Valt mee dat het aannemen wel gewoon lukte.quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
Neem die bal dan niet aan in buitenspelpositie mongool
Ik. Die lijkt me leuker dan deze wedstrijd.quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Wie blijft er zo nog zitten voor Sparta Eindhoven
Ik zal het proberenquote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Wie blijft er zo nog zitten voor Sparta Eindhoven
Bij FM is daar best iets van te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Brahim Darri, die kan zo goed ballen oh oh oh
1-4 de graafschapquote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben net thuis. Wat was de uitslag van de vorige wedstrijd?
Dat is wel een aardige wedstrijd in ieder gevalquote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-4 de graafschap
de graafschap rkc dus waarsch. in de volgende ronde
Ik heb je een hele kutte gestuurd, maar kon niets beters vindenquote:Op maandag 28 april 2014 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand linkje in dm?
Mijn vaste sites hebben geen stream
Hebben die er ooit eerder in gespeeld?quote:Op maandag 28 april 2014 22:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Eindhoven in de eredivisie zou ook wat zijn zeg
Lichtstadderbyquote:Op maandag 28 april 2014 22:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Nec kan hier onmogelijk van verliezen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
0-0 en 1-1 kanquote:Op maandag 28 april 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nec kan hier onmogelijk van verliezen.
Het is NECquote:Op maandag 28 april 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon de vleugels van Eindhoven goed afdekken en ze zijn onschadelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn wel goed bezig de laatste jaren. Dat ze van zo'n dode club nog wat gemaakt hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 22:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
0-0 in Nijmegen, blundertje van Gentenaar in de 85e minuut in Eindhoven.quote:Op maandag 28 april 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speel binnen 2 jaar bij Ajax danquote:Op maandag 28 april 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Die Marokkaan mag wel naar Heracles. Wij kopen alle goeie spelers van Sparta dus die mag er ook wel bij.
Had Henk ten Cate bijna een standbeeld op het Kasteel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sparta heeft het niet echt met vrije trappen in de play-offs..
MARK JAN FLEDDERUS..
Slechts een paar keer geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben die er ooit eerder in gespeeld?
Lijkt me best wel geniaal.quote:
Lichtstadcup jeweetquote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer Guus misschien toch geen stadsderby
Juist wel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer Guus misschien toch geen stadsderby
Piet zweefduik maakte er ook 1 jaquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach ja, zelfs de besten maken fouten, toch Steven?
En dan volgend jaar EL halen. Yoloquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
OhjaZou ook wat zijn, nummer 16 promoveert.
Heerenveen is ooit gepromoveerd na een 16e plaats of zoietsquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
OhjaZou ook wat zijn, nummer 16 promoveert.
En daarna de KNVB beker winnen met een 5-1 zege. Yoloquote:
Sparta liever promoveren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk vliegt Sparta ook gelijk uit deze play offs.
Ja maar dat was ook een echt goed team die won hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En daarna de KNVB beker winnen met een 5-1 zege. Yolo
Zo mogen in ieder geval nog een week dromenquote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zou Eindhoven nog wel leuk vinden. DIe hebben de laatste jaren toch wel wat neergezet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgende ronde NEC of Roda.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo mogen in ieder geval nog een week dromen
Die verslaan RKC of NEC, waar ze dan tegen moeten, toch niet.quote:
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.quote:
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Niet te geloven ja.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
Calimero gespot.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaar
Ik zie het ja, seizoen 89/90.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Heerenveen is ooit gepromoveerd na een 16e plaats of zoietsBegin jaren 90 dacht ik.
Elke keer bij kritiek roepen dat het een calimero is zo mogelijk nog triester dan daadwerkelijk calimero'en.quote:
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.
Ja maarja Roda werd dat jaar echt zo vaak genaaid.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelenquote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.
Richard Roelofsen zit er gelukkig niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelen
Lampjesgrap?quote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Ag het gaat al beter na 9 nederlagen komt er wat licht inzicht.
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kutgoal van Sparta was wel verdiend ja
Niet met zo'n kutgoal.quote:Op maandag 28 april 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.
PSV een prachtige club noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis,
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
Oneens hoor. Zo'n FCE doet het best aardig met het budget wat ze hebben en er is gewoon rust bij die club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Wat is daar het probleem mee? Het is natuurlijk super hip om op PSV te haten, maar objectief gezien ben ik het daar niet mee eens. Grote supportersschare, een groepje legendarische voetballers voortgebracht, meerdere periodes het hele Nederlandse voetbal gedomineerd, tot gister (quote:
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook hequote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem mee? Het is natuurlijk super hip om op PSV te haten, maar objectief gezien ben ik het daar niet mee eens. Grote supportersschare, een groepje legendarische voetballers voortgebracht, meerdere periodes het hele Nederlandse voetbal gedomineerd, tot gister () het vaakst op rij kampioen.
Niet dat ik ooit PSV zal aanmoedigen, maar het is een van de belangrijkste clubs van het land.
Ik ben het met je eens voor Ajax, Feyenoord en Sparta. De rest niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook he
Ik ben ook wel een beetje subjectiefquote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens voor Ajax, Feyenoord en Sparta. De rest niet.
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.quote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje subjectiefVoeg daar graag nog GAE, Cambuur en PEC aan toe
Ajax en Feyenoord kan ik in komen, maar de rest?quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook he
Ik vind PEC dan weer niks. Saaie kutstad, afgrijselijk 'stadion'. Dan nog liever een MVV.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.
Cambuur is zo'n leuke volksclub. Brengt natuurlijk ook gelijk moeilijk veel mongolen op de been; dat is de andere kant.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord kan ik in komen, maar de rest?
Geen idee. Paar keer geweest. Echt 0 uitstraling. Uit de kluiten gewassen dorp.quote:
Hmm, oké.quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Paar keer geweest. Echt 0 uitstraling. Uit de kluiten gewassen dorp.
Ja, want als je in het stadion een speld hoort vallen ben je per definitie een kutclub natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.
Utrecht vind ik ook juist nergens voor staan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.
Passie, strijd en Ajax dwarszittenquote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht vind ik ook juist nergens voor staan.
Voor zo'n grote club is het echt triest. Vraag ook af hoe dat kan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want als je in het stadion een speld hoort vallen ben je per definitie een kutclub natuurlijk![]()
Ik ben het met je eens dat de sfeer in ons stadion dramatisch is, maar dat doet niets af aan welk ander facet dan ook.
Daarnaast is Feyenoord de enige club die haar uitvakken vol krijgt, dus dat is ook geen argument te noemen.
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling. Toch wel een beetje raar. Verder vind ik dat een kleine club ook prima meer uitstraling kan hebben dan een grote.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.
Natuurlijk zijn er minpunten aan PSV, zoals aan praktisch elke club. Maar om dan clubs als ADO, NAC, Heerenveen of Utrecht er boven te verkiezen... Die hebben allemaal evengoed gezeik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het daar mee oneens is, maar dat was dan ook het punt niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling.
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.quote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling. Toch wel een beetje raar. Verder vind ik dat een kleine club ook prima meer uitstraling kan hebben dan een grote.
Zelfs de Europacup I winnen kunnen we hier omdraaien zodat het negatief is.quote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Eens, maar dat doet nog steeds niets af aan de rest van de club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
Voor zo'n grote club is het echt triest.
Oost zit bomvol met weinig doorstroom en het aantal beschikbare seizoenskaarten is beperkt wat ook geen jeugd aantrekt (jeugd zorgt over het algemeen veel meer voor sfeer dan 40+'ers. Bij Europese wedstrijden is de sfeer op Oost ook stukken beter).quote:Vraag ook af hoe dat kan.
Feyenoord deed in 2002 niet veel andersquote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Helmond wellichtquote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wonnen die de CL in 2002?quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
In 2002, toen Roda in de 1/8e finale er pas uitvloog na penaltys tegen MilanEn waar PSV en Feyenoord ook ver kwamen
Voor wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.
Club zonder ziel voor de buitenwereld. Beetje vergelijkbaar met Roda JC.
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.
Goed puntquote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weetquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!
FCE is wel ouder he.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
NAC dan noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen de enige ploeg die beter was dan Feyenoord over 2 wedstrijden dat jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap gaat sowieso door. En verder hoop ik Fc Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:24 schreef Tchock het volgende:
En het is weer aan. Vanavond:
18:45 De Graafschap - Fortuna Sittard
20:45 FC Eindhoven - Sparta Rotterdam
Maandag werd het in Sittard 1-4 voor de Superboeren. Waar Fortuna volledig weggespeeld werd in het begin van de wedstrijd, volgde kans na kans in de slotfase. Kan Fortuna goed uit de startblokken komen en het nog spannend maken, of stelt De Graafschap snel orde op zaken?
Op het Kasteel zag het er lang naar uit dat het 1-0 voor Sparta zou worden, tot Van den Hurk in de laatste minuut 1-1 maakte. Amper een maand geleden werd Sparta in Eindhoven nog met 4-0 vernederd, hoe liggen de krachten vanavond?
Tegen NEC is er altijd kans.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
De Graafschap gaat sowieso door. Verder hoop ik op Sparta, al denk ik eigenlijk dat beide ploegen het niet redden tegen NEC.
Met Zivkogodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lekker FC Groningen TV kijken voor de wedstrijd
Met: Nick van der Velden
Ik speelde vannacht FIFA met Groningen, Johannes en Pascalus waren mijn tifosi. Gewonnen door een kool van Zivkogod.quote:
Kabaselequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
Geen Darri, geen Vankan. Op wie moeten we nu letten in het speciaal, Koolhof of zo?
Wat een verstandige clubkeuze. Verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speelde vannacht FIFA met Groningen, Johannes en Pascalus waren mijn tifosi. Gewonnen door een kool van Zivkogod.
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel zo'n mooie flitsende hoop ik?
[ afbeelding ]
Sigthorsson natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie is er nu slechter ? Vermeij of Siggy ?
Kijk wat een pure klasse die Vermeij uitstraalt. Hij is groot, hij is sterk, hij heeft uitstraling, hij heeft flair en braniequote:
De fuck . Dat was gewoon de nieuwe Kluivert he ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk wat een pure klasse die Vermeij uitstraalt. Hij is groot, hij is sterk, hij heeft uitstraling, hij heeft flair en branie.
Cavaliers heeft bepaald dat het de nieuwe Kluivert is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De fuck . Dat was gewoon de nieuwe Kluivert he ?
Overmars en Boertje, Oprotten
Ken er nog wel 1tje met zijn nieuwe Bergkampquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers heeft bepaald dat het de nieuwe Kluivert is.
Klaassen, wereldspeler. Die kan ballen joh, oh oh ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ken er nog wel 1tje met zijn nieuwe Bergkamp
Jahaa na 1 aanname wohoooquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klaassen, wereldspeler. Die kan ballen joh, oh oh oh
De Sa op Finidi , Blind op Blind , Van Rhijn is Reizigerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Boer op Bergkamp, Moisander op Klaassen. Twee druppels water.
Serero, de nieuwe Litmanen. Ooit, op een dag, zal ook hij een staande ovatie krijgen van Bernabeu.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Sa op Finidi , Blind op Blind , Van Rhijn is Reiziger
daar ga ik wel van uit. Locadia is dan jullie van Nistelrooyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Serero, de nieuwe Litmanen. Ooit, op een dag, zal ook hij een staande ovatie krijgen van Bernabeu.
Gouden duo met Wijnaldum, net zo'n technicus als Nilis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit. Locadia is dan jullie van Nistelrooy
Hiljemark de nieuwe Cocuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gouden duo met Wijnaldum, net zo'n technicus als Nilis.
Brenet die a la Gerets de hele rechterflank bestrijkt, Zoet krijgt zijn van Breukelen moment.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hiljemark de nieuwe Cocu
Schaars beter dan Wim Jonk
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Ralluff het volgende:
De Graafschap heeft dan ook maar matige voorhoede spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |