SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben vorige week de laatste flessen verkocht, maar hadden dan ook maar een paar dozen gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:59 schreef Schuimpjes het volgende:
De Orca actie van de Berberama loopt zo goed dat hij nu voor de derde week centraal is verlengd.
Hier zitten we tegen de 8 a 9 restant aan als je de oude acties meetelt... niet normaal johquote:Op dinsdag 29 april 2014 06:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Waarom hebben we 3 containers bier
Ja, Ariel tabs en Knorr megaveel van binnen gehad, die gaan zeker wel restanten opleveren. De acties zijn ook niet zo denderend qua korting.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week de laatste flessen verkocht, maar hadden dan ook maar een paar dozen gehad.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over die Ariel tabs van deze week. Hoop van gehad
Na koningsdag?quote:
Hier 89 op zondag. Op vrijdag en zaterdag samen was er meer dan 1100 colli van binnen gekomenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:56 schreef Questionmarks het volgende:
Haha wij hadden een abnormale leveringen gehad vorige week, gister bier : 50 colli!! haha niks voor ons doen..
15% korting. Poeh poeh wat een aanbieding zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef exelletor het volgende:
Ariel vond ik hier wel mee vallen, ik denk dat ie wel op komt. Maar de 700 repen Milka heb ik mijn twijfels over...
Nee, minder instuwing en minder volume acties (bijv. Lays), niet minder acties an sich.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:53 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ja, Ariel tabs en Knorr megaveel van binnen gehad, die gaan zeker wel restanten opleveren. De acties zijn ook niet zo denderend qua korting.
In de evaluatie van de extra acties werd tot juist aangegeven dat er minder extra acties ingepland zouden worden? Deze week zijn het toch echt 3 acties, waar zeker 20 producten onder vallen. Doe dan maar een actie met 1 soort toiletpapier in plaats van 20 verschillende artikelen.
Berberana was hier overigens in de actieweek zelf al uitverkocht
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef einschtein het volgende:
Nee, minder instuwing en minder volume acties (bijv. Lays), niet minder acties an sich.
Bij ons is het (presentatie technisch) perfect. Genoeg om een waardige presentatie te houden.quote:
Gaan danquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:26 schreef einschtein het volgende:
Rotterdam wil me het liefst in week 21 al hebbon.
Dat is ze goed gelukt danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, minder instuwing en minder volume acties (bijv. Lays), niet minder acties an sich.
Ja. Hoewel het er trouwens 2 zijn.quote:
Vorige week hadden ze de Lays er uit gehaald. Daar was ik al blij om.quote:
Balen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
Blegh. Geen vrij gekregen op een ochtend welke ik normaal niet werk.. Net nu ik een intake gesprek heb op de school waar ik volgend jaar heen ga
Nope. Denk t nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Balen!
Kan je het intakegesprek niet verzetten?
Hoop het voor je!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope. Denk t nietDe agenda van die persoon zit behoorlijk vol.. De afspraak voor die intake was 2,5 maanden geleden gemaakt, dit was een van de eerste beschikbare tijden
Morgen gewoon even een boel mensen langs bellen of ze kunnen werken
Mja, ik vind school toch wel iets belangrijker dan werkquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:07 schreef exelletor het volgende:
Op zulke momenten zeg ik een van de volgende dingen:
- Er kan niemand, moeilijke tijd.
- Er komt toch weinig binnen, persoon kan gemist worden
- Iedereen zit al aan de 12 uur, jammer dan.![]()
quote:
quote:
quote:
Of niet vrij gevraagd, omdat hij meestal niet ingeroosterd staat?quote:
Nope.. Netjes optijd.. Nog helemaal niks van gehoord, geen nee of ja, maar ik sta ingepland.quote:
Jawel, ik had vrij gevraagd just in case.. Nog bij gezet dat ik in de avond (die ik normaal werk) WEL kan werken. Nu werk ik dus de ochtend en niet de avondquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Of niet vrij gevraagd, omdat hij meestal niet ingeroosterd staat?
Maar het is toch een verzoek? Het is toch niet zo dat als ik vrij vraag ik ook vrij krijg? Of mis ik iets?quote:
Wel als je niks terug hoort.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Maar het is toch een verzoek? Het is toch niet zo dat als ik vrij vraag ik ook vrij krijg?
Binnen welke termijn moet je iets terug horen? Die datum dat ik had vrij gevraagd is pas over 2 weken.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:41 schreef d4v1d het volgende:
Binnen welke termijn moet je iets terug horen? Die datum dat ik had vrij gevraagd is pas over 2 weken.
Staat t ergens in de CAO ofzo? Ik kan het zo snel niet vinden, maar ik weet ook niet waar ik precies moet kijken.
En:quote:Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer.
Maar ik heb tijdens mijn carrière bij de AH nog nooit de woorden CAO en wetboek moeten gebruiken.quote:De werkgever is verplicht om de werknemer ieder jaar in de gelegenheid te stellen om zijn vakantiedagen op te nemen. Dit volgt uit artikel 7: 638 BW. De werknemer moet de vakantie vaststellen overeenkomstig de wensen van de werkgever. De werkgever kan alleen een verzoek tot het opnemen van vakantie weigeren als hij er sprake is van gewichtige redenen.
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
En:
[..]
Maar ik heb tijdens mijn carrière bij de AH nog nooit de woorden CAO en wetboek moeten gebruiken.
Maar je hebt wel recht op vrije dagen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Welke vakantie?Ik heb nogsteeds een contract met all-in gedoe, dan heb je geen vakantieuren die je kan opnemen toch?
Je hebt recht op een x aantal weken vakantie per jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef d4v1d het volgende:
Welke vakantie?Ik heb nogsteeds een contract met all-in gedoe, dan heb je geen vakantieuren die je kan opnemen toch?
Je werkt daar in je eentje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef micsonn het volgende:
Hou oppp met die hoge actie instuwingen. Ik krijg namelijk precies 0uur voor verwerken oude acties & 999. Dit gaat ten koste van andere processen.
quote:
Volgensmij zie ik schipper dat ook vaak genoeg zeggen.quote:
In het ene filiaal loopt non-food beter dan in het andere. Maar ze hebben wel gelijk, er zitten goede marges op en zo'n heater of barbeque tikt lekker aan en dat resulteert in een hogere OPT.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:06 schreef micsonn het volgende:
Ik kreeg btw laatste een telefoontje van HK waarom wij altijd NON-FOOD acties bijna direct uitsluiten. Puur informatief geen consequenties ofzo. Maargoed het kwam er op neer dat er hoge marges opzitten en dat we liever een pan of magnetron in het magazijn moesten hebben voor die ene klant dan dat we het niet hadden. Ik heb er nog net geen foto gestuurd van mijn magazijn waar inmiddels 4 cc rol aan non-food staan...
Krijg gewoon 20x terrasheater ingestuurd en 8 Weber BBQ's. in een filiaal met een gem. besteding van onder de 9 euro per klant..
Ik weet een leuke (matige) grap voor in het magazijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alles wat je niet verkoopt gaat dan weer een paar weken later in de opruiming. Raak je het in de opruiming nog steeds niet kwijt? Misschien kan je eens een berichtje op het SSC tikken en vragen wat je dan moet doen.
Zeer matig ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor in het magazijn
Het gaat zo.
Je probeert je non-food zooi kwijt te raken maar je zit er al 4 maanden mee.
Je tikt een SSC'tje en krijgt een voledig irrelevant antwoord.
Dan leg je de doos op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Hoofdkantoor helemaal flippen natuurlijk (mijn non-food wat doe je?)
jij zo van ja is toch in mijn winkel heheheheSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:
Met zo'n hoeveelheid transacties moet je toch wel het één en ander kunnen verkopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:15 schreef micsonn het volgende:
Eens, echter in een filiaal waar per week zon 28.000 a 30.000 transacties zijn zal dit effect nihil zijn op de OPT
Je lag zeker rollend op de grond van het lachen toen je dat las?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor in het magazijn
Het gaat zo.
Je probeert je non-food zooi kwijt te raken maar je zit er al 4 maanden mee.
Je tikt een SSC'tje en krijgt een voledig irrelevant antwoord.
Dan leg je de doos op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Hoofdkantoor helemaal flippen natuurlijk (mijn non-food wat doe je?)
jij zo van ja is toch in mijn winkel heheheheSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah een nieuweling in de groep. Tijd voor een update van de administratie: Welk filiaal werk je?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef micsonn het volgende:
Hou oppp met die hoge actie instuwingen. Ik krijg namelijk precies 0uur voor verwerken oude acties & 999. Dit gaat ten koste van andere processen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ah een nieuweling in de groep. Tijd voor een update van de administratie: Welk filiaal werk je?
Vind de OPT zelf wel laag... En als je in de binnenstad zit en wannabe to-go speelt, kan ik best voorstellen dat de klanten er niet warm voor lopen en het niet zo makkelijk mee kunnen nemen..quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
Met zo'n hoeveelheid transacties moet je toch wel het één en ander kunnen verkopen
HET IS ZIJN MAGAZIJN, JA?quote:
Maar als je zo'n omzet draait, dan zijn er altijd wel mensen die interesse hebben in non-food, al dan niet tijdens de opruiming. OPT kan ook een scheef beeld geven als er een hoop David's zijn die één blikje komen afrekenen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vind de OPT zelf wel laag... En als je in de binnenstad zit en wannabe to-go speelt, kan ik best voorstellen dat de klanten er niet warm voor lopen en het niet zo makkelijk mee kunnen nemen..
DIT IS NIET MIJN MAGAZIJN VRIENDquote:
STAAT ZIJN NAAM OP DE MUUR?!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
OPT kan ook een scheef beeld geven als er een hoop David's zijn die één blikje komen afrekenen.
Als hij nou even zijn filiaalnummer en functie post, kunnen wij het achterhalen.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:15 schreef mujentas het volgende:
Maar als je zo'n omzet draait, dan zijn er altijd wel mensen die interesse hebben in non-food, al dan niet tijdens de opruiming. OPT kan ook een scheef beeld geven als er een hoop David's zijn die één blikje komen afrekenen.
quote:
Ik weet nog wel een goede verkooptactiek voor je. Actief verkopen werkt omzetverhogend en het zorgt voor minder restanten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:15 schreef micsonn het volgende:
Eens, echter in een filiaal waar per week zon 28.000 a 30.000 transacties zijn zal dit effect nihil zijn op de OPT
En nog gratis PR op de koop toe!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:19 schreef mujentas het volgende:
Ik weet nog wel een goede verkooptactiek voor je. Actief verkopen werkt omzetverhogend en het zorgt voor minder restanten.
En HK komt ook even verhaal halen.quote:
klein detail maar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
En HK komt ook even verhaal halen.
De AA is nu een cent duurder geworden, maar is nu verkrijgbaar in een handige 33cl verpakking(ipv 0.5L).quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef Microfoon het volgende:
Waarom is de grote AA er een paar weken geleden uit gegaan? Of is dit niet overal zo. Vind hem namelijk niet meer..
Beiden zijn nog verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
De AA is nu een cent duurder geworden, maar is nu verkrijgbaar in een handige 33cl verpakking(ipv 0.5L).
Laat me raden "Marktconform geprijsd"quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beiden zijn nog verkrijgbaar.
0,33 liter voor 66 cent
0,5 liter voor 65 cent
Geen typfout
we sluiten niet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:22 schreef SausDip het volgende:
Over die actierestanten: sluit je acties uit of laat je RE z'n werk doen?
Bij ons ook belachelijk druk gister, de rest van de week zal je wel een kanon af kunnen schieten in de winkel.
Minder?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar een verplicht iets vanaf x vierkante meter oid. Dat kunnen ze niet minderen want dan heb je geen RAD.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Minder?
Dan had ik geen display Knorr gehoeven.
We maken tegenwoordig ook maar bordjes voor het schap
Ik - ja ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar een verplicht iets vanaf x vierkante meter oid. Dat kunnen ze niet minderen want dan heb je geen RAD.
Hou op hou op. En als straks het BBQ alarm afgaat krijgen we weer display'squote:
Je bent minder blij als dat met een bier container gebeurt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef Ferry_76 het volgende:
David in actie: https://www.facebook.com/photo.php?v=545667688875532
Wij niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik - ja ik- heb die display ook ontvangen. En nog zo'n 70 colli met losse maaltijdpaketten.
Alleen als je daarvoor hebt ingetekend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hou op hou op. En als straks het BBQ alarm afgaat krijgen we weer display's
Dat heeft mijn voorganger dus gedaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen als je daarvoor hebt ingetekend.
Ik sluit de laatste tijd ook de 999 acties uit (even afhankelijk van wat het is).quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik ben tegen de adviezen in 99/999 acties toch maar gaan uitsluiten. Zowel de SMM als ik worden gek van de rolly's met 99/999 restanten
Binnenkort komt J.M. langs voor de combi-aanpak dus dan ga ik het maar eens met hem bespreken hoe we dit kunnen voorkomen.
Voorganger? Ik zag het bericht ~2 weken geleden voorbij komenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorganger dus gedaan
Doe het nu gewoon NIET. Hebben ze van de vorige Knorr displays wel geleerd nu al iets meer soorten er in maar nog te weinig. Heb al 15 pakken verkocht vandaag. Nou nou wat een spektakel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar een verplicht iets vanaf x vierkante meter oid. Dat kunnen ze niet minderen want dan heb je geen RAD.
Ik in januari. Toen moest je intekenen. Het taakbericht BBQ alarm is van 2 weken terug ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voorganger? Ik zag het bericht ~2 weken geleden voorbij komen
Die displays lopen altijd als een trein dus wees blij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorganger dus gedaan
Ik heb niet echt ruimte voor 2 display's. Ik kan nu de extra acties al niet eens op een fatsoenlijke manier kwijt.... Ik bestel dan liever wat sausjes ed. voor op een bancarellaplank.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die displays lopen altijd als een trein dus wees blij.
Alleen dat rode bestek/borden raken wij aan de straatstenen niet kwijtquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die displays lopen altijd als een trein dus wees blij.
Wedden dat ik ze wel ergens kwijt raak. Gewoon op de zijkanten naast de koppen zetten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb niet echt ruimte voor 2 display's. Ik kan nu de extra acties al niet eens op een fatsoenlijke manier kwijt.... Ik bestel dan liever wat sausjes ed. voor op een bancarellaplank.
Zijn wel degene die het meest over blijven maar zelfs die verkopen. Wel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen dat rode bestek/borden raken wij aan de straatstenen niet kwijt
Ik zou zeggen, kom eens naar Nijmegen en laat mij zien waar ik display's kwijt kan zonder dat dit ten koste gaat van de bewegingsvrijheid van de klantquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:30 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wedden dat ik ze wel ergens kwijt raak. Gewoon op de zijkanten naast de koppen zetten?
We zijn nu bijna door de restanten van vorig jaar heen. Het vak zit nog wel helemaal volquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zijn wel degene die het meest over blijven maar zelfs die verkopen. Wel.
In de kelder?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens naar Nijmegen en laat mij zien waar ik display's kwijt kan zonder dat dit ten koste gaat van de bewegingsvrijheid van de klant
Gewoon in het magazijn. Ruimte genoeg toch?quote:
Ja naast de BBQ molenquote:
iedere display gaat ten koste van ruimte voor de klant natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens naar Nijmegen en laat mij zien waar ik display's kwijt kan zonder dat dit ten koste gaat van de bewegingsvrijheid van de klant
Dat klopt, maar als je gangen al minder dan twee big mama's breed zijn, dan ga je er niet ook nog een display in zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
iedere display gaat ten koste van ruimte voor de klant natuurlijk
Nu de paasdisplays weer weg zijn, moet je toch wel wat ruimte hebben, lijkt mij?quote:
Die heb ik ook met moeite fatsoenlijk kunnen plaatsen. Geloof mij, ik heb weinig tot geen ruimte voor display's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nu de paasdisplays weer weg zijn, moet je toch wel wat ruimte hebben, lijkt mij?
Wel pas maandag in de winkel plaatsen hè. Eerder scannen ze niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef UncleSam het volgende:
Die superfoods he, kunnen we die niet gewoon permanent uit die displays blijven verkopen. Scheelt heel veel wap werkzaamheden.
L-stijlen moet je aanlopen via je OM of via Formule. Zijn in ieder geval niet bestelbaar in TIB.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef UncleSam het volgende:
Het advies voor mijn winkel is 2 meter, zou niet weten waar ik dat kwijt moet. 1 meter lukt nog wel.
Zit ook te denken aan een extra stelling tegen een kopschot, maar dat stelling materiaal staat niet in tib, hoe kan ik er dan aankomen?
Daarom moet de SM aan de hand van de mom-analyse kijken wat er eventueel veranderd zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef UncleSam het volgende:
Het advies voor mijn winkel is 2 meter, zou niet weten waar ik dat kwijt moet. 1 meter lukt nog wel.
Zit ook te denken aan een extra stelling tegen een kopschot, maar dat stelling materiaal staat niet in tib, hoe kan ik er dan aankomen?
Nee, want dat doet afbraak aan het Jamie Oliver imagoquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef exelletor het volgende:
Kunnen niet een mooie display(zo'n eentje die lang mee gaat, zoals JO) voor in de plaats zetten?
Ik zag zijn slootwater weer op de actiekop staan. Ze hebben weer een dealtje gesloten met hem hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, want dat doet afbraak aan het Jamie Oliver imago
Gluten vrij. Assortimentsgroep speciale voeding. Zal wel betekenen dat het FIFO gevuld moet worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
Wat betekent die rode stip dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:
Zit even op de AH Facebook te loeren. Maar dit antwoord van webcare
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/589685574478332
Dus als je ze gestolen hebt dan krijg je geen geld terug?quote:Beste XXX, we vinden het vervelend te lezen dat je geen goede ervaring hebt met onze avocado's. We begrijpen dat dit teleurstellend was. We hebben het doorgegeven aan onze kwaliteitsafdeling en de leverancier. Als je de avocado's gekocht hebt krijg je in de winkel natuurlijk het aankoopbedrag terug. Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dus als je ze gestolen hebt dan krijg je geen geld terug?
Dat je schap een bende is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Normale prijs aldaar. 2,50 voor een halve liter Grolsch of Heineken.quote:
Gaat t om die eetrijpe avocado's? Dan kan je toch voelen/zien of die eetrijp zijn? Als ze dat niet zijn kan je ze laten liggen en alsnog een klacht indienen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dus als je ze gestolen hebt dan krijg je geen geld terug?
Hoekenrode 9 geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Normale prijs aldaar. 2,50 voor een halve liter Grolsch of Heineken.
Bijlmer Arena?
Ja, dat zeg ikquote:
hihi hier was ik gisterquote:
Lekker biertje gekocht?quote:
Nopequote:
Ja daaag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
Zullen we voortaan maar raadplaatjes doen met foto's van de binnenkant van de winkels?
Dat wordt een beetje te moeilijk gok ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef exelletor het volgende:
Zullen we voortaan maar raadplaatjes doen met foto's van de binnenkant van de winkels?
quote:
Als er iets bijzonders op de foto te zien is, dan moet het wel meevallen, denk ik.quote:
Oke, post jij maar een foto danquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Als er iets bijzonders op de foto te zien is, dan moet het wel meevallen, denk ik.
Ik denk dat er niet heel veel bijzonders aan te zien is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Als er iets bijzonders op de foto te zien is, dan moet het wel meevallen, denk ik.
ASW waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet heel veel bijzonders aan te zien is.
Of zal ik alle hoeken van een winkel gaan fotograferen, dan zie je dat er geen AH basic energy is en dan weet je welk filiaal het is?
U gaat door voor de wasmachine!quote:
Okee, dit filiaal vind ik sws heel raar zijn qua ontwerp:quote:
Ongeveer.quote:Of zal ik alle hoeken van een winkel gaan fotograferen, dan zie je dat er geen AH basic energy is en dan weet je welk filiaal het is?
Heb hier een lastigequote:
quote:
Deze zou ik ook niet weten...quote:
Den Haag centraal?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
In welke winkel vinden we de landkaart?[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Deze zou ik ook niet weten...
Lurker meldt zich:quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Medewerker bij Albert Heijn? Dan weet je wel wat - aangezien je lurker bent - mijn volgende vraag zal zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef loezzie het volgende:
[..]
Lurker meldt zich:
Ik zou de glutenvrije spullen alleen nooit kopen als ze er zo uit zien. Alles onder de (witte) bloem (als er iets niet glutenvrij is, is het de bloem wel). Als het vak er wèl fatsoenlijk uit zou zien, dan zou ik een aankoop zeer waarschijnlijk ook niet overwegen. Mij een te groot risico op kruisbesmetting.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Medewerker bij Albert Heijn? Dan weet je wel wat - aangezien je lurker bent - mijn volgende vraag zal zijn.
Koud.quote:
In een zeer veer verleden ooit gewerkt bij d AH. Nu kom ik daar alleen nog om boodschappen te doen ;-)quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Medewerker bij Albert Heijn? Dan weet je wel wat - aangezien je lurker bent - mijn volgende vraag zal zijn.
Groningen dan.quote:
De AH To Go op Hollands Spoor, wie kent 'm niet.quote:
Idd, ik dacht ik noem een mooi station op, hebben ze daar niet eens een AH.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go op Hollands Spoor, wie kent 'm niet.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Idd, ik dacht ik noem een mooi station op, hebben ze daar niet eens een AH.
Ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vroeg me alleen af wat de rode stip betekendequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef loezzie het volgende:
[..]
Lurker meldt zich:
Ik zou de glutenvrije spullen alleen nooit kopen als ze er zo uit zien. Alles onder de (witte) bloem (als er iets niet glutenvrij is, is het de bloem wel). Als het vak er wèl fatsoenlijk uit zou zien, dan zou ik een aankoop zeer waarschijnlijk ook niet overwegen. Mij een te groot risico op kruisbesmetting.
Volgens mij hebben ze daar alleen een snoepautomaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hij heeft wel jaren lang een (gereserveerd) filiaalnummer gehad, maar inmiddels is het vergeven aan Enschede.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
En een Kiosk! Ben een keer op HS uitgestapt toen ik naar CS moestquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar alleen een snoepautomaat.
Een kiosk hebben ze overal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij hebben ze daar alleen een snoepautomaat.
Niet op Nijmegen Lent hoorquote:
Niet op het station van mijn hometownquote:
Verkeerde trein ingestapt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En een Kiosk! Ben een keer op HS uitgestapt toen ik naar CS moest
Ja, op Schiphol de verkeerde gepaktquote:
Op de 4 tussenstations tussen mijn woonplaats en Den Haag heeft ook geen enkel station een kiosk hoorquote:
Ik wou al zeggen, want je kunt niet vergeten uit te stappen en dan per ongeluk op HS belanden, omdat CS het eindpunt altijd isquote:
Den Haag Laan Van Noi zit er eentjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef mujentas het volgende:
Op de 4 tussenstations tussen mijn woonplaats en Den Haag heeft ook geen enkel station een kiosk hoor
Mja eentje danquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Den Haag Laan Van Noi zit er eentje
Kdagt hy was Indoo? :squote:
Klein detail.quote:
Ik heb het maar een keer aangeboden gekregen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mogen jullie fooi aannemen? Ik had ergens vernomen dat het niet mag. Dan kan ik wel een leuke (matige) grap verzinnen.
Zijn er serieus mensen die fooi geven?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mogen jullie fooi aannemen? Ik had ergens vernomen dat het niet mag. Dan kan ik wel een leuke (matige) grap verzinnen.
Hier laatst een karretje waar t muntje niet meer uit wou.. bleek dat muntje er schuin in te zitten waardoor die blokkeerde...quote:
Rijke niggaquote:
Wie het kleine niet eert...quote:
TVU.quote:
Ich auch, trusten!quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Sowiesoquote:
Rijke nigga zijn en dan alsnog moeten frauderenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Die muntjes werkte hier op school in de frisdrankautomaat..
.. totdat de monteur dat door kreeg
Tot over 25 uur dit dat alles.quote:
Vroeger nietquote:Op woensdag 30 april 2014 00:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Rijke nigga zijn en dan alsnog moeten frauderen
Het valt denk toch wel op als ze winkelwagenmuntjes zien ipv geld tijdens het leeghalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Die muntjes werkte hier op school in de frisdrankautomaat..
.. totdat de monteur dat door kreeg
Daarom zei ik "tot de monteur het door had". Of wie dat apparaat ook bijvult.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het valt denk toch wel op als ze winkelwagenmuntjes zien ipv geld tijdens het leeghalen.
Met n uur pauze is t prima te doe n tochquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Gezicht het volgende:
Zo'n dag van 8 tot 4 is wel weer even afzien na een jaar alleen maar een paar uurtjes per dag te hebben gewerkt.
Ik zou deze toch zo naar de OM door zetten. Helaas heb ik er geen één op dit moment.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:
quote:ik vind de nieuwe indeling van de wijn waardeloos.
favoriete wijnmerken en wijnlanden staan kriskras door
elkaar heen en we staan nu elke week te zoeken.
Ook van de facebook. Kan iemand mij vertellen wat deze winkel hier aan gaat doen?quote:Albert Heijn Beste Petra, bedoel je de indeling in het Albert Heijn filiaal? Dat is natuurlijk lastig. Om welke winkel (plaats straat) gaat het? Alvast bedankt voor de informatie.
quote:hallo Albert Heijn, vanmiddag ging ik mijn siggareten kopen bij het filiaal in Nieuwerkerk a/d IJssel, omdat ik nog 21 ben moest ik mijn id kaart laten zien, waar ik overigens geen bezwaar mee heb. Op het moment dat ik mijn id kaart liet zien, werd die uit mijn handen gepakt en werden al mijn gegevens in jullie systeem genoteerd. Nadat ik gevraagd had waarom mijn gegevens genoteerd werden kreeg ik het antwoord; zo weten wij zeker dat je 21 bent...?? mijn vraag is dus wat wordt er nou met mijn gegevens gedaan want ik vond dit antwoord erg slap.
Doen ze het er bij Albert Heijn om? Want ook dit antwoord is natuurlijk NIET correct.quote:Albert Heijn Dag Jordy, sommige van onze winkels maken gebruik van een ID-reader. Dit is een apparaatje dat je leeftijd aan de hand van je identiteitsbewijs ‘leest.’ Het apparaat scant met een cameraatje de geboortedatum dat op het legitimatiebewijs staat en berekent op basis daarvan of je oud genoeg bent om het artikel te kopen. Zo kan de caissière op een snelle, efficiënte en foutloze manier de leeftijdscontrole uitvoeren. Het apparaat leest verder geen personalia en er wordt niets opgeslagen
quote:Beste AH,
Ik had erg zin in een Allerhande recept met burrata. Mijn man nam een bakje mee maar helaas ziet dit er zó uit:
Er zit gewoon een blauw elastiekje in het bakje. Dit moet toch niet kunnen? Lijkt me niet heel voedselveilig. Wat kan ik hiermee doen?
Beste AH,
Ik had erg zin in een Allerhande recept met burrata. Mijn man nam een bakje mee maar helaas ziet dit er zó uit:
Er zit gewoon een blauw elastiekje in het bakje. Dit moet toch niet kunnen? Lijkt me niet heel voedselveilig. Wat kan ik hiermee doen?
Zijn ze op webcare nu echt zo dom? Het betreft namelijk gewoon het elastiekje wat de buretta bij elkaar houd.quote:Albert Heijn Beste Mariska, we schrikken van je melding en deze foto! Zou je morgen alsjeblieft contact met ons op willen nemen via 0800-0305?
Lidl was eerder?quote:Op woensdag 30 april 2014 08:18 schreef SausDip het volgende:
Aan de andere kant; AH is wel voorloper in social media ten opzichte van andere supermarkten, in die zin doen 'we' het goed. Maar het kan beter.
Ja klopt maar 't is toch een lange dag zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met n uur pauze is t prima te doe n toch
Gezien het tijdstip en de snelheid van reageren denk ik dat ze zonder iets na te vragen gewoon een standaard antwoord neergezet hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:02 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze op webcare nu echt zo dom? Het betreft namelijk gewoon het elastiekje wat de buretta bij elkaar houd.
Nee webcare gaat wel achteruit, met de berg fouten die ze neerzetten.
Bij het DC daar werken idd veel allochtonen.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:44 schreef mujentas het volgende:
Er was hier vanmorgen een meneer van Hollander en ik stond even met hem te praten. Hij vertelde mij dat hij laatst in <wegedit> een telefooncentrale had vervangen, maar dat er wel een rare Rus werkte
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:44 schreef mujentas het volgende:
Er was hier vanmorgen een meneer van Hollander en ik stond even met hem te praten. Hij vertelde mij dat hij laatst in <wegedit> een telefooncentrale had vervangen, maar dat er wel een rare Rus werkte
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:44 schreef mujentas het volgende:
Ik werk in Rotterdam West afvoerputje van de stad. Vandaar die lage OPT en bizar hoge transactie aantalquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als je zo'n omzet draait, dan zijn er altijd wel mensen die interesse hebben in non-food, al dan niet tijdens de opruiming. OPT kan ook een scheef beeld geven als er een hoop David's zijn die één blikje komen afrekenen.
Maar als je het echt niet kwijt kan raken, dan is de enige oplossing om een ssc te tikken om te vragen wat je dan moet doen, lijkt mij.
Schakel de Sita maar alvast in.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:12 schreef SLP_ het volgende:
Omg! Stroomstoring in Amsterdam Zuidoost. Ik dacht eerst dat er een stop doorgeslagen was maar kwam er toen al snel achter dat op de hele campu geen stroom is. Dus ook niet bij de Appie 😔 biets doet het meer. Super kut! Maar hebben heel veeeel winkels laat van en metro's enz. Vet raar.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef SLP_ het volgende:
ik helemaal in shock hoe ga ik m'n haar stijlen zonder elektriciteit
Regio Noord toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen dervingsspecialist op bezoek, moet er bij zitten. Soort workshop??
En wie is de kopert?quote:
Bij ons was er een troela die de hele tijd de deli medewerker en afdeling ging bekijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef SausDip het volgende:
[..]
Regio Noord toch?
De workshop heeft je SM al gehad als het goed is. Bij ons is er laatst ook 1 geweest (een TLVK die een jaartje het dervingsproject doet), om vooral in pallas en RE te kijken.
Ik heb met je te doen. Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef SLP_ het volgende:
Wajoo het viel allemaal mee gelukkig. Liander tweette dat het tot 17 uur duurde dus ik helemaal in shock hoe ga ik m'n haar stijlen zonder elektriciteit en hoe ga ik ooit lenzen en make up inden in het donker maar ik heb weer stroomweet npg niet hoe het met de rest van ZO gaat maar ga er van uit dat dat ook snel weer goed komt
SanderGS. Ik ben volgens de regels van de regio te oudquote:
Volgens mij is zijn haar al grijs.quote:
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
SanderGS. Ik ben volgens de regels van de regio te oud
Met KPKquote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn haar al grijs.
brillen? Welke ass. groep is dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef mujentas het volgende:
Net nog een winkeldief. Mevrouw had een bril van 9,95 euro. 181 euro boete. Duur brilletje is dat geworden.
Regio noord indd! Hmm, zal mij benieuwen morgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef SausDip het volgende:
[..]
Regio Noord toch?
De workshop heeft je SM al gehad als het goed is. Bij ons is er laatst ook 1 geweest (een TLVK die een jaartje het dervingsproject doet), om vooral in pallas en RE te kijken. Bv de top 25 vernietigingen in Pallas gingen we langs om te kijken welke artikelen gesaneerd konden worden. Voor de RE-button had hij de tip dat je kon zien bij elk artikel wanneer deze voor het laatst geteld is. Dat kan voor de derving op vers relevant zijn.
Ik heb een grijze pluk jaquote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd van ons "inventaris" anders flink omlaagquote:Op woensdag 30 april 2014 17:34 schreef mujentas het volgende:
Schuimpjes behoort al tot het inventaris.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd van ons "inventaris" anders flink omlaag
Ga ik niet over, maar de TLVA heeft dat gedaan. Ik ga morgen even de planning VKK voor maandag, dinsdag en woensdag bekijken en waar nodig aanpassen. Klantenaantallen zijn iig aangepast.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens al een extra caissière ingepland voor dinsdag a.s.?
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga ik niet over, maar de TLVA heeft dat gedaan. Ik ga morgen even de planning VKK voor maandag, dinsdag en woensdag bekijken en waar nodig aanpassen. Klantenaantallen zijn iig aangepast.
Het buurtsupertje om de hoek is een dag gesloten.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?
Zie Janneke's postquote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?
Krijgen ze een sushibar zoals Gelderlandplein?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ben benieuwd of die soesji een beetje gaat lopen trouwens.
Aha. Ben benieuwd. Binnenkort maar effe gaan kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
Ja. En de vleesmeubels komen schuin te staan en er komt wat AGF-tafel bij.
als ik dat zo lees mag het wel meer dan 1 kassa zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het buurtsupertje om de hoek is een dag gesloten.
Alle 6 de kassa's zijn volgepland en een TL over.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
als ik dat zo lees mag het wel meer dan 1 kassa zijn
Ach joh, die tent draait op een dinsdag nog geen 80% van jullie weekomzet. Komt goedquote:Op woensdag 30 april 2014 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alle 6 de kassa's zijn volgepland en een TL over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach joh, die tent draait op een dinsdag nog geen 80% van jullie weekomzet. Komt goed
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zal gaan. We gaan het inderdaad zien.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het nogal los gaat lopen. De vaste klandizie doet zijn boodschappen wel een dag eerder of later, de kortetermijndenkende studenten komen eerder bij de Daalseweg uit en de slecht geïnformeerde langeafstandsshopper rijdt terug naar zijn eigen dorp. Maar we gaan het zien
je zou op verkoop nog de keuze kunnen maken eerder te bakken natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Meer dan dit kunnen we niet doen. Plan wat extra mensen op VK en VKK maar de ovens gaat niet harder werken zeg maar
Is geen AH assortimentquote:
Dat schijnt bij ons ook nog een flinke verbouwing te gaan worden, ik denk niet dat ze het binnen één dag gaan redden.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Krijgen ze een sushibar zoals Gelderlandplein?
Ik vind de hoogte ook wel opvallend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
In welke winkel vinden we de landkaart?[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het is Groningen idd![]()
Ik geef het meteen even door aan Sander.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.
We hebben al een Albert Heijn in een hoofdpostkantoor:quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Teslynd het volgende:
Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.
1644quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben al een Albert Heijn in een hoofdpostkantoor:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
In dat geval is hij een eerbiedwaardige grijsaard. . Dus voortaan met twee woorden spreken als je je tot hem richt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn haar al grijs.![]()
Is dat niet in Nijmegen?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's die van dat verdacht pakketje toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
En ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Da's die van dat verdacht pakketje toch?
hoi eerbiedwaardigequote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja.
1644
Van Schevichavenstraat
[..]
En ja.
Hoiquote:
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke. Fijn om te wetenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.
Een parketvloer is ook niet echt een vloer voor in een supermarkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een parketvloer is ook niet echt een vloer voor in een supermarkt.
En moderniseren betekent natuurlijk niet dat er schade is aangericht. Moderniseren is gewoon een ander woord voor opknappen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef mujentas het volgende:
Maar om het even te hebben over zaken die er echt toe doen, in tegenstelling tot een parketvloer.
24 is maandag terug met een 2 uurs aflevering
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zeg Schuimpjes, hoe Nijmeegs ben je?
[ afbeelding ]
In dit geval wel. Ze wilden de vloer meen ik lakken. Een parketvloer die jarenlang stevig in de boenwas gezet is, dus even schuren en lakken. Dus vloer vernield en iets met tegels gedaan. Nu is het zo geworden:quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
En moderniseren betekent natuurlijk niet dat er schade is aangericht. Moderniseren is gewoon een ander woord voor opknappen.
Filiaal 7086quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zeg Schuimpjes, hoe Nijmeegs ben je?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop