Rogen.quote:
Concludeer ik hieruit dat jij geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rogen.. Met zijn bolle kop, zijn schaapachtige domme lach en zijn manier van acteren dat een herhaling van zetten is.
Ken je die mensen die een grap proberen te vertellen maar er totaal in falen omdat ze de grap nou eenmaal niet op de juiste manier kunnen vertellen? Rogen is er zo eentje. Hij verneukt de grappen door ze te spelen.
Over Zac Efron ben ik in ieder geval meer te spreken dan deze papzak zonder humor.
- Niet geprobeerd te bemachtingen; datum en tijd kwamen niet uit voor mij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef BYM het volgende:
[..]
Concludeer ik hieruit dat jij geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen?
Dat kun je alleen via het systeem doen en dat is al gesloten, dus je kaartje gaat helaas verloren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey ik mag/moet onverwacht oppas spelen dus geef hierbij mijn kaartje op.
Veel plezier ermee
Oh da's waar ook, de vorige keer heb ik zo van een andere fokker een kaartje via een DM ontvangen en heb toe een aardige film gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat kun je alleen via het systeem doen en dat is al gesloten, dus je kaartje gaat helaas verloren.
Heb je Pineapple express wel eens gezien?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rogen.. Met zijn bolle kop, zijn schaapachtige domme lach en zijn manier van acteren dat een herhaling van zetten is.
Ken je die mensen die een grap proberen te vertellen maar er totaal in falen omdat ze de grap nou eenmaal niet op de juiste manier kunnen vertellen? Rogen is er zo eentje. Hij verneukt de grappen door ze te spelen.
Over Zac Efron ben ik in ieder geval meer te spreken dan deze papzak zonder humor.
Ik vergat een cynische smile .....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Niet geprobeerd te bemachtingen; datum en tijd kwamen niet uit voor mij.
- Ik ben in het bezit van een Pathé Unlimited-pas, en kan de film op mijn gemak alsnog bezoeken.
- Ik ben een man, geen vrouw. Mijn post was niet subtiel en ik hint ook niet stiekem ergens naar, je mag hem best letterlijk interpreteren. Ik heb een grafhekel aan Seth Rogen.
Ik miste de Grolsch Beugels, maar verder was het inderdaad primaquote:
Dat zei ik inderdaad, voor op zolder wel interessantquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:18 schreef BYM het volgende:
Ik vond hem zeker leuk, maaaarrrrrr ik had er ietsjes meer van verwacht.
Desalwelteplus zeker vermakelijk, en idd wat kmmes al zei ... (en jij volgens mij ook Bart) leuke zaal, iets voor in je toekomstplannen
Ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wel zonde dat maar de helft van de zaal gevuld was.. helaas veel mensen niet komen opdagen. Het was wel een vermakelijke film, maar hoeft van mij geen tweede keerDesalniettemin.. Bedankt FOK!
Doetumijdiemaar ....quote:
Ja dat vonden wij ook belachelijk, kan ik zelfs enigsinds kwaad over worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wel zonde dat maar de helft van de zaal gevuld was.. helaas veel mensen niet komen opdagen. Het was wel een vermakelijke film, maar hoeft van mij geen tweede keerDesalniettemin.. Bedankt FOK!
Ja, net. Begon op zich prima, maar tweede deel sloeg nergens op. Vol met chlichés, vooral over 'potheads'. Niet mijn soort comedy, ik ergerde me te veel aan de (Amerikaanse) voorspelbaarheden. Uhuhuh, ik heb een moord gezien huil huil huil, oh wacht, ik weet het al, ik pak de machinegeweren en schiet er paar neer en dan boem explosie happy end.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je Pineapple express wel eens gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |