brillen? Welke ass. groep is dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef mujentas het volgende:
Net nog een winkeldief. Mevrouw had een bril van 9,95 euro. 181 euro boete. Duur brilletje is dat geworden.
Regio noord indd! Hmm, zal mij benieuwen morgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef SausDip het volgende:
[..]
Regio Noord toch?
De workshop heeft je SM al gehad als het goed is. Bij ons is er laatst ook 1 geweest (een TLVK die een jaartje het dervingsproject doet), om vooral in pallas en RE te kijken. Bv de top 25 vernietigingen in Pallas gingen we langs om te kijken welke artikelen gesaneerd konden worden. Voor de RE-button had hij de tip dat je kon zien bij elk artikel wanneer deze voor het laatst geteld is. Dat kan voor de derving op vers relevant zijn.
Ik heb een grijze pluk jaquote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn haar al grijs.
Ik breng de gemiddelde leeftijd van ons "inventaris" anders flink omlaagquote:Op woensdag 30 april 2014 17:34 schreef mujentas het volgende:
Schuimpjes behoort al tot het inventaris.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik breng de gemiddelde leeftijd van ons "inventaris" anders flink omlaag
Ga ik niet over, maar de TLVA heeft dat gedaan. Ik ga morgen even de planning VKK voor maandag, dinsdag en woensdag bekijken en waar nodig aanpassen. Klantenaantallen zijn iig aangepast.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens al een extra caissière ingepland voor dinsdag a.s.?
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga ik niet over, maar de TLVA heeft dat gedaan. Ik ga morgen even de planning VKK voor maandag, dinsdag en woensdag bekijken en waar nodig aanpassen. Klantenaantallen zijn iig aangepast.
Het buurtsupertje om de hoek is een dag gesloten.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?
Zie Janneke's postquote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Want wat voor spektakel staat jullie te wachten?
Krijgen ze een sushibar zoals Gelderlandplein?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ben benieuwd of die soesji een beetje gaat lopen trouwens.
Aha. Ben benieuwd. Binnenkort maar effe gaan kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
Ja. En de vleesmeubels komen schuin te staan en er komt wat AGF-tafel bij.
als ik dat zo lees mag het wel meer dan 1 kassa zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het buurtsupertje om de hoek is een dag gesloten.
Alle 6 de kassa's zijn volgepland en een TL over.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
als ik dat zo lees mag het wel meer dan 1 kassa zijn
Ach joh, die tent draait op een dinsdag nog geen 80% van jullie weekomzet. Komt goedquote:Op woensdag 30 april 2014 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alle 6 de kassa's zijn volgepland en een TL over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach joh, die tent draait op een dinsdag nog geen 80% van jullie weekomzet. Komt goed
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zal gaan. We gaan het inderdaad zien.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het nogal los gaat lopen. De vaste klandizie doet zijn boodschappen wel een dag eerder of later, de kortetermijndenkende studenten komen eerder bij de Daalseweg uit en de slecht geïnformeerde langeafstandsshopper rijdt terug naar zijn eigen dorp. Maar we gaan het zien
je zou op verkoop nog de keuze kunnen maken eerder te bakken natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Meer dan dit kunnen we niet doen. Plan wat extra mensen op VK en VKK maar de ovens gaat niet harder werken zeg maar
Dat schijnt bij ons ook nog een flinke verbouwing te gaan worden, ik denk niet dat ze het binnen één dag gaan redden.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Krijgen ze een sushibar zoals Gelderlandplein?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
In welke winkel vinden we de landkaart?Ik vind de hoogte ook wel opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De AH To Go op Hollands Spoor, wie kent 'm niet.
Maar het is Groningen idd![]()
Ik geef het meteen even door aan Sander.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.
We hebben al een Albert Heijn in een hoofdpostkantoor:quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Teslynd het volgende:
Mooi. Misschien kan AH een filiaal in het vroegere hoofdpostkantoor zetten. Dat is ook ook zo'n mooi monumentaal pand waarmee men eigenlijk in z'n maag zit.
1644quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben al een Albert Heijn in een hoofdpostkantoor:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn haar al grijs.
In dat geval is hij een eerbiedwaardige grijsaard. . Dus voortaan met twee woorden spreken als je je tot hem richt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn haar al grijs.![]()
Is dat niet in Nijmegen?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's die van dat verdacht pakketje toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
En ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Da's die van dat verdacht pakketje toch?
hoi eerbiedwaardigequote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja.
1644
Van Schevichavenstraat
[..]
En ja.
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke. Fijn om te wetenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.
Een parketvloer is ook niet echt een vloer voor in een supermarkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zo mooi als het voormalige hoofdpostkantoor in de Neude. Helaas hebben ze wel wat schade aangericht in een poging tot moderniseren. De mooie parketvloer is verwijderd en de nieuwe kozijnen passen er helemaal neit bij.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een parketvloer is ook niet echt een vloer voor in een supermarkt.
En moderniseren betekent natuurlijk niet dat er schade is aangericht. Moderniseren is gewoon een ander woord voor opknappen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef mujentas het volgende:
Maar om het even te hebben over zaken die er echt toe doen, in tegenstelling tot een parketvloer.
24 is maandag terug met een 2 uurs aflevering
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zeg Schuimpjes, hoe Nijmeegs ben je?
[ afbeelding ]
In dit geval wel. Ze wilden de vloer meen ik lakken. Een parketvloer die jarenlang stevig in de boenwas gezet is, dus even schuren en lakken. Dus vloer vernield en iets met tegels gedaan. Nu is het zo geworden:quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
En moderniseren betekent natuurlijk niet dat er schade is aangericht. Moderniseren is gewoon een ander woord voor opknappen.
Filiaal 7086quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zeg Schuimpjes, hoe Nijmeegs ben je?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |