Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ schuimpjes: ook de asm kan een betaling ten laste van de winkel aanvragen.
@ Donald: zoals mujentas al aangeeft gaat de reiskosten altijd met ingang van een nieuwe periode in, 31 maart is halverwege de periode. Daarom zit het er niet bij.
Nu even klagen: Waarom hebben we 80. 6packs wiekte witte over die geen assortiment zijn, waarom staat de zomerbieren display daarmee nu nog vol????? Wat moeten we met zo achterlijk veel Knorr en milka? Waarom staat de oranje display deze week nog volgens de gegevens in de winkel? En komt er instuwing voor? Waarom komt er 15 colli t shirts binnen als die tafel nog vol staat? Waarom hebben we 2 rollys uit assortiment van de actie van vorige week over? En ook nog eens 4!!!! Rollys wel assortiment?.. Waarom hebben we 3 containers bier restant staan?
Stoppppp met die belachelijk hoge afleveringen!!!! Gelukkig kwam er gisteren niet zoveel binnen voor ze want. Er is voldoende in huis!!!
Verder leek het gisteren wel gratis zo druk was het. Hoop niet dat dat wat voor de rest van een vakantie week betekend. Denk wel 5 uur kassa gedraai. Moest wel even weten hoe het op verkoop ging dus dan moest dat maar telefonisch.
Zo dat lucht op
[ Bericht 4% gewijzigd door ikbenschipper op 29-04-2014 06:32:46 ]
Op dinsdag 29 april 2014 08:59 schreef Schuimpjes het volgende: De Orca actie van de Berberama loopt zo goed dat hij nu voor de derde week centraal is verlengd.
Wij hebben vorige week de laatste flessen verkocht, maar hadden dan ook maar een paar dozen gehad.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over die Ariel tabs van deze week. Hoop van gehad
Wij hebben vorige week de laatste flessen verkocht, maar hadden dan ook maar een paar dozen gehad.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over die Ariel tabs van deze week. Hoop van gehad
Ja, Ariel tabs en Knorr megaveel van binnen gehad, die gaan zeker wel restanten opleveren. De acties zijn ook niet zo denderend qua korting.
In de evaluatie van de extra acties werd tot juist aangegeven dat er minder extra acties ingepland zouden worden? Deze week zijn het toch echt 3 acties, waar zeker 20 producten onder vallen. Doe dan maar een actie met 1 soort toiletpapier in plaats van 20 verschillende artikelen.
Berberana was hier overigens in de actieweek zelf al uitverkocht
Op dinsdag 29 april 2014 10:56 schreef Questionmarks het volgende: Haha wij hadden een abnormale leveringen gehad vorige week, gister bier : 50 colli!! haha niks voor ons doen..
Hier 89 op zondag. Op vrijdag en zaterdag samen was er meer dan 1100 colli van binnen gekomen
Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef exelletor het volgende: Ariel vond ik hier wel mee vallen, ik denk dat ie wel op komt. Maar de 700 repen Milka heb ik mijn twijfels over...
Ja, Ariel tabs en Knorr megaveel van binnen gehad, die gaan zeker wel restanten opleveren. De acties zijn ook niet zo denderend qua korting.
In de evaluatie van de extra acties werd tot juist aangegeven dat er minder extra acties ingepland zouden worden? Deze week zijn het toch echt 3 acties, waar zeker 20 producten onder vallen. Doe dan maar een actie met 1 soort toiletpapier in plaats van 20 verschillende artikelen.
Berberana was hier overigens in de actieweek zelf al uitverkocht
Nee, minder instuwing en minder volume acties (bijv. Lays), niet minder acties an sich.
Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef einschtein het volgende: Nee, minder instuwing en minder volume acties (bijv. Lays), niet minder acties an sich.
Op dinsdag 29 april 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende: Blegh. Geen vrij gekregen op een ochtend welke ik normaal niet werk.. Net nu ik een intake gesprek heb op de school waar ik volgend jaar heen ga
Nope. Denk t niet De agenda van die persoon zit behoorlijk vol.. De afspraak voor die intake was 2,5 maanden geleden gemaakt, dit was een van de eerste beschikbare tijden Morgen gewoon even een boel mensen langs bellen of ze kunnen werken
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 15:52:19 ]
Nope. Denk t niet De agenda van die persoon zit behoorlijk vol.. De afspraak voor die intake was 2,5 maanden geleden gemaakt, dit was een van de eerste beschikbare tijden Morgen gewoon even een boel mensen langs bellen of ze kunnen werken
Hoop het voor je! Bij ons mag dat niet meer, alleen ruilen met iemand van dezelfde leeftijd of jonger. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor de meeste collega's wel.
Of niet vrij gevraagd, omdat hij meestal niet ingeroosterd staat?
Jawel, ik had vrij gevraagd just in case.. Nog bij gezet dat ik in de avond (die ik normaal werk) WEL kan werken. Nu werk ik dus de ochtend en niet de avond
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 16:35:17 ]
Op dinsdag 29 april 2014 16:41 schreef d4v1d het volgende: Binnen welke termijn moet je iets terug horen? Die datum dat ik had vrij gevraagd is pas over 2 weken.
Staat t ergens in de CAO ofzo? Ik kan het zo snel niet vinden, maar ik weet ook niet waar ik precies moet kijken.
quote:
Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer.
En:
quote:
De werkgever is verplicht om de werknemer ieder jaar in de gelegenheid te stellen om zijn vakantiedagen op te nemen. Dit volgt uit artikel 7: 638 BW. De werknemer moet de vakantie vaststellen overeenkomstig de wensen van de werkgever. De werkgever kan alleen een verzoek tot het opnemen van vakantie weigeren als hij er sprake is van gewichtige redenen.
Maar ik heb tijdens mijn carrière bij de AH nog nooit de woorden CAO en wetboek moeten gebruiken.
Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef d4v1d het volgende: Welke vakantie? Ik heb nogsteeds een contract met all-in gedoe, dan heb je geen vakantieuren die je kan opnemen toch?
Je hebt recht op een x aantal weken vakantie per jaar.