Topquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik er morgen gewoon bij
Je praat wel anders bij de agressieve verkoopdemonstratie die we ook krijgen, naar het schijnt. We gaan morgen allemaal naar huis met matrassen, dekbedden en handige keukenhulpjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef BYM het volgende:
YESSSSSS!!!! Ik stond op de reserve lijst en heb twee kaarten toegewezen gekregenBrightens up my day!!!!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef Broadway het volgende:
[..]
Je praat wel anders bij de agressieve verkoopdemonstratie die we ook krijgen, naar het schijnt. We gaan morgen allemaal naar huis met matrassen, dekbedden en handige keukenhulpjes.
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Breuls het volgende:
Nog een klein half uur voor het wisselen van kaarten, mensen.
Zelfde gedaan, mijn twee zijn weer beschikbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.
Waaromquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik ga ze inleveren.
Het zit tegenover World Fashion Center dus Koningin Wilhelminaplein, 3 minuten lopen of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Hoe lang is het ongeveer lopen vanaf station lelylaan?
Dit gebouw dus: https://www.google.com/ma(...)179eab48fc64!6m1!1e1quote:
Vriendin kan niet meequote:
Ik ging er van uit dat je dat geautomatiseerd doetquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niemand, want ik moet ze nog verzenden.
Semi-geautomatiseerd. Ik doe wat controles en duw dan op een virtueel knopje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:55 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je dat geautomatiseerd doet
ga je toch alleenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |