keerquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, maar het is first come, first serve.
I'll fukkin be there.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Breuls het volgende:
Iedereen die zich heeft aangemeld kan donderdag nog steeds? Geen andere plannen gekregen?
Onthou dat je je kaart kunt inleveren en zo iemand anders een kans kunt geven.
Beterschap dan maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Net 1 ticket weer ingeleverd.
Als ik me morgen nog beroerd voel, lever ik mijn eigen ticket ook weer in
Beterschap en Thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Net 1 ticket weer ingeleverd.
Als ik me morgen nog beroerd voel, lever ik mijn eigen ticket ook weer in
Tot nu toe ben ik er morgen gewoon bijquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Beterschap en Thanks!
Ik stond op de reservelijst en nu kan ik wel naar de film![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |