Zelfs de Europacup I winnen kunnen we hier omdraaien zodat het negatief is.quote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Eens, maar dat doet nog steeds niets af aan de rest van de club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
Voor zo'n grote club is het echt triest.
Oost zit bomvol met weinig doorstroom en het aantal beschikbare seizoenskaarten is beperkt wat ook geen jeugd aantrekt (jeugd zorgt over het algemeen veel meer voor sfeer dan 40+'ers. Bij Europese wedstrijden is de sfeer op Oost ook stukken beter).quote:Vraag ook af hoe dat kan.
Feyenoord deed in 2002 niet veel andersquote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Helmond wellichtquote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wonnen die de CL in 2002?quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
In 2002, toen Roda in de 1/8e finale er pas uitvloog na penaltys tegen MilanEn waar PSV en Feyenoord ook ver kwamen
Voor wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.
Club zonder ziel voor de buitenwereld. Beetje vergelijkbaar met Roda JC.
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.
Goed puntquote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weetquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!
FCE is wel ouder he.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
NAC dan noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.
Tegen de enige ploeg die beter was dan Feyenoord over 2 wedstrijden dat jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap gaat sowieso door. En verder hoop ik Fc Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:24 schreef Tchock het volgende:
En het is weer aan. Vanavond:
18:45 De Graafschap - Fortuna Sittard
20:45 FC Eindhoven - Sparta Rotterdam
Maandag werd het in Sittard 1-4 voor de Superboeren. Waar Fortuna volledig weggespeeld werd in het begin van de wedstrijd, volgde kans na kans in de slotfase. Kan Fortuna goed uit de startblokken komen en het nog spannend maken, of stelt De Graafschap snel orde op zaken?
Op het Kasteel zag het er lang naar uit dat het 1-0 voor Sparta zou worden, tot Van den Hurk in de laatste minuut 1-1 maakte. Amper een maand geleden werd Sparta in Eindhoven nog met 4-0 vernederd, hoe liggen de krachten vanavond?
Tegen NEC is er altijd kans.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
De Graafschap gaat sowieso door. Verder hoop ik op Sparta, al denk ik eigenlijk dat beide ploegen het niet redden tegen NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |